kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dnise; ja dat gevoel heb ik ook... komt vast wel goed;)je hebt ook een ventje om trots op te wezen:)

michele; dikke knuffel voor jou meid, 3kids is ook erg druk!

all; knuffel

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    het besluit is genomen.... ik ga (met pijn en veel tegenzin eerlijk gezegd) volgende week de hele week aan mezelf denken en heb een weekje vakantie genomen!!! (kost me door al het overwerken maar 6uurtjes vakantieuren:D)

Op aandringen van collega's omdat mijn been maar niet over wil gaan, en de kindjes mij TE lief vinden en ondanks dat ik op kantoor zit ze toch steeds naar mij toe komen...;) *voel me vereerd daarmee!;)*

dus..... alleen dinsdag ochtend even een DOOD SAAIE CURSUS en do avond 2uurtjes ouder avond.... en dan verder niksen en vervelen maar vooral heel veel rusten met mijn been!

knuffel voor allemaal!

3. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    En waarom vakantie en geen ziektewet BBtje? Daar heb je gewoon recht op toch?

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Dnise, nog even afwachten dus. Gelukkig gaf de arts al aan dat het niet ernstig is, maar dat gevoel had je zelf ook al. Ennu tuurlijk dacht ik eraan, had het nog speciaal aan je gevraagd.

BBtje, ach meid, een weekje vakantie is toch ook heeeeeerlijk. Vooral met dat mooie weer!!! Gewoon lekker genieten.

5. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Tsja dat vroeg ik me idd ook af

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ze hbben het bij ons slim geregeld, elke keer dat je je per kwartaal ziek meld kost je deel van eindejaarsuitkering... en dat is toch al snel 75,- per keer;):)

ik vind dat geld toch wel erg welkom, en daarbij komt dat ik niet graag thuis wil zitten maar werken.... + mijn leidinggevende gaat weg, en ik hoop in 2012 januari een vast contract te krijgen dus dan staat 0x ziek in 2 jaar wel erg goed he:p:p:p

Nee maar ff zonder dollen, ik heb nog 7.5wkn vakantie staan voor dit jaar... en we hebben nog maar plannen voor 3wkn in de zomer. Ik mag ze niet mee nemen, dus nu neem ik dat daarvan op. 2wkn nu minder gewerkt en kost me maar 15uurtjes... dus dan heb ik nog 6.5 over:)

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    zafira snap trouwens wel dat je een testje gewaagd hebt, want dat gevoel had ik ook sterk bij je. Ik zat vanmorgen nog te twijfelen of ik zou zeggen: waag een testje dan;)

Nu weet je meteen meer.... en hoop ik dat je over weekje een knaller hebt:D:D

8. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Tja kon me echt niet beheersen........domme doos ben ik toch want ik had van te voren kunnen weten dat hij omowit zou blijven. Ik heb toch duidelijk mijn ei gevoeld en zit nu op 7 dagen na ei. Posi had echt nooit gekund. Dussss nu wacht ik echt braaf tot ik 1 dag overtijd ben haha

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Als het raak is he, dan zou je wel HEEEL vroeg al wat gevoeld hebben!!:D

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@bb; heerlijk zo spontaan een week vakantie; hopelijk knap je daar ook wat van op:)

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    bb hoop dat je opknapt en dat je wel je rust pakt dan in die week. niet dat je ammel erg leuke en drukke dingen gaat doen anders zit je de week erop met t zelfde probleem en kun je alsnog de ziektewet in...

dnise thnks voor je lieve woorden. t voelt soms echt wel zo.. maar ja.. komt wel goed

12. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    *schuift een glas roosvice jou kant op * KOMT WEL GOED SCHATJE!*
    :D
    vind jou een topper!!

Goedzo vrouwtje!! eindelijk echt is een keer aan jezelf denken! :D
    TROTS OP JOU!!....
    Als je wil krijg je ook een glas roosvice! :D:D:D

13. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Michelle, ik vind het met 1 al zwaar soms, laat staan met 3! Je doet het super, misschien is Lukas nog een beetje jaloers op zijn zusje en heeft hij wat moeite met de aandacht die naar haar gaat?

