kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Jippie eindelijk zijn ze der Van harte gefeliciteerd met je meiden en nu is het tijd om flink te gaan genieten en in de watten te worden gelegd.

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Dnise aha dus dat zou het ook nog kunnen wezen ;) Davey hoest zo nu en dan nog wat maar heeft wel een enorme snotneus hihi. Lijkt me inderdaad wel vreemd thuis komen dan als je mannetje der niet is.

@Dreumesmama nee nog niet volledig een goed gevoel. Ook gisteren schijnt hij wederom veel te hebben gehuild. En we blijven het vreemd vinden dat sinds zij terug is het niet zo lekker gaat. Hopelijk is de andere der vanmiddag en aan haar moet ik dan effe vragen hoe zij het ziet wil ook graag haar mening weten en niet steeds van die andere.

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ons meisje heeft een ab kuur gekregen. Ze heeft ooronntsteking en veel slijm in longen. Arm moppie.
    Vind het voor grote zus ook zo sneu. Die heeft vakantie, maar we kunnen niks leuks doen zo.

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    GEFELICITEERD BBTJE!!!
    wat heb je het toch ontzettend goed gedaan en goed volgehouden. ben erg benieuwd hoe je er over een paar weken tegenaan kijkt en natuurlijk je verhaal.
    wat een mooie namen! Ninthe zijn wij zelf ook heel fan van geweest maar helaas heet het peetkindje van een van de beste vriendinnen al zo :)
    wat een mooie gewichten ook en wat goed om te horen dat ze het al zo goed doen :)

wheroon wat naar dat het nog niet beter gaat ben benieuwd wat de ander leidster zegt.

zag de vraag staan of ik mijn spiraaltje al heb verwijderd :) nee nog niet. manlief begint volgende week met zijn nieuwe baan en we willen zowiezo zijn proeftijd afwachten. maar ik wil idd zo rond eind mei een afspraak maken om het te verwijderen :)

5. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Lieve BB en man, van harte gefeliciteerd met jullie 2 meiden. Wat een prachtige namen hebben ze gekregen. Fijn dat alles zo goed gaat en dat de gewichten ook al zo mooi zijn. Geniet er maar heerlijk van. En binnenkort zie ik je bevallingsverhaal en foto wel verschijnen.

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Dreumesmama jeetje wat vervelend inderdaad hoop wel dat de ab kuur snel aanslaat sterkte ermee

@Ikkedus spannend eind mei :)

@Zafira heb je geen facebook? want daar staat een foto van der 2 meiden

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Jawel ik heb facebook, op welke naam moet ik zoeken, want ben er namelijk nog niet zo in thuis

8. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Zafira je hebt een PBtje met het FB adres van BBtje erin

Ik kom vanaaf wewer verder reageren... vandaag heerlijk aan het bakken en knutselen en verven met ons petekind :D

9. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Okay ik heb het gevonden, maar zie echt geen foto van haar kindjes. Heb nu wel een vriendjes verzoek verstuurd, dus misschien ligt het daaraan.

10. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    lieverd nogmaals van harte met je meisjes!!! ze zijn prachtig en je heb t geweldig goed gedaan!!!!!! trots op je!!!!!! hele dikke knuffel!!!!!! xxxxxxxx

11. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    BB van harte gefelichiteerd en je manneke natuurlijk ook met jullie 2 prachtige dochters!! echt hele mooie namen.

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ons meisje is zo aan het hoesten. Vind het echt eng. Heb net al in de badkamer zitten stomen. Ui naast bed. Luuf, pcm, neusspray. Wat kunnen we nog meer doen?

bbtje, wat balen zeg dat 1 van je meisjes apart moet liggen. Hopelijk knapt ze snel op.

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bb; meid van harte gefeliciteerd met jullie 2 dochters!!!!!!!!!!!

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat!!!

Hier een ziek ventje, pim heeft longontsteking... zkh en ab kuur:(

verder gaat het redelijk.,.. we mogen niet klagen...

druk aan het pakken, morgen paar dagen tussen uit:)

xxx en knuffels

15. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    bed schuin om hoog zetten ( dus het hoofd einde) en de kleine meid op dr zij laten slapen, en natuurlijk op je eigen moeder instinct vertrouwen ;) beterschap!!

16. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Dreumesmama en zeepaardje, heel veel beterschap met jullie kindjes!!!

Kan iemand mij even op de hoogte brengen over BB, want ik kan nog niet meelezen op facebook ( bb en ik zijn nog geen vriendjes). Ik las dat 1 van de dames apart moet liggen.....weten jullie waarom?

All, hier een klein meisje wat momenteel niet wil drinken. Laat van elke fles ong de helft staan en het is er echt met geen mogelijkheid in te krijgen. Ze is verder wel heel vrolijk en plast ook goed, het zal dus niet heel erg zijn, maar het duurt nu al 3 dagen. Misschien een sprongetje?? Ik geef haar nu iets vaker wat kleinere flesjes, zodat er toch wel wat binnenkomt. En dametje zit maar te lachen haha.

