kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hey bbtje!
    ik zag je toppic over van god los!....

De eerste aflevering is een reconstructie van de moord op een vriendin van mij van vroeger :(
    vreselijk wat ze haar hebben aangedaan!...
    De dader zag ik ook regelmatig (ik ging niet met haar om ofzow) maar zei kwam wekelijks bij mij op het werk... :(

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wolfje veel plezier vandaag bij je intake van de VK!

Hier alles prima, heb het idee dat ik veel beroerder ben dan alle andere zwangerschappen. Krijg meestal last van opkemend maagzuur na het eten, word misselijke/flauw na het eten, heb de hele dag honger, ben redelijk snel ligt in het hoofd, het rommelt enorm in mijn onderbuik.
    Nog ruim anderhalve week en dat weten we al weer een beetje meer...
    Zo nu zo douchen en dan dadelijk weer werken.

Liefs Annemiek

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    gelukkig mag je al snel langs komen Annemiek ik blijf duimen draaien.

Grrrr..... meiden het zal toch niet waar zijn dat die stomme aswolk mijn vakantie gaat verpesten :x Vandaag zijn alle vluchten naar noord duitsland al gecanceld en ook denemarken, zweden en noorwegen :x voorlopig nog aan de andere kant maar als die stomme wolk nederland binnen dringt gaan we waarschijnlijk ook niet vliegen pfff ik hoop zo dat het allemaal mee valt. Gelukkig kan mijn zussie het e.e.a. in de gaten houden die werkt bij de KLM.

4. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Oh ik zal voor je blazen Wherona. Wanneer gaan jullie?

Klinkt goed Annemiek. Al hoop ik dat je niet te beroerd ben.

Fijne verjaardag gehad Zafira?

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Ik hoop dat het juist een goed teken is voor jullie lieverd, dat het kleintje zich al heerlijk diep en warm ingenesteld heeft.. klaar om er 9mnd te zitten:D

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    dreumesmama, spannende tijd nu voor jou he! Hopelijk is/blijft je kleintje mooi zo liggen! Hoe voel je je?

Annemiek: wat is de badkamer toch mooi! Helemaal mijn stijl:D

Wheroon: ik duim dat het weg gaat en blijft, ergste verwachten ze vrijdag he ALS het hier komt...

Vandag komen de meubels JEEEEJ ben zo blij, kan niet wachten, vanaf 15.00uur. Helaas moet vriendje ze vanaaf nog wel gedeeltelijk zelf monteren , dat scheelt nameliijk 600 euro:O

Ennuh verder besef ik me net ineens (super erg!!) dat ik doordat ik er niet mee bezig ben al ruim 1.5 week geen foliumzuur of iets ingenomen heb... wat erg! vind ik echt stom... zul je dadelijk net zien!

Ik zit zat ik net te tellen (maarjah is een gokje want weet t dus echt niet hahaha) op 9dpo denk ik vandaag... voel 0.0 dus dat hou ook in dat het ronde 19 gaat worden voor ons.... kom maar op met die onderzoeken dan weten we meteen hoe de vork in de steel zit;)

collegatje van mij heeft het ook gehad, ik zag dr gezicht al, ik zei:
    Nee zeg maar niks als het negatief is! Maar toch alles gezegd...
    ze doet liever bevallen dan dit!... dus ook al zo gerustellend;) whahah

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

zaterdag vertrekken we

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

volgens mijn zussie gaat het allemaal goed komen en heeft NL geen last van de wolk :D leuk he nieuwe meubels en wat een geld zeg 600 euri om het te monteren nou dan had ik het ook zelf gedaan hoor en van die 600 euri iets leuks gedaan hihi.

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Vanmorgen had ik de intake van de VK...
    Ten eerste moest ik op de weegschaal...
    Daarna alle ziektes besproken en operaties maar daar waren we zo mee klaar;)
    Toen de bloeddruk, ook die was in orde...
    Wel moet ik ivm mijn BMI (35) vanaf de 20wk elke 2wk komen om me bloeddruk te laten checken... en steunkousen, hihi nou ja dat zien we nog wel;)
    Ook moet ik weer me bloed laten prikken op suiker... en later in me zwangerschap moet ik 2x per dag prikken...
    Ik moet beneden bevallen, nou dan zetten we daar maar een bed neer:)
    6juni heb ik mijn 2de echo...
    29 juni controle vk

10. Zeepaardje

wherona hopelijk kunnen jullie gewoon vliegen...

annemiek; hopelijk vliegt de tijd, zodat je snel een mooie echo hebt!

rest; sorry erg beroerd... continu hoofdpijn, buik is draaierig diarree, bleh... gisteravond lag ik al vroeg in bed....
    knuffels

11. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    hai lieverds,

Heb net weer een testje gedaan, want zit nu ong op nod en hij word al wat donkerder. Nog niet knal, maar overduidelijk aanwezig zeg maar:D.