Dnise, wat heb jij een stoere vent zeg! Ben trots op hem.

Wolfje, hoe is het, al gewend aan het idee?

Pak je rust he bbtje! Knuf

Gisteren onrustig dagje, vk geweest, ze vond buik wel erg klein. Gyn geweest, echo en ctg gehad. Was allemaal goed. Wij.maken gewoon kleine kindjes (ben zelf 1.78). Rust houden is het beste voor groei, alleen jammer dat dochter om 5uur wakker was.

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    voor de nieuwschierige tempkaartlezers onder ons.... hij staat vertstopt in me handtekening onder "ronde 17" ;)

flinke ei stijging gehad vandaag... gister dus ei geweest....:D

15. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey lieverds wat is het toch weer een gezellig geklets hier:D

even voor de mama's een dikke knuffel. heb voor iedereen een ruze respect zeker jullie met meer kindjes. ik vind 1tje nu al heftig, daar heb ik nu echt wel even mn handen vol aan.

dan een dikke knuffel voor de zwangeren. lieve schatten ook al hebben jullie nu een bevrucht ei mogen jullie natuurlijk altijd even jullie ei leggen hier. we kennen elkaar nu een jaar en jullie zijn heel bijzonder voor me geworden hoop dat jullie altijd blijven schrijven wat er met jullie gebeurd. van schopjes tot lekke band tot pukkel op je kin :p:p:p (bij wijze van spreke hahah)

dan natuurlijk de meisjes op de wachtbankjes. met dit mooie weer EN pasen op komst moeten we toch ineens lekker rijpe, eitjes liggen klaar om gevonden te worden door een zaadje en zich vervolgens lekker in te nestelen. de weereld s mooi kom maar kleintjes en geniet ervan!

jaja meiden heb de zomer in mn bol HAHAHA.
    drukke en lange dagen maar geniet volop :D
    afgelopen week de hele vriezer volgegooid met zelfgemaakte babyhapjes :D
    cougette met beetje rijstebloem. banaan met beetje flesmelk, appel met beetje flesmelk, bloemkool met beetje flesmelk en rijstebloem om het zoeter te maken :D:D:D:D
    zoooo gezellig allemaal kleine bakjes in de vriezer hehe.
    hannah slaapt als een roosje zowel snachts als overdag jeej!

vraagje aan de mama's. wat doen jullie je kleintje nu snachts aan? het raam staat bij ons open maar t is nog steeds behoorlijk warm ong 20 a 21 graden denk ik.
    heb nu de kleine meid een romper met lange mouwen dan een heel dun slaapzakje zonder mouwen en verder niks. leg haar dan onder een hoeslakentje (geen dekentje of niks) gewoon om haar in te pakken ze wordt rustig als er iets over haar heen ligt met haar armpjes vrij.
    is dit teveel? of te weinig? vind het zo lastig om nu in te schatten wat ik haar aan moet doen.

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ikkedus ik leg skyler in een rompertje zonder mouwen , en zijn bakerzak en dan ook lakentje er overheen , je moet de baby beetje proberen te kleden zoals je zelf gekleed ben, babys hebben het eerder te snel warm dan te koud.

michelle, ik snap je gevoel heel goed het valt niet altijd mee met 3 kids , neo vraagt ook veel negatieve aandacht ondanks hij toch echt wel gek is op zijn broertje (maar zal ook wel met zijn autisme en adhd te maken hebben.

bb je ei weer gehad voor jou ook weer spannenden dagen!

Zafira jeetje de bd gekregen kan me heel goed voorstellen je daar niet blij van werd, het had zo anders moeten zijn! Je zou als je vroeg wlt testen over 3 dagen op zijn vroegst kunnen testen ben zo benieuwd!