Verders gaat alles hier erg goed, alleen heb ik een ontstoken oog en een koortsblaar ( dus niet kussen met mijn kleine meisje). Was nu extra vaak mijn handen en geef Isa geen kusjes, maar is het dan alsnog gevaarlijk of kan het op deze manier geen kwaad? Vind het namelijk een beetje eng, ivm hersenvliesontsteking.

17. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wherona, volgens mij zitten we inderdaad allemaal in een wat drukkere periode... en als het weer wat mooier is zijn we natuurlijk allemaal buiten te vinden ipv binnen achter de pc/laptop/tablet ed.
    En hoe was het gister gegaan op het KDV met de andere begeleidster? Ik vind het maar raar hoor.

Dnise, fijn dat het met de verkoudheid van Aiden eindelijk beter gaat. Hopelijk is hij snel weer helemaal opgeknapt.
    Ik kan goed geloven dat het vreemd was dat Aiden er niet was.
    En dan lekker kunnen slapen, zo lekker dat je je zelfs verslapen had las ik hihihi.

Dreumesmama, Arme kleine zus, zo klein en dan al zo ziek. Hopelijk slaat de AB kuur snel aan en knapt ze snel weer op.
    Is er niet een opa/oma/oom/tante oid die grote zus lekker een dagje mee kan nemen voor iets leuks?

Michele, hoe is het bij jullie?

Ikkedus, PROFICIAT met je verjaardag!!!
    Spannend eind deze maand je spiraaltje laten verwijderen... en dan beginnen we hier weer van voor af aan hihihi. Ik heb er wel weer zin in in al die spannende momenten en verhalen :D

Mamavan3, hoe gaat het bij jullie?

Zeepaardje, en Pimmetje ook al zo ziek, wat vind ik dat toch zo zielig als ze nog zo klein zijn. Hopelijk slaat ook bij jullie de AB kuur snel aan en knapt hij snel op.
    Geniet van jullie daagjes weg!!!

Zafira, ik zal even het stukje kopieren van de FB van BBtje over het apart slapen:
    "Ons gezinnetje uit elkaar :(
    Fenne slaapt alleen maar, eet amper en hogere temperatuur. Nu moet ze tot en met zondag op couveuze afdeling aan de antibiotica Arm meiske!"
    Even goed in de gaten houden dat ze weinig drinkt. Volgens het "oie ik groei" boek is ons volgende sprongetje pas bij 19 weken, dus dat duurt even, misschien wel een regeldagje, dat ze een ander ritme aan het zoeken/vinden is.
    Jij ook beterschap met je koortslip en ontstoken oog.

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Dreumesmama heb je al een puffer gekregen? kan je ook naar vragen bij de ha

@Zeepaardje ook al een longontsteking gehad heeft hij ook echt in het ziekenhuis gelegen?

@Zafira zou best een regeldagen kunnen zijn en wilt ze naar een andere ritme, jij ook beterschap met je koortslip en ontstoken oog

@Annemiek ja en dat is logisch toch binnen zitten hebben we al veel te veel moeten doen nu ook weer bleh rot regen.

@ll gisteren ging het super goed op het kdv :( inderdaad erg vreemd allemaal. Heb ook een gesprek gehad met de leidster en zei had het idee dat Davey op de woensdag erg geprikkeld raakt door de vele kleine kindjes die er dan zijn en er schijnt 1 meisje daar te zijn die constant huilt en daar reageert Davey best heftig op. Als Davey wat met rust wordt gelaten gaat het goed maar zodra alle kindjes om hem heen gaan zitten en doen dan wordt hij overstuur. En ook had ze het idee dat hij zoveel meer wilt als dat hij kan en ook daar wat gefrustreerd van raakt.

Was een heel erg aangenaam gesprek en heb ook mijn ongenoegen aan haar kunnen uiten. Veel opheldering ook en wat zei me vertelde kan ik me goed in vinden.

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    nieuw bericht van BBtje der fb
    Onze lieve kleine meisjes helaas beide opgenonen op kinderafdeling. Ze vertonen.beide echt prematuur gedrag. (wisselend drinken, zich warmhouden en slapen.) Wat mis ik ze om me heen. Ook al is dit nu even het beste! Maandag weten we meer

20. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wherona, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met een heldere uitleg. De andere begeleidster mist dus duidelijk wat communicatie vaardigheden.

He arme Bbtje, ik heb toen in het ziekenhuis Thijs 1 nachtje op de "babykamer" laten slapen en vond dat al vreselijk, ondanks dat dat mijn eigen keuze was. Snap het verdriet dus maar al te goed. Hopelijk mag ze zelf ook nog even in het ziekenhuis blijven. Helaas als met mama alles goed gaat moet ze al na een dag of 3 weer naar huis. Hopelijk geld dat voor Bbtje niet.

Deel Deze Pagina