zafira; thx oh meid wat naar een koortsblaar... en minder drinken, maar idd gewoon lekker aanbieden! annemiek; idd erg zielig, vooral ook die blik als die me aankijkt...bah wherona; ja helaas wel...1 dag... 's nachts gekomen en savonds heeeel laat weer naar huis met ab kuur... fijn dat het gesprek goed ging... sem kan er ook niet tegen als het te druk wordt, dan zoekt hij een plekje voor zijn eigen op...en pim is mega prikkelbaar... bb; meid wat een narigheid zo, hopelijk zijn jullie snel weer samen, knuf all; nou meiden we vertrekken zo, alles is gepakt... knuffels
Zwaai zwaai... Hier erg druk nu beide meiden op kinderafdeling aan infuusje liggen (zo zielig!) We worden echt even geleefd. Morgen of maandag meer nieuws. Hopelijk mee naar huis. Ze doen t super trouwens en wat zijn ze mooii. Ik heb veel last van de ks, valt me erg tegen. Kan met moeite bed uit om te plassen/lopen naar wc. Hoop dat ik snel meer kan en voor mn meiden zorgen mag. Inprincipe mag ik morgen naar huis. Voor onze rust gaan se thuis slapen en laten we mijn meiden met veel pijn in mijn hart achter voor n nachtje., maar dat is morgrn pas gelukkig. .
Bbtje, hoop echt dat jullie snel samen thuis zijn. Probeer nu nog je rust te nemen! Hoe lang is je man thuis? Knuf
@BBtje klinkt gek maar neem je rust nu het nog kan. Toen ik dat te horen kreeg dacht amehoela ik ben nu mama maar eenmaal thuis pfff en jullie hebben der 2! Hopelijk mogen jullie gauw thuis van ze genieten.
BBtje, dat lijkt me ook erg moeilijk om zelf naar huis te gaan om bij te slapen en je kindjes achter te moeten laten. Maar wat fijn om te lezen dat de meiden het verder goed doen. Infuus is nu gewoon even het beste!! Hoe lang zijn ze eigenlijk? En beide 2730 gram toch? Wel echt een supermooi gewicht hoor. Zeepaardje, veel plezier, gaat dat nu dan wel nu Pim ziek is. Wheroon, Ik zou ook gewoon een gesprek met de andere leidster aanvragen waarbij het wel goed gaat. Even horen wat haar visie is. Pfff wel lastig hoor om Davey daar dan achter te moeten laten, terwijl het gevoelsmatig niet lekker loopt. All, De periode van weinig drinken is weer afgelopen. Heeft ong 3 dagen geduurd en nu drinkt ze braaf haar flesjes weer leeg. 150/5 krijgt ze nu, want heb toch het gevoel dat 180/6 gewoonweg nog wat teveel is voor haar. Nu maar weer rustig aan wat gaan opbouwen.
Zeepaardje, nogmaals veel plezier!!! BBtje, wat zul jij met dubbele gevoelens zitten zeg! Weten dat dit voor je meiden het beste is, maar ze ook gewoon graag bij je willen hebben. Je hebt er al zo hard voor moeten knokken... Ik heb de eerste dagen ook vreselijk last gehad van mijn keizersnee. Dacht dat de wond zo kon openscheuren. Vooral die metalen nieten (die er bij mij inzaten) leken zo uit te kunnen scheuren. En dan inderdaad de zorg voor mijn kleine man aan andere over moeten laten. Kei heftig hoor. Hopelijk voel jij je net als ik iedere dag een beetje beter. Ik merkte echt wel iedere dag wat vooruitgang. En al helemaal toen de krammen eruit mochten... zo dat was echt een hele opluchting. Meis, hopelijk knap je snel op!!! Ik vind je echt een super sterk wijf!!! Ik ben (voor zover dat kan als je iemand niet eens kent) echt mega trots op je!! Ik vind dat je jezelf er echt supergoed doorheen sleept!!! Zafira, Fijn dat Isa weer goed drinkt. En als ze genoeg heeft aan 150/5 is dat toch prima.Als ze verder vrolijk is en goed poept en plast en aankomt hoeft ze toch ook niet meer. Ik kijk hier ook niet naar wat "normaal" is bij de leeftijd/gewicht, ik kijk echt naar waar hij behoefte aan lijkt te hebben. Zo merkte ik de afgelopen dagen dat de tijd tussen de 1e en de 2e fles kennelijk te lang is, 3,5 a 4 uur. Dus heb vanmorgen maar besloten om de 1e fles ook voortaan 180/6 te doen, maar dat is dus omdat hij ernaar vraagt. Hier ziet ons scheme er nu dus als volgt uit: 6-7 uur 180/6 10 uur 150/5 13.30-14 uur 150/5 17.30 uur 180/6 21.30 uur 180/6 Daarop lijkt hij het prima te doen. Gelukkig spuugt hij nu voortaan "normaal" Dat wil zeggen zo af en toe eens een lading, en iets vaker dat er nog een klein mondje uit komt na het voeden bij het boeren. Maar niet meer van 1 fles erin en 1,5 eruit. As donderdag is het weer CB dag. Ben zo vreselijk benieuwd naar zijn lengte en gewicht, het begint echt al een hele kerel te worden. En hij doet het zo super goed! Woensdag heeft hij voor het eerst zelf zijn babygym "geactiveerd" en een lol dat hij had dat hij zelf geluidjes en lichtjes uit de babygym kreeg En uiteraard had hij een lol om de enthiossiaste papa en mama die stonden toe te kijken en te juichen hahaha. Hij word wel boos als het hem even niet meer lukt hahaha. Donderdag ochtend verraste hij ons toen hij heerlijk bij ons in bed lag door ineens helemaal zelf van zijn rug op zijn buik te rollen. En echt helemaal... weer trotste papa en mama die aan het juichen waren