@ll hier weer waardeloze nacht achter de rug skyler was om 5 uur klaar wakker ik ben totaal uit geput! Gisteren voor het eerst skyler 20 minuten laten huilen voelde me daar zo klote onder!! Ik laat hem nooit over zijn toeren gaan maar gisteren trok ik het niet meer! het was 11 uur savonds en skyler was al vanaf 6 uur savonds wakker, daarna werd neo wakker met groeipijn dus die sliep ook pas tegen half 1 en ja hoor toen kwam skyler weer om 2 uur voor een voeding en om 4 uur werd hij wakker en om 5 uur was hij klaar wakker. Skyler wilt geen speen dus dat is ook geen optie, hij eet echt te veel melk hij komt echt over 1 liter er dag heen, nu doe ik om zijn zuigbehoefte te voldoen maar water in de fles anders weet ik het ook niet meer :s Vraag me af hoe lang het nog zo door gaat met de spook ritueelen snachts .... Neo die is tegenwoordig ook al om half 6 klaar wakker dus me rust momenten moet ik echt pakken als kids op school zijn en skyler het toe laat....

17. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ikkedus, ik wilde je graag nog even vertellen dat ik een pukkel op mijn wang heb. Wat ontzettend fijn dat ik dat ook met jullie kan delen. Oja en ik ga vanavond mijn nagels maar weer eens vijlen en lakken..:D:D:D. O sorry heb echt lol om mijn eigen grapje.
    Die hapjes klinkt lekker voor Hannah zeg. Nu hopen dat zij dat ook vind:)

Dreumesmama,beter iets klein dan te groot toch.......het moet er ook nog uit......:). Als alles maar goed gaat is belangrijkste. Ik was zelf ook erg klein nog net geen 5 pond en ben gewoon voldragen. Inhaalslag heb ik later gemaakt(lees: overgewicht:)) Wel fijn dat het zo goed gecontroleerd word.

BBtje, o dus je komt lekker naast mij en Annemiek op het wachtbankje zitten. We zitten heerlijk in het zonnetje met een lekker sapje en een ijsje. Join us!!!!!:p

All, vandaag worden de stenen naar onze tuin gebracht. Ze kwamen gisteren met een mega vrachtwagen en die paste met geen mogelijkheid in onze straat ( dorpskern) . Nu zijn de stenen bij mijn paarden gelost maar dat is 3 km verderop. Nu moeten ze dus nog in mijn tuin komen te liggen. Vanmiddag ook nog naar intratuin alvast plantjes voor de voortuin kopen dus heb het druk vandaag. Maar wel heerlijk en zulk mooi weer!!!!! Dus ik ga snel aan de slag en tot vanavond denk ik.

Doei lieverds!!!!!!!!!!!!!!:D

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Mamav3, pfoe klinkt als een heftige nacht. Hele dikke knuffel voor jou, en knap dat je het zo volhoud. Echt respect daarvoor.

19. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    jeetje mamavan3....thnx voor de tip maar echt heftig voor jou allemaal

20. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik vind het idd ook best pittig en doe alles maar op de automatische piloot, in de weekenden probeer ik met de kids maar naar de woeste weide gaan ( is een natuur speeltuin) zodat ze daar hun energie kwijt kunnen want veel energie heb ik zelf niet meer , sinds de bevalling ben ik ook 20 kilo afgevallen terwijl ik tijdens de zwangerschap maar 8 aangekomen was, niet dat ik het erg vind er zoveel kwijt te zijn kan het gerust hebben maar door het snelle afvallen , weinig slaap, en daar door ook geen fut om echt uit gebreid te koken weer veel last van me maag :s Ik vraag me af waneer skyler eens door gaat slapen? als ik verhalen hoor dat er kindjes de klok rond slapen echt 12 uur achter elkaar ben ik daar op het moment echt jaloers op, ik weet wel dat het bij neo ook zo lang duurde, en die is ook erg gevoelig voor prikkels, en dat is skyler dus ook :s dus ga met een orthopedagoog praten om de prikkels voor skyler en voor neo zo veel mogelijk te beperken waardoor ze er minder last van hebben, ook is skyler heel vlug in zijn ontwikkeling dit heeft er ook weer mee te maken hij extreem overgevoelig is dus hij krijgt letterlijk alles mee! Eene kant ben iik super trots op hem dat hij zo snel is maar aan de andere kant is het nu al geen echte baby meer maar eerder een beginnende peuter.

Deel Deze Pagina