aaaah!!!! ZAFIRA!!!! ik wist t wel lektieten! probeer er wel van te genieten ongelofelijk jullie hadden toch ook maar een paar keer geklust? deze kleine wilde blijkbaar heel graag op deze wereld komen en natuurlijk (bijna) gefeliciteerd! je hebt wel valsgespeeld je hebt je kadootje te vroeg zou toch de mooi zijn als bbtje nu ook ineens zwanger is mooie badkamer annemiek michelle had je voor lars nog die wii gekocht? hebben voor mn broertjes een omgebouwde anders zo prijzig met die spelletjes zijn jullie nog naar de meimarkt geweest? of hebben jullie dat overgeslagen?
Ja ik kon echt niet wachten tot morgen en wist het gewoon zeker. Idd erg weinig geklust, maar kijk naar annemiek 1 keer!!!!! Het moet maar net goed gaan. Maar toch nog een super mooi verjaardags cadeau.
BB knuf meid, ik snap dat het voor jou erg moeilijk is. Mijn duimen blijven ook voor jou draaien. Hele dikke kus lieve schat, en ik weet zeker dat je heel snel ook mooi nieuws hebt. kus kus
hoi meiden... ben er weer, zojuist pas thuisgekomen ivm auto pech... weekend was super! Heb niet echt bijgelezen, wel zag ik een mooie handtekening van zafira; meid gefeliciteerd!!!!!!!!!! Ik duim voor je dat je goed in de gaten gehouden wordt en dat alles goed mag blijven gaan!!! En annemiek; voorzichtig ook voor jou gefeliciteerd meid, wens je veel s6 toe! rest; dikke knuffel
Thanks meid. Net even flink emo moment. Ga denk ik zo maar naar bed, maar zit zo vol adrenaline dat er van slapen niks terecht zal komen ben ik bang.
zafira; meid, ik hoop dat je toch lekker kunt slapen en hoop dat je ondanks alle zorgen die je hebt, een beetje genieten kunt van je zwangerschap... knuffel
Zafira, gefeliciteerd met je verjaardag en met de positieve test. Wat nu? Bel je het zh en houden ze je dan extra in de gaten? Jeetje wat een spanning hier. Prachtige badkamer Annemiek En een hele dikke knuf voor bbtje
Zafira dubbel hieperdepiep ow meid wat een goed nieuws (en al zo snel) Nou ik moet nu dus dubbel op gaan duimen draaien en hopen voor jou en Annemiek ik hoop zo ontzettend dat het voor jullie beide nu goed mag gaan. Ben helemaal op van de zenuwen hihihi vindt het echt onwijs spannend. Annemiek wat een mooie badkamer zeg ow meiden ik duim echt heel erg hard voor jullie en gooi wat geluks hormonen jullie kant op en hoop dat ze bij jullie zullen werken.
Zafira gefeliciteerd met je verjaardag!!! idd wat nu? direct bellen naar vk/gyn? bbtje idd voor jou een dikke knuf
Zafira, toch gister nog getest dus Ik opende vanmorgen forum, maar zag dat laatste bericht gister was dus niet verder gekeken, want denk er is nog geen nieuws! Lees ik net alles en zie ik dat je het gister al wist!! Wat goed! Super spannend, maar wat fijn dat het al zo snel weer raak mag zijn! Ik duim voor jullie dat deze zwangerschap super mag verlopen! @ALL: lief dat jullie allemaal aan mij denken! Het eerste wat ik dacht was indd wel: JA hoor ik ben alleen over, en nu zal het hier alleen nog maar over zwanger, bevallen en beebjes gaan.. moet en wil ik dan wel blijven. Maar ik denk dat ik jullie ondanks dat niet kan missen... we gaan het zien Maar verder wil ik dat annemiek en zafir genieten! Hihi jullie kunnen er niks aan doen dat ik maar niet zwanger wor vandaag van h12-6u werken dus ben er weinig!
jeeaaaaahhh zafira gefeliciteerd!!!!!!!! dubbel duimen draaien nog zeg.. zo leuk! meimarkt nee niet geweest, had geen zin met elize en was doodmoe na t weekend. hij heeft idd de wii gehad, is niet omgebouwd is n nieuwe. maar misschien dat we t met de tijd laten doen..
bb; meid dikke knuffel voor jou, vind het echt zo rot voor je! zafira gefeliciteerd met je verjaardag! rest knuffels
hallo meiden, Ik ga maandag de gyn bellen. Eerst maar even mijn nod afwachten en het een beetje laten bezinken. Vandaag nog steeds ongie gevoel, en dat maakt toch onzeker ook al weet ik dat het normaal is. Ik ga donderdag nog een test doen want dat is mijn nod. Denk ik. Kijken of hij al mooi donker word. Ik kom straks gezellig kletsen hoor maar moet eerst even naar de fysio. Moet over 20 minuutjes weg.
Pffffoe daar was ik weer. Echt bekaf na de fysio maar ja het is voor een goed doel dus mag niet klagen.
ohhhhhhhhhhhhhhhhh zafira!!!!! Lieve schat wat goed!!!!!! probeer hier intens van te genieten!! wow ik ben zooo blij voor je!!! annemiek wat een schitterende badkamer!!!! jij hield toch een website bij met de vorderingen van het huis??? wat is de link? ben zo benieuwd! bbtje dikke knuf voor jou! gewoon omdat je zo'n liefie bent! en michelle geslaagd voor de wii??? Hoe is het met dreumesmamie!! @all hier goed! aiden doet het goed! en morgen moeten we op nacontrolle komen bij de neonatologie! in het ziekenhuis waar aiden is geboren! super spannend zo na 3 maanden daar weer terug te komen!!! ik ga lekker ff een bakje noodles eten! tot vanavond liefjes!!!
@wherona; ja idd dank je wel! Nu neem ik sem ook mee, benieuwd hoe hij dat vind! @dnise; heel veel s6 morgen bij nacontrole! @zafira; fysio pittig meid, maar voor een goed doel
Dnise, Veel succes morgen bij de nacontrole. Zal idd wel vreemd zijn om daar weer te zijn. Maar Aiden heeft laten zien dat hij een heel sterk ventje is.