Hai lieverds, Eindelijk weer internet. We zaten helemaal zonder, maar monteur is net geweest dus nu kan ik weer meekletsen. Wolf, wat fijn dat je echo goed was. Nu lekker genieten. Annemiek, heerlijk dat je huisje nu lekker opschiet. En leuk zeg nieuwe keuken en badkamer uitzoeken. Altijd leuk!!!!!!!! BBtje, alvast heel veel succes morgen en hopelijk kunnen ze jullie snel helpen. Dreumesmama, meid ik hoop echt dat je kleintje draait. Spannend. Dames die te weinig drinken, foei meiden, erg slecht voor je. Hoofdpijn, blaasontsteking, duizelingen, obstipatie en ga zo maar door. Duusssssss drinken jullie!!!!!!!
Bbtje, succes morgen, hopelijk kunnen ze jullie snel helpen! Wat een mooi huis krijgen jullie Annemiek. Wow lekker vooruitzicht Wherona lang weekend! We stonden vanmorgen zo weer buiten! Kleintje was zelf gedraaid! Hopelijk blijft hij zo.
Dreumesmama, heerlijk voor je dat beebje zelf al gedraaid was. Scheelt iig een pijnlijke draaipoging. En nu duimen dat beebje gedraaid blijft. Wherona, o heerlijk lang weekend. Geniet er maar lekker van meid.
lieve meiden... Kon vanmorgen niet op internet komen:x:x vanmiddag tassen gepakt en naar me opa geweest die is jarig... morgenvroeg 7uur vertrekken we, zal er dinsdag weer zijn dikke knuffel alvast voor jullie allemaal!!!
Ascendant berekening | CatharinaWeb gratis Astrologie = assendant berekenen De Sterrenbeelden bij Goastro.nl Het sterrenbeeld van je kindje: Wat zegt dit over zijn karakter? zoals beloofd een aantal sites voor jullie om een kijkje te nemen. sterrenbeeld weet je waarscijnlijk al van je kindje maar je kunt dan ook eerst even de assendant opzoeken. je moet dan zowel het sterrenbeeld als het assendant lezen. Spiritueelnetwerk.nl - Astrologie - Ascendanten hier vind je daar iets meer uitleg over
zo helaas had ik toch niet eerder tijd om te reageren het was zo druk op het werk . wolfje GEFELICITEERD eindelijk kun je ff relaxen wat een ontzettend fijn bericht dat t er goed uitzag BRAVO voor dreumesmamababy al helemaal zelf gedraaid je kleintje wil gewoon even laten weten dat ie zelf heel goed weet wat ie moet doen maar wel dat t tempo zelf wordt bepaald . laatste loodjes! nog even en we hebben de volgende zp baby!!! WHAAAA!!! annemiek oh wat gaaf dat het nu echt een huisje wordt maar wat is t allemaal duur he? ik dacht altijd dat je bij keukens en badkamers wel wat kan afdingen. helemaal als je beiden bij dezelfde zaak haalt. dnise al een keuze gemaakt voor welke wagen? hier helemaal blij met onze mutsy hoor! je ziet m wel vaak. die van ons is zilver/grijs met blauwe details maar we vinden dat blauw voor beiden wel kan en de wagen anzich ziet er heel luxe uit. wisselen van maxi-cosy naar bak gaat idd ook super simpel met een kliksysteem. alleen is hij niet heel licht dus als je vaak met openbaar vervoer moet is ie niet ideaal. verder wel heel fijn met luchtbandjes en lederen handvat wheroon ging jij nou babyspullen shoppen! oh zo leuk! hoop dat jullie slagen ben erg benieuwd naar jullie toekomstige kamertje. hier gaat alles zn gangetje. hapjes gaan de ene dag beter dan de andere. heb t allemaal in ijsklontbakjes ingevroren. van fruit eet ze met gemak 2 blokjes en dan gaat ze zoeken of er niet meer is en bij groente is ze na 1 blokje echt wel klaar. verder blijft ze proberen om te draaien maar haar arm blijft maar in de weg zitten dus ze komt maar tot halverwege. verder kletsen kletsen kletsen zo grappig als ze dan een knuffeltje heeft gilt ze in zn oor! steeds harder en hoger alsof ze wil zeggen "he! dove kwartel ik praat tegen je zeg eens iets terug!!! HALO!?!?!" hehe de speen lanceren is ook dikke pret. dan spuugt ze de speen hard weg en vind het prachtig als ik m dan ga oppakken. kleine dondersteen en als ik de fles ook maar in haar buurt hou dan gaan de lipjes getuit en de handjes naar de fles, ze zegt nog net niet "VAN MIJ!" en ze stopt dan al helemaal zelf de fles in haar mond. het echte vasthouden is nog wat zwaar maar ze blijft het proberen. woordenlijst: WAWAWA IIIEEEEEUUUUAAAAA PPPFFFFfrrrrrrtttt...(met veeeeel speeksel) BLLLAAAA BLLLEEUUUUHHH