Wheroon, oei meid, wel onzeker je vakantie zeg. Ik ga proberen de aswolk om te blazen. Hopelijk kan je gewoon gaan vliegen.

BBtje, leuk vanmiddag je nieuwe meubeltjes. en idd 600 euries voor in elkaar zetten zou ik het ook zelf doen. Kan weinig aan fout gaan denk ik zo.

Dreumesmama. ja heb echt een gezellige verjaardag gehad. Ook natuurlijk in mijn achterhoofd wat voor wonder er nu in mij groeit. Vind het nu wel erg moeilijk om niemand iets te vertellen, maar we willen eerst de echo's afwachten. Alleen mijn ouders weten het. Helemaal blij natuurlijk, maar ook erg onzeker.

Ik heb nu alleen geen idee hoe lang ik al zwanger ben, want morgen had dag 1 nieuwe cyclus moeten zijn en ik had maandagavond al een positest. Moet ik maar gewoon tellen van af eerste dag laatste ongie. Mijn cyclus was 26-31-zwanger.

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Wolf fijn alweer zo snel een echo. Wat grappig ik lees meer dat meidne op de weegschaal moeten maar bij mij is dat tot nu toe nog niet gedaan is dat alleen als ze zien dat je overgewicht hebt dan ofzo? Ben ook nog niet zoveel aangekomen sinds mijn zwangerschap maar 1 kilootje

Zafira denk dat je gewoon 4 weken dan moet aan houden ga je nu wel bellen met de gyn? ik zou het gewoon doen hoor des te sneller kan je langs komen toch. Heb je nog lektieten hihi
    hoop ook dat we gewoon weg kunnen voorlopig zijn er goede berichten dus laten we hopen dat het zo blijft.

13. Zeepaardje

wherona; nee gewicht is bij mijn vk praktijk standaard;)

ik mag niet meer aankomen dan 6kg anders naar dieetiste...

met 2de echo zit ik op 11,5wk... termijn doen ze bij ons tussen 10-12wk...

zafira; fijn dat je streep steeds donkerder wordt:)

14. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wheroon, ja nog steeds lektieten, maar alleen bij aanraking druppelt het iets. Tsja echt vreemd hoor. Wat betreft de gyn ga ik maandag bellen, want ik weet dat mijn behandelend arts er niet is op donderdag en meestal niet telefonisch bereikbaar op vrijdag. Hebben we nog even het weekend om aan het idee te wennen en daarna de mm in.

Wolf, 6kg over de hele zwangerschap verspreid? Ik vind dat wel weinig hoor. Ik was met 21 weken al bijna 3 aangekomen en dat was op zich al weinig dus 6 over die 9 maanden pppppfffff knap als het lukt.

Annemiek, o meid wat fijn om te lezen dat je deze zwangerschap anders ervaart. Die kwaaltjes zijn niet echt leuk, maar het is een teken dat alles goed gaat. En dat blijft het hoor....nog 8 maanden lang!!!!!

15. Zeepaardje

zafira; ik geloof ook niet dat het lukt, ben met sem in totaal 12kg aangekomen... maar goed, we zullen zien...

16. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wolf,

Ja volgens mij is dat normaal...tussen de 12 en 15 kg. 6 is haast onmogelijk, want alleen je kindje placenta en vruchtwater weegt al meer als 6 kg.

17. Zeepaardje

zafira ja nou idd! pff maar goed we zullen zien...

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Oe meiden, heb echt last van mijn darmen. Rommelen en lucht. De eerste echte kwaaltjes gaan dus beginnen. Vind het wel erg vroeg zeg, bij Jaron begon het met 6 weken ong. Zal het misschien komen omdat er niet zo lange tijd tussenzit ofzo.

19. Zeepaardje

zafira; elke zwangerschap is anders, dus ook de kwaaltjes kunnen anders zijn of op andere momenten beginnen;)

20. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ja dat is ook zo. Het viel alleen zo op haha.

Deel Deze Pagina