kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hoi meisjes!! ik ben er ook weer ff!!

meubels worden echt super mooi!!! ben er zoooo trots op!! dinsdag gaan we aan de salon tafel beginnen!! zal een werk worden maar we weten nu hoe het eruit komt te zien! :D
    schoonzus helpt mee en we hebben 2 schuurmachine's dus we kunnen lekker door!!
    gister tot 17:00 gewerkt en toen gelijk doorgegaan de grote boodschappen halen! toen eten gekookt aiden in bad gedaan en op bed gedaan dus ik ging om 20;30 zitten geloof ik! ik was helemaal kapot!!! en nou blijkt bas vd heijden morgen gewoon open te zijn! :O hebben jullie nog plannen voor morgen??? wij ff de braderie op :D en hier rijden elk jaar 50 vrachtwagens door ridderkerk met geestelijk gehandicapten :D zooo ontzettend leuk dus morgen rond 11 uur komen ze langs onze straat dus dan gaan we zeker zwaaien!! is echt traditie hier!!

vandaag lkkr een beetje wassies draaien en trutten in huis! papa zit feyenoord te kijken en aiden zit lekker te spelen dus gewoon een heerlijke relax zondag met hier en daar een wasje!

hoe is het met iedereen????

en bbtje natuurlijk!!

2. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Grote zus weer opgeknapt. Maar nu ligt klein zusje op me te slapen. 40graden koorts en ze hangt alleen maar tegen me aan.

Wij wilden morgen naar rommelmarkt in park waar ook kinderboerderij is. Maar dat gaat het zo niet worden ben ik bang.

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Goeiemorgrn!

bbtje, hoe is het? Gaat het vandaag gebeuren?

Ik heb onze plannen maar gewijzigd, klein zusje is nog steeds hartstikke ziek. Ik ga zo met grote zus naar de stad en vanmiddag gaag ze met papa op stap.
    Het is wel prachtig weer zeg!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Alles rustig hier, niks te melden verder.

Saai thuis zonder dat ik iets kan. Afwachten!

5. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai hai,

Even een korte reactie van mij, want ga zo naar mijn bedje toe.

Maar wat een heerlijk weer was het vandaag zeg!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vanochtend lekker over de vrijmarkt geweest en vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten. Vanavond mijn tuin zomer klaar gemaakt, met allemaal nieuwe plantjes, dus echt een super dag gehad.

Was benieuwd hoe het met BB ging, maar zag al dat je het erg saai vond..........wacht maar tot over een paar dagen haha. Vanaf dat moment is je leven nooit meer saai:D. Ik heb mijn idee over je datum trouwens bijgesteld naar 37.5 , want zag dat 37.3 op zaterdag valt en heb het vermoeden dat ze dan niet gaan inleiden. Ben dus benieuwd ofdat het klopt.

Wat denken jullie meiden....??:D

Zo nu ga ik lekker slapen, want ben na zo'n dag echt bekaf.

6. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik denk dat ze gaan inleiden met 38 weken, normaal doen ze bij een eenling zwangerschap dat pas met 39 weken... spannend bb

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    kwam effe snel langs om te kijken hoe het met BBtje is

heb het effe druk hihi krijg je na zo een lui weekend dus kom vanavond weer effe reageren enzo

8. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ook ik kwam ff spieken. Ik kom ook vanavond na het werk weer ff "kletsen"

9. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Haha ook hier weer een hele drukke dag, maar zie dat er nog geen nieuws is. We wachten dus braaf nog verder.

10. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dnise, wat leuk dat jullie zelf jullie meubels aan het opknappen zijn. Zag volgens mij op FB al voor en na foo's voorbij komen. Echt leuk!!! Krijg je meteen weer een heel ander huis van.
    Was het leuk op de braderie, en de tocht met vrachtwagens met gehandicapten. Aiden zal al die vrachtwagens ook wel geweldig vinden lijkt me.

Dreumesmama, fijn dat grote zus is opgeknapt, vervelend dat nu kleine zus zo ziek is. Hopelijk is ook zij inmiddels aan de beterende hand.
    Hebben jullie toch een leuke koninginnen dag gehad?

BBtje, Tis wel verdacht stil rond jou persoontje op internet... Zowel hier als op FB.
    Hopelijk gaat iig alles goed met je.
    Dikke knuffel!

Zafira, wat klinkt dat als een lekker dagje!!!
    Wat ik denk betreffende BBtje, ik denk ergens deze week nog... Spannend.

