zwaait even naar iedereen menn we hebben mega druk weekend, echt niet fijn, en al 2 dagen heel laat naar bed (h3 en h2) dat kan ik bijna niet hebben hoor.. vandaag familiedag dus weer druk.... pffff FIJN! maar uhmz... wilde jullie even iets vertellen!: oud klasgenootje van mij is gister naar zh gebracht omdat ze erge buikpijn heeft.... wat denk je blijkt ze al 30wkn zwanger. Al die tijd niks gemerkt, kei erg gerookt gezopen en de pil geslikt! zo kan het ook.... dat is toch oneerlijk dan he! Ik hoop zo dat alles goed is met het kleintje
Inderdaad mega oneerlijk. Ik kan me daar ook echt niks bij voorstellen, 30 weken zwanger en niks weten. Veel plezier vandaag met je familie meis
Nee, lijkt me ook raar! Helemaal als je zo slank bent als haar! maar uhmz... saaie familie dus zie er erg tegen op
Ow lieve Annemiek wat ga ik nu hopen en bidden dat het dit keer blijft zitten en dat jullie ook eens echt van het geluk mogen genieten. Snap je angst maar blijf rustig en laten we met ze allen er het beste van hopen.
oooh annemiek!... *wat goed* ik duim ik duim ik duim!! @All gister de surprise party van mijn mams gehad! ze werdt 50@@ was echt geslaagd! en ze wist van niets!.. aiden heeft goed geslapen en zelfs na hem midden in de nacht mee naar huis nemen sliep hij thuis heerlijk verder!....ben een beetje moe! waren half 4 thuis! maar was echt een topavond!... dikke knuffel voor jullie!!!!
Annemiek, o meid wat ben ik ontzettend blij voor je. mijn duimen helpt elke keer weer. Hopelijk nu ook bij mezelf. Ik begrijp zo erg je angst, maar je moet ook echt denken dat dit een nieuw wonder is. Meis ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen om je angst minder te maken, want merk bij mezelf in de praktijk dat het helaas niet zo werkt. Ik blijf hevig doorduimen voor je en dat gewoon 9 maanden lang. Hele dikke kus voor jou en je man. En ik zei het he, 1 keer geklust, maar je hebt er ook maar 1 nodig. BBtje, ik heb een reactie achtergelaten op je site
Ik kijk trouwens net naar mijn banner en over 4 dagen ius mijn nod al. Ben erg benieuwd. Heb alleen maar jeukende borsten en veel witte afscheiding, dus het kan weer alle kanten op.
Dank jullie wel meiden, Dnise, wat leuk een surprise party!!! Zafira, spannende dagen weer voor jou dus, nu dus even niet meer voor mij duimen maar voor jezelf he!!! Duim ik met je mee!
Oh ja, ik was het bijna vergeten, alsof het niets is hahaha Wij hebben vandaag een badkamer gekocht!!!
O gaaf, jullie huis schiet lekker op. Wanneer word je badkamer geleverd? Hier weinig hoop hoor, want heb sinds vanmiddag weer ongiekrampjes, dus denk dat we ronde 3 ingaan. Paar dagen geleden ook flinke ongiekramp, dacht toen nog evt innesteling. Bij Jaron heb ik het ook gevoeld bleek achteraf. Maargoed nu maar even afwachten en anders door naar de volgende ronde. Ik maak me er niet druk om en we hebben beide momenteel de instelling dat het komt zoals het komt. Ik ben me eerst lekker aan het focussen op onze vakantie en daarna gaan we echt heel erg ons best doen zeg maar. Nu deze ronde hebben we alleen geklust als we echt zin hadden en niet omdat het moest. Maar dat wachten is dan wel weer erg vervelend
O ja als ik dinsdag nog niet ongie ben doe ik een test, want dat is mijn verjaardag. Mooier cadeau zou niet kunnen. Ik zit dan nog wel 2 dagen voor nod denk ik, maar weet niet heel zeker. Maar denk niet dat het zover komt.
Ik had afgelopen week ook heel de week last van ongikrampen, dus wie weet! Dinsdag belt er iemand om een afspraak te maken, waarschijnlijk ook deze week al. Die komt dan alles even goed opmeten ed. En dan kan de badkamer al binnen een week na die afspraak geleverd worden. En dan plaatst de aannemer deze. Spannend!!!!!
Wow das lekker snel. Heerlijk meid. Wat betreft kramp, tja het is balen, maar het enige wat ik kan doen is afwachten. Grrrr ik zou graag een tijdmachine willen. Misschien 1 voor mijn verjaardag vragen
Ik kom zo weer kletsen, maar ga eerst even douchen. Ik heb het zo koud brrrr. Gisteren was het zulk lekker weer en vandaag die koude wind bah!!!
Hallo schatten,, was ik weer, het viel mee! Maar wat een wind(we gingen bbq-en) en wat ben ik moe zeg! 2 avonden h3 pas op bed en 9uur wakker kan ik echt niet aan hoor verder weinig bijzonders...
Hai ik ben weer onder de douche vandaan. Heerlijk een warme douche als je het koud hebt en nu lekker aan een bakje koffie. Meiden er is net iets vreemds gebeurd wat ik toch even aan jullie wil voorleggen ookal wil ik er niet mee bezig zijn Er komt echt serieus romige witte vloeistof uit mijn beide tepels. Ik zag het net toen ik uit de douche kwam. Ik dacht eerst nog een restje doucheschuim, maar heb het even weggedept en 2 tellen later zat het er weer. . Is dit raar of niet. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
omg zafira wat spannend! ik had ook regelmatig lektieten haha. met name na het douchen of tijdens het slapen. ik ben nu toch aan het bidden duimen en smeken zal ook voor jou bidden duimen en smeken. zou zo'n mooi kadootje zijn! annemiek gefeliciteerd met de aankoop van je badkamer! bbtje winderig familieweekend dus nu lekker even bijkomen. rest heerlijk dagje gehad. vandaag 2 jaar getrouwd. eerst naar de meimarkt daarna naar pirates of the c. daarna lekker gegeten en vervolgens naar Troy. ja we zijn filmfanaaten en zijn nu voor het eerst weer naar de bios geweest sinds de bevalling dus hadden wat in te halen