jeetje meid zit jullie ook momenteel niet echt mee he wat vervelend dat Lars zijn gehoor toch niet helemaal is zoals het hoort, hopelijk kunnen ze morgen wat meer vertellen bij de kno. En jij veel succes straks bij de longarts. Hoe gaat het met je andere knul en met Elize?
Oeh bah, Vanavond voor het eerst en laatst couscous gegeten. Was een recept van Sonja, maar sorry dat is echt niet te eten. Zo glibberig in je mond. Nou dat doen we dus ook niet meer. Wilde het even kwijt haha
Dan is er iets misgegaan met koken denk ik Zafira, Couscous heeft een zelfde soort structuur als rijst, alleen is de korrel kleiner (en smaakt hij ander natuurlijk) Ik ga nu een paar dansen oefenen voor de bruiloft van mijn dansjuf. Daarna kom ik even wat uitgebreider reageren. Liefs Miek
ff snel gelezen. bah michelle wat naar voor lars. hoop dat t niet iets blijvend is of wat met operatie beholpen moet worden. volgende week kno? (heb dat niet meer goed onthouden sorry) hoe was t verder bij de longarts. ook naar zeg benauwdheid zafira we wachten gewoon met je mee annemiek veel plezier met dansen. verder druk druk druk hier, maar komt goed heb net horoscoop van hannah opgezocht (booschutter sterrenbeeld en maagd assendant) zo bijzonder ik herken nu al zoveel bij haar. sterrenbeeld is hoe je overkomt en je assendant is je binnenwereld om t ff snel uit te leggen. ze is dus boogschutter wat vuur is en gaat heel goed samen met ram (dat is bas) geniet van gezelligheid ontdekken natuur en mensen om zich heen. is rechtvaardig en leergierig. als binnenwereld is ze aarde wat weer heel goed gaat met stier (dat ben ik) behoefte aan rust rituelen en schoonheid. haar kleuren zijn paars en lila! hoe komisch bijna al haar kleertjes zijn die kleur. verder is de zee van veel betekenis. wat ik dan ook weer heel gaaf vind omdat ik de zee met haar zeedieren op haar muur geschilderd heb! anyway dikke knuffels!
hallo moppies!! ben ik ook weer even! Hier alles goed met de kleine man!... groeid lekker en kletst al wat af tegenwoordig.... Ik zelf loop al enkele dagen met vreselijke hoofdpijn wat maar niet lijkt te zakken!... Ow en meiden ik ben op zoek naar een nieuwe wandelwagen! maar het liefst 1 tje waarbij de wandelwageninzet zowel naar je toe als van je af kan! iemand tips??? ik ga der weer vandoor! lekker ff een kom noodles eten heb trek! dikke kus!!!
ikkedus; sem zijn sterrenbeeld klopt ook heel erg, weet je wat ook leuk is om op te zoeken, geboorteboom...klopt bij sem ook aardig wat van! dnise; waarom nu op zoek naar wandelwagen, had je die nog niet?
@ALL: Hier gaat het nog steeds goed hoor Vannacht de maansteen in de (volle) maan opgeladen dus we zullen het gaan zien Plannen van bedrijfje van me vriend worden deze week besproken we gaan met z'n 4tjes even rond de tafel Ben er inmiddels aardig aan gewend... nu nog financieel kijken! Oh en meiden, als iemand van jullie interesse heeft in parfum... Pb me dan maar verder heb ik weinig te reageren volgens mij
Dreumesmama hoe is het met jou meid gaat alles nog goed? trek je het allemaal nog een beetje? nog effies he Annemiek lekker gedanst? @ll zo een rare droom gehad een (vage) vriendin van me is ook 17 weken en droomde dat zij ook de moeder van mijn kindje zou worden en dat ze de 20 weken echo eerder had gekregen dan ikzelf en het geslacht al wist een jongetje en in mijn droom was ik met mijn vriend aan het bespreken hoe we het het beste konden aanpakken zodat alleen wij (ik en vriend) ons kindje konden opvoeden. Echt zoiets vaags, ik ga amper met haar om. Wolf morgen is het zover BB alles goed meis, lekker bezig met je bedrijfje? en gaat het zoals je in gedachte had?
Hihi... ik vind het altijd zo leuk als iemand zich een droom zo duidelijk nog kan heugen! Ik heb dat bijna nooit... Uhmz, ja ben er druk mee, het is heeel veel uitwerken op de pc enzo.. (draaiboeken en speurtochten maken) en gister hele avond met de site bezig geweest... me neef heeft hem gemaakt en ik mocht zelf tekst invullen enzo
onze mutsy 4 rider heeft dat ook (eerlijk gezegd denk ik dat bijna alle nieuwe kinderwagens van de bekendere merken dat wel hebbe) het hangt denk ik meer af van wat je wilt en zo. als je nu nog een kinderwagen moet kopen zou ik denk ik eerst kijken wat je met die kinderwagen wilt enw at je mooi vindt en wat je budget is. de easy walker kan ook van je af en naar je toe. heeft 3 grote wielen is wendbaar met goede vering en niet zo duur maar ik vond m niet zo mooi hahaha.