grappig die site ikkedus! Ik heb me ascedant (of hoe je het schrijft) ook bekeken want ik weet tijd enzo ook van mezelf dit kwam eruit: Een Maagd-ascendant past zich makkelijk aan wanneer dat in de gegeven omstandigheden noodzakelijk blijkt. Op anderen maak je een rustige, conventionele en gereserveerde indruk met een tamelijk perfectionistische inslag. Iemand die geniet van werken en niet bijzonder veel behoefte lijkt te hebben aan plezier maken. Met een Maagd-ascendant kun je soms zo bezig zijn met allerlei details dat je de grote lijn uit het oog kunt verliezen, ook kan er een neiging zijn te veel waarde te hechten aan in feite onbenullige uiterlijkheden. Instinctief kun je goed onderscheid maken tussen bruikbaar en onbruikbaar, nuttig en waardeloos op zowel lichamelijk als psychisch vlak. Je houdt ervan dat dingen overzichtelijk zijn en je manier van handelen is systematisch, kritisch en realistich.
tjah en dan kan ik sterrenbeeld natuurlijk ook niet laten, ik lig er wel om in een deuk... zal ns navraag doen erover bij mijn ouders: Ram is een vuurteken, vol enthousiasme en altijd in de weer. Het Ramkindje is graag de baas en hij maakt de dingen graag helder. Als hij iets niet lust, spuugt hij het gelijk uit of nog erger kiepert zijn bordje eten met een mooie boog van zijn stoel af. Je Ramkindje is een snelle leerling en hij zal waarschijnlijk sneller leren lopen en praten, dan andere kinderen. Een Ramkindje is typisch een kindje dat graag bezig is, liever overactief dan verveeld. Hij houdt niet van gezag. Het woord Nee zal voor hem het startsignaal zijn, te laten zien dat hij het hier níet mee eens is. Bij de opvoeding van een Ramkindje zal Discipline hoog bovenaan het prioriteitenlijstje moeten staan. Zo niet, dan is er één baas in huis en jij bent dat zeer zeker niet. Zeg ook niet zomaar alleen Nee maar leg hem rustig uit waarom je dit zegt. Een Ramkindje heeft wat vaker ongelukjes dan andere kindjes. Hij lijkt wel een magneet die alles wat gevaarlijk is naar zich toetrekt en het kan niet uitblijven dat het vaak mis gaat. Bij hem moet je dus nóg beter opletten met rondslingerende gevaarlijke voorwerpen, want gegarandeerd dat hij er mee aan de slag gaat. Oudere ramkindjes zijn doorgaans hartelijk, spontaan en liefderijk, maar geduld is niet zijn sterkste eigenschap. Daarbij kan hij ook ontzettend onredelijk zijn als hij zijn zin niet krijgt. Gelukkig blijft hij niet lang mokken en loopt hij weer snel met een grote glimlach rond zijn lippen, rond. De Rampeuter kan wel goed zijn speelgoed delen, maar als er iets niet gaat zoals hij het wil, dan kun je een explosie verwachten. Rammen zijn geboren leiders. Ze zijn begripvol en dapper en volgen niet graag bevelen op. Maar ze kunnen ze zelf prima geven. Een Ram is zelfverzekerd maar ook wat egocentrisch. Ze zijn opvliegend gevat en optimistisch. Tedere gevoelens en rationele bezwaren worden krachtig onderdrukt, de Ram start meestal te vroeg maar vol enthousiasme, om dan dikwijls zijn doel voorbij te schieten. ik vind er zelf meer niet dan wel kloppen, maar toch maar eens na vraag doen over mijn kindertijd, want daar gaat het natuurlijk over
hehe ja dit is de kinder horoscoop bovendien is het ook afhankelijk van je assendant en de stand van de planeten op het moment. sommige planeten staan nl jaren in een bepaald 'huis' welke op bepaalde dingen van je leven invloed hebben. tja is heel ingewikkeld om echt zo uit te leggen. daarom vind ik sites waar met tijd/data/lokatie wordt gekeken beter want er zijn veel meer zaken van invloed op elkaar dan alleen een sterrenbeeld, dat is slechts basis. maar als als bijvoorbeeld een bepaalde planeet in het zoveelste huis staat kan dat betekenen dat de komende 5 jaren er veranderingen zullen plaatsvinden in je werkomgeving en je sterrenbeeld en assendant reageren daar dan op. maar ik geloof wel dat jij je bakje eten omkieperde als jij het niet lekker vond als kind zou ik echt niet van staan te kijken.
