kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ja daarvoor moeten ze beide stoppen bij de baas. Want ze zullen hetzelfde werk gaan doen alleen dan voor zichzelf. Beide hebben ze al wel veel contacten waar ze regelmatig bij beunen en vooral die collega heeft heel veerl werk nu al. Vriendlief is door hem gevraagd erbij te komen. Ze hebben al 2 grote bedrijven waar ze de onderhoud van kunnen gaan doen. Dus opzich: werk in die sector is er altijd. En het zal vast ook wel goed gaan lopen als ze bbekendheid hebben, maar die onzekerheid het eerste jaar (even vanuit gaand) pfff ik hou daar niet zo van:)

EN indd zeker omdat we geen buffer hebben... STEL dat het t eerste halfjaar amper verdiend dan komen we 8000,- te kort (dan ben ik van geen loon van me vriend uitgegaan) we hebben maar 2500,- spaargeld. EN van mij alleen redden we het niet. Ik denk wel dat als het eenmaal loopt ze er meer mee kunnen verdienen dan wat ze nu doen. Maar brrrr eng is het wel!

We weten wel dat we bij zijn zus geld altijd mogen lenen (behoorlijk goed bankrek. hebben die;)) maar jah dat is niet echt ideaal vind ik.

ik zal je even pb sturen met wat hij doet, want denk dat de link naar prive anders voor eventueele bekende te groot is.

2. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    jeetje bb spannend zeg! snap best dat je daar een beetje buik kriebels van hebt!....

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bb; spannend, ja soms moet je een sprong in het diepe wagen, s6 met jullie beslissing!

zafira; s6 met tuin

rest knuffel

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wat is het hier stil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zit nu ik hou van holland te kijken. Daarna echt waar. Altijd zo lachen. Morgen naar oma dus weinig hier dit weekend. Maar dan gaat de tijd lekker snel dus is niet zo erg. Kom wel op jullie reageren hoor.

5. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden ik ben weer thuis. manlief is op vrijgezellenavond. wss naar de nacht in tilburg, iets waar ik gewon niet blij mee ben maar ok..

verder heerijke vakantie gehad. elize heeft weer dr eigen ritme zit op 4 flessen nu. heeft ze zichzelf op gezet. slaapt van half 9 tm half 8 door.

bb wat een spannende tijd joh als jullie die keuze maken. erg spannend. bijna de 20e!!!

lars is 21e jarig word alweer 6jr. druk druk.

maandag voor mij naar de longarts. met lars naar de ggd. en dinsdag met lars naar de kno arts. heb t echt rete druk..

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meisjes nog ff snel bericht van mij voor bedtijd.

zafira wat balen dat gedoe met het ziekenhuis :( snap niet dat dat zo lang moet duren...
    wel spannend ei en rond ei geklust! we zullen het zien :D:D:D

bbtje ook ontzettend spannend die stap die je man gaat zetten. misschien is dat ook iets waar die vrouw t over had dat er nog een aantal dingen zijn die jullie eerst willen doen.ben wel benieuwd wat hij doet eigenlijk :)

michele leuk vrijgezellenfeest :) oh de nacht...weet niet of je er wel eens geweest ben maar ik wel en t is echt niet heel indrukwekkend. de vrouwen daar zijn echt ronduit lelijk! hebben daar mn broertje mee naartoe genomen toen hij 21 werd haha. alleen had ik uiteindelijk meer bekijks dan de vrouwen die daar dansten en dat vond mn broertje niet zo leuk want van zn zus moeten ze afblijven :p. zou me er niet druk over maken :)
    en naar de longarts? niets ernstigs hoop ik?

goed zo Elize!
    succes met alles.

hier morgen weer zwemmen. verder ook druk. net jarig geweest, moederdag en volgend weekend 2 jaar getrouwd, allemaal wel leuk maar ja...:)

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hoi lievve meiden,,

Pfff ik reageer andere keer even beter, we zijn ajax-twente in de kroeg wezen kijken en er werd zo niet normaal veel gerookt dat ik er helemaal gek van werd. Voel me heel vies en heb keel/hoofdpijn (ben allergische voor rook, maar al lang niet meer zo last van gehad BAH BAH BAH VIES!)

maar ik wilde even zeggen dat ik morgen of overmorgen overtuigd ben van mijn ei... er zat net een mega grote dikke slijm klodder in mijn hipster:$ Daar hoef je niet voor te twijfelen of mee bezig te zijn om dat te zien hahaha....

Verder gaat het heerlijk hier, ik denk er helemaal niet aan. EN ook niet aan de afspraak, stom he? Je zou denken dat je er naar uit kijkt... maar het was dat mijn mams gister zei: Oeh vrijdag is het alweer zo ver! Ik denk huh? ooh jaaa! hahaha....
    Ik zit zo in mijn themakisten en nu dat van me vriend dat ik er gewoon weg geen tijd voor heb om eraan te denken:D

JEUHHJJJJJ!!

ga nu snel eten!

Reageer later en denk aan jullie:D

8. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ehhmmm even denken wat jullie ook al weer getypt hebben.