Hier weinig beijzinders te melden. Thijs doet het echt nog steeds supergoed :D
    Vanmorgen lekker tot 7 uur geslapen na de laatste fles van 21.30 uur. Dat was dus relaxed opstaan. Ik eerst gedouched om half 7, daarna Thijs de fles en nu heb ik gewoon een uur om te ontbijten en me klaar te maken om te gaan werken... heerlijk!!!!
    Vandaag dus nog een dagje werken, en dan morgen vrij.
    Dan komt ons petekind "logeren" zegt ze: "mama, ik hoef dan toch niet te blijven slapen he" hahaha. Ze is 6 jaar, maar vind ergens anders slapen nog steeds niet leuk. Dus we gaan er morgen gewoon een leuk dagje van maken. Lekker cupcakes bakken en versieren, beetje knutselen en zelf pizza bakken.

Dames fijne dag, hopelijk horen we snel nieuws van/over BBtje ;)

Dikke knuf allemaal!

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Zo kwam der effe niet aan toe gisteravond hoor hihi maar zo te zien hebben der meerdere het effe druk.

En inderdaad wat is het "verdacht" stil rond BBtje

@Ikkedus heb je het spiraaltje al verwijderd?

@Dnise hoe is het eigenlijk met de verkoudheid van Aiden?

@Annemiek klinkt als een heerlijke ochtend

@Dreumesmama hoe gaat het met jou ziekenboeg?

@Mamavan3 hoe is het met jullie nog steeds lekker druk met je baksels

@Zafira ook lekker druk geweest :)

@Zeepaardje gaat alles goed met jullie je bent er al een tijdje niet meer geweest.

@ll nou Davey weer naa het KDV gebracht en vanmiddag komt dus die ene leidster mijn vriend en ik gaan hem dit keer samen ophalen heb ik toch een soort van back up mocht het weer zo naar zijn. Voor de rest niet zoveel te melden eigenlijk.

12. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ohhhh nog geen bericht van/over BBtje....spannend. Ik durf nu ook niet te whats appen hoor hihihi

13. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hey nog geen nieuws van bbtj! die dikke buik zit natuurlijk zo in de weg!! hahahah komt niks meer van zp'en!! tot vanavond meisjes!!!! :D

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Volgens mij is die gewoon stiekem aan het bevallen

Ikkedus heb jij nog iets van der gehoord???

Nou vandaag is het wel wat beter gegaan op het kdv maar ze vertelde dat hij wel weer veel aan het huilen was. Het was ook erg druk op de groep en een ander kindje was constant aan het huilen en dat werkt natuurlijk ook aanstekelijk. Afwachten hoe het morgen gaat.

Hoe is het verders met jullie

15. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

hey meid wat rot dat hij weer veel aan het huilen was vandaag :( hier met aiden natuurlijk ook gehad! en het zou best kunnen dat davey tegen een nieuwe ontwikkeling aan zit te hikken! aiden had dat met lopen!!!! hele dagen huilen op het kdv maar wat blijkt! meneer loopt en het is over!! gewoon giga gefrustreerd dat hij niet kon lopen en de rest op zijn groep wel!!!

kwa verkoudheid gaat het op dit moment helemaal niet onaardig! :D amper nog snot maar wel veel hoesten nog! en bij davey???

aiden slaapt vanacht een nachtje bij oma omdat ik morgen extra moet werken!! poehhhh voel me gewoon een soort van geamputeerd!! hahahaa zoooo raar thuiskomen!!!

ik heb vanmorgen bbtje nog ff gesproken en toen was er nog geen nieuws te melden!...

16. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Spannend maakt bbtje het!

Wherona, heb je al een beter gevoel of nog niet bij kdv

Hier nog steeds een ziek meisje. Ze is zo aan het hoesten en benauwd. Morgen toch maar ff naar de ha.

17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Bbtje gefeliciteerd meid met je mooie 2 meiden!!!!!!!!!

Hoop dat alles goed is gegaan en lekker bijkomen en uitrusten nu. :D

18. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Gefeliciteerd met jullie meisjes bbtje. Wat een prachtige namen hebben ze. Hopelijk kan het genieten nu beginnen en zijn jullie snel allemaal lekker thuis.

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ]Na een hele heftige dag met veel pijn en weeen stormen had ik snel 10cm ontsluuting (4u al) maar kreeg geen, persweeen dus zijn onze prachtig.mooie meiden ninthe en fenne uiteindelijk om 21.31 en 21.32uur met een keizersnede te wereld gekomen. Meiden doen t super! Liggen beide bij mij, drinken goed en houden zichzelf warm. Beide wegen ze 2730gram.

Beval verhaal volgt volgende week als ik thuus ben.

Xx

20. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Supergefeliciteerd met jullie prachtige meiden!!!
    Mooie meiden met mooie namen. Nu heerlijk genieten met jullie viertjes. En als je er weer aan toe bent zien we je wel weer verschijnen.
    Wat een mooi gewicht hebben de dames trouwens!!!
    Hele dikke knuffel

Deel Deze Pagina