hahaha. Ik heb wel gedacht, dat het een toevalstreffer zou zijn, maar vanmorgen verblijde hij mij er weer mee. Ik kan hem dan wel opeten zo trots dat ik dan op hem ben. Afgelopen donderdag was ons petekindje gezellig een dagje bij ons. We hebben cakejes gebakken, gespeeld op de WII, tashangers geknutseld, geverfd (ook 4 kunstwerkjes met behulp van Thijs, 1 voor de verjaardag van zijn peettante en 3 voor de oma's voor moederdag, het kunstwerk heet: Thijs wandelend op een veld met bloemen (zie bijlage)) en zelf pizza gemaakt. Oh ja en ook nog spelletjes gespeeld: Uno en Wie is het. Dus ik was kapot aan het einde van de dag hahahaha maar het was wel een erg leuk dagje. Vanmorgen weer heerlijk met Thijs gekeuveld en rustig wakker geworden in ons grote bed (zie andere bijlage ) Wat is dat toch heerlijk!!! En dan vanmiddag op verjaardagsvisite bij de peettante van Thijs. Ik heb haar net gesmst of ze er met roken een beetje rekening zouden willen houden met Thijs. Eigenlijk vind ik mezelf dan een zeur, maar ik vind dat baby's naar zwitsal moeten ruiken en niet naar rook. (maar volgens mij is vodafone nog steeds overbelast ivm het gratis bellen en smsen, want heb nog geen ontvangst bevestiging gehad hihihi, anders vanmiddag maar gewoon even vragen als we er zijn) Dames fijn dagje, BBtje, hopelijk kun je wel lekker buidelen met je meiden!!! Dikke knuf voor iedereen! Liefs Miek
@Annemiek krijgt ie ook zijn voorlopig laatste prikjes of nie? Leuk he die "zelf" gemaakte dingen. Lijkt me echt zo onwijs leuk als ze straks wat ouder zijn en dat je dat krijgt voor je verjaardag en moederdag. Trouwens meiden onze topic naam moet maar gauw veranderen want we zijn nu allemaal MAMA GEWORDEN JIPPIE @Dreumesmama hoe is het nu met klein zusje heeft de ab kuur al aangeslagen? @BBtje weet je al meer? mogen je meiden snel naar huis? Gisteren effe naar de prenatal geweest om te shoppen ja ja der moeten weer nieuwe dingen worden aangeschaft een andere autostoel bv. en we waren erg nieuwsgierig naar de nieuwe Stokke carrier (draagzak) wat een super ding 3 in 1 kan op de buik van de buik af en op de rug kost wel een hoop geld 150,00 maar we zitten der serieus erover te denken om hem te gaan aanschaffen hij kan iig mee tot dat hij 3 jaar is! Niet dat hij er dan nog in wilt want dan is lopen veeeeeel leuker hihi. Ook weer wat leuke kleertjes gekocht, blokken en een pluutje voor op de wagen. Al met al een hoop centjes weer kwijt maar ach je hebt alles over voor je kind hihi. Maar wat ik wel erg vreemd vond krijg je de vraag wilt u een tasje zeg ik ja graag oke maar dat kost dan wel 5 cent euh pardon? gaat me niet om die 5 cent hoor maar om het principe vindt het bij de service horen om tasjes te verschaffen. Vandaag komt mijn zussie want we gaan effe shoppen voor het feestje eind mei want dan zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd dus wel een feessie waard! Hier ziet het weer der lekker uit veel zon en tis hier nu 12 graden. Zo weer een heel verhaal hihhi fijne zondag
Wherona, hij krijgt nu zijn 2de prikjes en volgens het boekje van het CB krijgt hij met 4 maanden de 3de prikjes, en dan is hij er weer eventjes vanaf tot 11 maanden. Hier schijnt er op het KDV al "geknutseld te zijn voor mama dag... ben erg benieuwd hihihi. We zijn zowiezo bijna toe aan een nieuw topic... zal er zo wel even eentje aanmaken en de link hier dan plaatsen Lekker geshopt zo te lezen. Hier inderdaad van de week ook verbaasd over het betalen van een plastic tasje. Werd niet eens vermeld, er werd alleen gevraagd of ik er een tasje omheen wilde, waarop ik zei ja graag en ineens moest ik 5 cent afrekenen voor een minitasje (had nl alleen maar sock-ons gekocht... geweldige uitvinding!!!) Prima dat ze er een bijdrage voor vragen, maar vermeld dat even, dan heb ik nog de keuze wat ik wil. En inderdaad, ik vind het ook bij de service horen en als prenatal nou zo'n goedkope winkel was vind ik het ook een ander verhaal, maar het is er duur zat. Dreumesmama en Zeepaardje, hoe gaat het met jullie kleine zieke? Zeepaardje, lekker weekendje gehad? BBtje, hoe gaat het met jou en jullie meiden? Hopelijk valt het je niet te zwaar als je vandaag naar huis toe moet/gaat. Hier gisteren een leuk dagje gehad. De verjaardag van de peettante van Thijs had een high tea voor haar verjaardag. Erg gezellig. Thijs wilde alleen niet slapen, vond al die aandacht maar veel te leuk. Zelfs onderweg naar huis wilde meneertje niet slapen hihihi (1 uur rijden) Thuis nog lekker een uurtje bij mama op de bank gelegen (zie foto) en daarna de fles en voor hij in bed lag was meneer al vertrokken. Vanmorgen om 6 uur weer wakker en na de fles weer geslapen tot half 10 heerlijk!!! Vandaag samen maar heerlijk een relax rommeldagje.
Zow... nieuw topic is aangemaakt: Kletsende inmiddels allemaal mama's uit het bevruchte ei 2010 topic