Bedankt voor de links ikkedus, ga er van het weeekend voor zitten! Leuk om te lezen die verhaaltjes van Hannah. Bbtje succes!
dankje! zal niet veel bijzonders zijn/uitkomen vandaag verwacht ik hoor. Maar ik wilde even zeggen dat we een hele drukke dag hebben vandaag... dus het zou kunnen zijn dat ik niet direct als we terug zijn kan reageren. Schrik dus niet dan xxx
BB succes vandaag ben benieuwd wat eruit gaat komen, hoop dat ze jullie snel gaan helpen. Meiden de 12 en 14 weken foto's staan in mijn album de 16 weken foto ben ik vergeten te maken dus zal zo effe een nieuwe maken van 17+4 maar buik is niet echt meer heel erg gegroeid hoor.
Wherona wat heb je al een prachtige buik!!! BBtje, we zien je ervaringen vanzelf wel verschijnen. Ik zal me geen zorgen maken als het eventjes duurt Hoe laat mag je ook alweer? Zo maar ff kijken of het in je onderschrift staat Hier mag ik dadelijk naar een begrafenis, de vader van een van de dames uit de clientenraad van het zorgcentrum is afgelopen weekend totaal onverwacht overleden... Daarna even snel naar ons prachtige paleisje kijken naar de vorderingen van vandaag en dan richting het werk... hopelijk via de kapper als die het niet te druk heeft (inloopkapper) Tis echt weer nodig! En daarna werken van 14 tot 21 uur. Dames fijne dagje! Liefs Annemiek Oh ja... ik denk dat ik vandaag of morgen kei ongi ga worden gezien de krampen in mijn buik die ik nu al heb...
druk dagje annemiek zo de 17+4 weken foto staat er ook in loop ik weer helemaal bij ik ga zo ook naar de kapper en ga het helemaal omgooien heb nu lang haar en dat wordt super kort hahahaha vindt het wel spannend maar ik ga er gewoon voor wil wel eens weten hoe kort haar me staat. We zullen zien. Fijne dag dames
Wow wat een mooi buikje al Wherona! Succes bij de kapper. Druk dagje Annemiek. Leuk dat het huis zo goed gaat.
Hallo lieve meiden, zoals verwacht is er niks gedaan. Wel hebben we dingen besproken: - we krijgen 2 onderzoeken komende ronde.(ronde 19dus) 1.) samenlevingstest waarvoor ik cb ovutesten heb moeten kopen en als die posi is moeten we bellen en die avond seks hebben. Dag erna na het ziekenhuis en dan samenlevingstest afnemen. 2.) Rontgen onderzoek van mijn eileiders, dan kijken ze of deze goed open zijn enz. dit is een pittig onderzoek vertelde ze me. Ik moet het voor mijn ei doen, en de dag van te voren moet ik 2 pillen antibiotica innemen. De dag zelf mag ik niet alleen komen omdat het regelmatig als erg vervelend ervaren word. Daarna krijg ik een vloeistof in gespoten en krijg ik de rontgen. Als deze beide uitslagen goed zijn zal er tot januari2012 niks gebeuren omdat er dan echt helemaal niks (meer) in de weg staat om zwanger te worden. Dan behoren we volgend de lieve gyn tot de pech stellen die er ipv 1 jaar gem. 2 jaar gem. over doen... Als we dan in januari niet zwanger zijn word er gestart met IUI. Als er uit de samenlevingstest iets uitkomt dan zal er waars. al eerder gestart worden met IUI. Aldus de lieve gyn. dus word vervolgd... ga eerst maar eens lekker genieten van deze dag(bruiloft van vrienden vanavond en we gaan zo de boel lekker versieren enzo) xxx