Michelle, hopelijk niks ernstigs ivm de longarts. Vervelend dat je het zo druk hebt. Vooral omdat het niet echt leuke dingen zijn waar je nu zo mee bezig bent. Wat fijn dat Elize haar ritme terug heeft. Kan je ook weer een beetje uitslapen.

BBtje, vervelend meis die hoofdpijn door de rook. Mogen ze weer binnen roken dan?:(. Ik dacht dat dat nog steeds niet mocht. Ik vond het nooit erg om buiten te moeten roken, doe ik thuis ook. Wel spannend joh vrijdag. Ben erg benieuwd wat de verdere stappen zijn en hoe lang het gaat duren.

Hier ook lekker druk.
    ma ochtend werken , middag op de naaimachine en avond in de tuin aan de gang.
    Di ochtend werken en middag naar de fysio avond tuin werken
    wo ochtend werken en middag naaimachine avond naar intratuin laatste planten kopen.
    do ochtend boodschappen en middag huishouden avond ??
    vrij ochtend werken, middag rest huishouden en avond Xfactor kijken:D
    Za hapjes maken, want vier sávonds mijn verjaardag. ( 24 mei jarig)
    Zo rust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekker druk weekje dus gaat de tijd lekker snel haha.

O ja als het goed is belt morgen of dinsdag het zh dus dat is ook weer spannend.

Nou ga nu lekker Da Vinci Code kijken. Al 3 keer gezien en boek gelezen, maar blijft goed!!

Doei doei.

9. Zeepaardje

sorry meiden erg druk...

dikke knuffel

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Goedemorgen ladies,

Hier alles goed afgelopen zaterdag weer wezen babykamertjes shoppen bij Babydump maar dat viel erg tegen, we vonden de kwaliteit van de kamertjes niet zo heel erg geweldig dus het wordt zeker niet Babydump. Aankomend weekend gaan we naar Babypark en naar de Prenatal bij de Arena en dan zullen we onze keuze gaan maken gezien er wel eens 10 weken levertijd op kan zitten. En we moeten natuurlijk niet hebben dat ons kindje straks geen leuk kamertje heeft.

@Zafira lekker druk weekje dus meid, en inderdaad erg spannend vandaag of morgen de uitslag. Hoop op het beste ervan.

@Michelle sterkte vandaag bij de longarts en met Lars bij de ggd hoop dat het allemaal mee valt.

@all woehoeeee AJAX kampioen ;) :p :D

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou... ik neem eens even de tijd om op jullie te reageren! Heb jullie gemist:D

Iemand vroeg over binnen roken daar (geloof zafir) het is de kroeg van een vriend van ons, en die heeft geen personeel. Zolang je eenmans kroeg bent zonder personeel mag er binnen gerookt worden... bah!

Wheroon: indd ajax kampioen, ben er echt super blij om voor mijn schatje! Hihi... zelf geef ik er weinig om (al moet ik zeggen dat ik vol spanning de hele wedstrijd mee gevolgd heb!:cool:)

Michelle: Jij maakt ook veel mee zeg! Knuffel voor jou lieverd.

Mv3: Lieverd hoe is het met je?

Ikkedus: Ja het is erg spannend, maar ik heb er echt vertrouwen in dat het goed komt. Ben nu wel eraan gewend waars. begin 2012 is het zover.. Hij heeft me beloofd van ALLES op de hoogte te houden omdat hij weet dat ik het dood eng vind ergens geen grip/zekerheid op te hebben. (al helemaal als het over geld dingen gaat! daar denkt vriendlief namelijk soms te simpel over... Hij denkt ons soms rijker dan we zijn;)) Zal je even pb sturen wat hij doet;)

1985: horen we nu helemaal niks meer van je?:(
    Volgens mij is het alweer 4 weken terug ofzo dat ik vroeg hoe je kleinne mannetje en jullie het nu af ging na die hulp die je gehad hebt?!:)

wolfje: Jij ook lekker druk dus! Nog 2 daagjes toch?? Oehhhh bijnaaaaa:D:D EN ik voel dat het goed komt!:)

Zafira: Ik hoop zo verschrikkelijk hard dat ze je nu niet weeeeer aan het lijntje gaan houden, en ze de uitslagen nu wel hebben! Het is gewoon bijna onmenselijk hoe ze daarmee omgaan hoor! Denk aan je! ennuh straks wel foto van je tuintje showen he:D:D

Annemiek: Lieverd, ik hou je site nog steeds in de gaten hoor;) Lukt het allemaal? Gaat hard he?! Denk je ook nog wel beetje aan jezelf? dikke knuffel!