kweet nog hoeveel werk het is heb toen de website voor mijn werk gebouwd en der kwam een hoop bij kijken niet normaal. Ik moest er ook meteen twee doen 1 voor het bouwbedrijf en 1 voor het onroerend goed bedrijf maar vond het wel ontzettend leuk om te doen en zo nu en dan voer ik wijzigingen door en dan moet ik ook altijd weer effe denken hoe het ook alweer zat. Zo heb ik ook de info folders en reclame materiaal zelf ontworpen helemaal leuk kan ik mijn crea los laten. En het scheelt geld natuurlijk, want uitbesteden kost ook een hoop centjes. Ben benieuwd naar het eindresultaat
wij hebben inderdaad een wagen de quinny speedy sx van mijn tante over genomen! maar nou zit er een goeie scheur in de wandelwageninzet! en hij is wel enorm groot en aangezien aiden maar een klein frummeltje is ben ik bang dat hij er als een zoutzak bij zit als hij dalijk eenmaal in de wandelwagen mag! en wat mij toch erg tegenvalt is dat de wandelwageninzet alleen maar van me af kan en god ik ben een zeikerd haha ik vind de kleur toch ook eigenlijk niet echt super leuk en wil gewoon een nieuwe! hahah deze zetten we op internet en wat een gek ervoor geeft hij moet weg en lief en ik zijn er alle 2 overuit dat we gewoon een nieuwe willen! en dan het liefst eigenlijk toch gewoon een zwarte ofzow! want dat er een 2e kindje komt is wel zeker! (niet nu hoor) maar dan is zwart toch wel lekker universeel! dus vandaar! maar alle tips zijn welkom! en ik ga ze allemaal is bekijken! de prijs maakt niet uit want als we wat willen kopen we het gewoon hahaha verwent verwent verwent!!!
@bb; hopelijk werpt de maansteen snel zijn vruchten af @wherona; zo ik ben dus niet de enige met rare dromen... pff leuk zwangerschapskwaaltje @dnise; s6 met zoeken naar andere kinderwagen! @hier; sem is eindelijk geslaagd voor zijn ogentest...!!! Morgenavond de echo, zo spannend knuffels
Meisjes Jongens Abondance Adoré Adorée Amor Allegra Bikkel Amity Bingo Amour Blessing Beauty Comfort Caprice Dynamite Celebriry Espoir Challenge Facile Chance Fortune Charisma Freedom Chastiry Gentle Cherish Jong Cherie Justice Clarity Legendary Confidence Liberty Definitly Lovely Destiny Lucky Endurance Magic Faith Mak Fate Marvélous Fortuna Mighty Gaiety Mooi H"pPy Mystery Harmony Okay Honey Passion Infiniry Pax Justice Peace Liberry Praises Love Rêve Lyric Sage Magic Shy-Shy Merveilles Sincere Mignon Slim Mystique Smart Nifty Stout Passie Sweet Patience Top Perseverence Tiue Praises Tiust Precious Unique Promise Vriend Rêve Wisdom Romance Wow Sereniry Snoes Solace Sparkle Specially Synergy Symphony Tricky Unity Vaniry Wonder
las ik net op rtlnieuws meest opmerkelijke namen die zijn gebruikt voor jongens/meisjes, vind toch wel dat ze daar bepaalde regels voor moeten hanteren hoor je noemt je kind toch niet zo
Hai meisjes, Vandaag het zh gesproken en er is het 1 en ander duidelijk geworden. Manlief blijkt een verdubbeling te hebben van chromosoom 10 en ik een verdubbeling van chromosoom 9. Wij hebben deze verdubbeling doorgegeven aan Jaron, maar dat is ws niet de oorzaak van de afwijkingen aan zijn ledematen. Het is nu wachten op de uitslag van het esco2 gen. Maar ook die kans dat hij dat had is erg klein, omdat dit gen niet zulke 'erge " afwijkingen veroorzaakt. Pas als die uitslag binnen is gaan we weer naar het zh om te bespreken hoe nu verder. Wel is onze verhogingskans een beetje duidelijk geworden, en dat is tussen de 1 en 25 %. Wij hebben in overleg met het zh besloten om het iig nog een keer te proberen. Er moet nog wel een nieuw onderzoek in gang worden gezet, het whole genome sequencing onderzoek. Dit houd in dat wij en Jaron genetisch helemaal uitgeplozen gaan worden. Dit kan nog, omdat we toendertijd huidbiopten van Jaron hebben laten opslaan. Dit onderzoek kan maaaaanden gaan duren en de artsen vinden dat we onze keus om opnieuw zwanger te worden niet moeten laten afhangen van dit onderzoek, omdat de kans ook aanwezig is dat we misschien nooit echt antwoorden zullen krijgen. Er is ook nog een mogelijkheid dat de combinatie van de chromosoom verdubbeling de afwijking heeft veroorzaakt, maar helaas zijn er geen of weinig andere "gevallen" bekend die dit ook hadden, dus ook daar ws nooit echt duidelijkheid over. Dus, we gaan gewoon verder met proberen zwanger te raken en als het lukt kom ik in het wkz te lopen ivm echo's en onderzoeken. Ws vanaf 8 weken elke week een echo om te zien of de ledematen mee groeien. Vanaf week 14 is het " veilig voor ons" . Nu maar hopen dat ik opnieuw zwanger mag raken en dat dan gewoon alles goed is.
Tjah.. maarjah dat kunnen hun ook van jou naam zeggen Ieder kiest zijn naam om een waarde of gevoel erbij. (hihi ik hoor zeoveel namen die ik moet respecteren dat ik nergens meer van op kijk.) Maar ik heb zelf ook wel eens een naam dat ik denk Hmmm...