@ALL: Gister zei me vriend heel schattig: Als die steen er voor gezorgd heeft dat ajax gewonnen heeft, dan mag die ook wel even zijn best doen dat mijn zwemmers daarbinnen in jou ook winnen:p
    Hihi... zo lief! (lekker lomp wel zoals zijn " oh zo romantische aanpak ahum" altijd is;)

12. Zeepaardje

bb; hoop dat je gevoel helemaal gelijk heeft:)vind het gewoon zo spannend! maar idd nog 2 dagen en dan is het zover!
    hier erg druk met oma, en auto is kapot veel gezeur mee...vorige weer gerepareerd voor 800euro maar is nu nog niet goed, gisteravond weer weggebracht... pff beetje stressig gebeuren hier:(

haha lief van vriend:) mooi hoe die mannen dat kunnen zeggen;)

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    erg eigenlijk he eerst heb je de nodige zorgen om zwanger te worden, ben je eindelijk zwanger dan heb je de zorgen of het allemaal wel in orde is :p het is toch eigelijk wel wat he dat zwanger worden en zijn verhaal, en als je dan straks bent bevallen dan heb je weer andere zorgen over het kindje hahahaha. Vindt het wel komisch. Kortom de zorgen gaan nu niet meer over.

Ik heb het nog steeds hihi straks de 20 weken echo aan de ene kant zo onwijs leuk weer om kleine te mogen zien maar toch weer die spanning en de vraag is alles wel goed?

maar goed dat ik een vakantie er tussen heb zitten waar ik nu naar uitkijk anders zat ik me weer op te vreten van de zenuwen. jaja nog 2 weken werken en dan lekker vakantie vieren :D voor het laatst met zijn 2en. Maar kan niet wachten totdat we met ze 3en vakantie gaan vieren hoor lijkt me heerlijk samen met mijn nichtje lekker kroelen. (oeps sorry was effe aan het dromen)

14. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden heb nog niet echt terug gelezen..

ben vanmorgen naar de ggd geweest met lars.. hij blijkt toch een minder goed gehoor te hebben als dat we dachten. morgenmiddag moet ik met hem naar de kno arts.

vanmiddag moet ikzelf naar de longarts. wel spannend want vind t helemaal niet zo leuk.. ben benieuwd. gister voor t eerst op de weegschaal gestaan. en ondanks dat t 3,5mnd geleden is dat ik bevallen ben schrok ik toch van mn gewicht, en dus vanaf vandaag op lijn stand. maar wel met begeleiding van diverse dingen. met sporten etc. aangezien ik de ervaring heb om door te draven..

15. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    lichtelijk terug gelezen ff snel.

ik moet voor mn benauwdheid naar longarts. mijn medicatie die ik heb. symbicort en bricanul helpen niet meer. en heb net een prednisonkuur gehad maar zijn weer terug bij af. nu gaan ze eerst eens kijken wat er aan de hand is met mn longen waardoor ik het zo ontzettend benauwd heb. kon niet meer naar boven lopen bijv. laat staan stukje rennen..

16. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hallo,

BBtje, tuurlijk kom ik foto's showen als het af is. Hopelijk eind deze week. Ben helaas nog niet gebeld door het zh, maar de dag is nog niet voorbij en anders morgen. Wachten dus weer......zucht.

Wheroon, ja meis vanaf nu alleen nog maar zorgen. Leuk zeg kamertje uitzoeken. Succes ermee.

Michelle, hopelijk valt het mee met Lars zijn oren. Wat vervelend dat je nog steeds zo benauwd bent. Zou fijn zijn als ze er iets aan kunnen doen. O en succes met lijnen.

All, Tsja ik hen eigenlijk wat zwanger worden betreft niet echt iets te melden. Ik zit op het wachtbankje tot eind volgende week ongeveer. Beetje saai dus. Verders druk in de tuin en een volle week met van alles en nog wat.

17. Zeepaardje

wherona idd zorgen gaan niet meer over... nu sem ziek, zo sneu... koorts en overgeven...

20wk echo is altijd erg belangrijk en er valt een last van je schouders als alles goed is!

lekker vooruitzicht vakantie:)

wij gaan vrijdag weekend weg mits auto gemaakt is...

michele; s6 morgen met lars bij de kno arts!

s6 bij de longarts meid!

zafira; vind het zo erg dat jullie zolang moeten wachten op bericht van het zkh... is je tatoo nu mooi? ik bedoel dat die niet zo rood/gezwollen meer is...?
    hoe waren de reacties?

op de wachtbank dus, duim voor je, wel fijn dat je lekker afleiding hebt in de tuin!

annemiek; hoe is het met je?

rest; knuffel hihi zie me banner, alweer 8wk...weet gewoon al 4wk dat ik zwanger ben:D

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wolf, tattoo is nu idd mooi. Over 2 weken moet ik hem bij laten kleuren, dus dan is hij weer een paar dagen rood en gezwollen, maar ja daarna is hij helemaal af. Wat gaat de tijd hard he!!! 8 weken alweer. En bijna naar de vk. Spannend meid.

19. Zeepaardje

zafira; fijn dat je er tevreden mee bent, hij staat ook op een erg mooie plek vind ik!
    8wk alweer ja...hihi tja je moet ergens beginnen he:p
    en dan woensdagavond vk...zooo spannend!
    maar woensdag wordt lange dag... 18.15uur pas echo...

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    vond ik ook altijd zo vreselijk saai dat stomme wachten op je nod maar denk dat ie voor jou wel snel voorbij gaat hoor met zo een drukke agenda :p hopelijk bellen ze vandaag nog.

Deel Deze Pagina