kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    zafira hoe ga je nu dan al die zware stenen 3km verder op verplaatsen? en doe je wel voorzichtig!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Zo lekker gekletst weer zeg heerlijk hoor :D eens effe kijken of ik het allemaal heb onthouden hihi

Dnise wat goed van je ventje en ook nog eens goed nieuws maar je had het zelf al in de gaten dat het niet zo ernstig zou zijn omdat ie overal op reageerde.

Michelle lieverd het komt allemaal wel goed lastig als Lars in zo een fase zit hopelijk krijg je veel steun van je man maar een nietsnut gekkie niemand is een nietsnut en jij al helemaal niet!

Mamavan3 het wordt tijd dat er voor jou ook een zonnige periode gaat aanbreken dat heb je zo langzamerhand toch echt wel verdiend hoor.

BB succes op het wachtbankje samen met miek en zafir en een hele wijze beslissing om eens lekker vrij te nemen een betere week had je niet kunnen kiezen lekker van het mooie weer gaan genieten lekker wandelen (niet te veel natuurlijk i.v.m. je been) lekker in je tuin zitten boek lezen ofzo gewoon effe lekker uitrusten.

Ikkedus hahaha moest wel lachen om je eerste stukje, mijn tieten zijn zo groot val bijna voorover hihih. Lekker de vriezer volgestampt met lekkere happies daar zal Hannah wel van gaan smullen. Zegt ze al wat woordjes?

Wolf en lekker aan het genieten meid?

Zo hopelijk ben ik niemand vergeten en anders sorry :)

Heb gister de wagen opgehaald en ziet er echt erg goed uit dus ik ben echt superblij onze 1e aankopen is binnen en begint nu allemaal wel heel erg te kriebelen. Moet nu ook maar eens op zoek gaan naar positiemode want de spijkerbroeken gaan nu echt niet meer zelfs de rits dicht doen is al niet meer fijn, hebben jullie nog tips waar ik moet wezen? vind de meeste broeken namelijk echt vreselijk en de jeans zijn meestal te lang maar ja die laat ik dan wel inkorten als niet anders kan. En merk dat alles nu ook wel echt flink aan het groeien is ineens want buik kan ik ook bijna niet meer verbergen.
    Ga zo effe de foto van 12 weken erin gooien maar aanstaande maandag alweer 14 weken dus moet er alweer een nieuwe komen hahaah.

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Mamav3, word met een kleine vrachtwagen zo naar mijn voortuin gereden, dus hoef gelukkig niet te tillen. En als we volgende week gaan bestraten gaat het zo in de kruiwagen door mijn huis naar de achtertuin. Dwars door de gang heen, dus zal wel een flinke bende worden. We moeten alleen dit weekend de oude stenen eruit halen op een vrachtwagen gooien en dan op het weiland bij mijn paarden er weer af. We moeten daar ook een pad bestraten en kunnen daar mooi de oude tegels voor gebruiken. Maar dat is pas weer als de achtertuin klaar is. Gelukkig een hele sterke man dus hij mag sjouwen haha.

Nu wachten op de vrachtwagen, dus vandaar dat ik nog even kwam spieken.

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    wheroon, je bent mij vergeten ;)

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    OOh wil je dat ook allemaal horen?? wat dat betreft ikkedus: Net naar de kapper geweest, jeetje mina! ik was er h10 werd h11 pas geholpen en liep 12uur pas naar buiten:$:$:(

die miep die me kniptte was zoooooooooo sloom, pfff wilde bijna die schaar uit dr handen rukken en he tzelf doen;) Maar goed de puntjes LEES: de puntjes zijn eraf....:p

Dadelijk heerlijk met mijn 22weken zwangere buuf taartje eten in het zonnetje bij een heel gezellig thee tentje:D ZO fijn heb dr al lang niet meer gesproken, kreeg het voor me verjaardag:D schat dat het is!

Verder zafira.. dat word lekker zweten dan dit weekend! 25 graden en dan zo sjouwen pffff.... ennuh ik zou je nageltjes dan maar NA het weekend lakken:p:p:p

Je bracht me wel op een idee... bij de kapper las ik et op mijn telefoon en ben meteen leuk stickertje voor op me nagel gaan halen, en ik ga straks weer eens een keer french manicure doen met op me pink een diamantje:cool: *verveling heerst nu al hahaha*

mamavan3, ik wilde dat we wat dichter bij elkaar woonde, dan had ik je kunnen helpen. Ik vind het zo ongelovelijk moeilijk meid om het te lezen en te horen van je:):( Wat een pech heb je toch ook, dat is echt niet eerlijk! Probeer toch echt eens te kijken of er niet iemand is die iig je 2 kleintjes een dagje onder de hoeden kan nemen....
    Dadelijk zijn ze je langer kwijt dan die ene dag.... heb ik je al eerder gezegd! Hele dikke knuffel voor jou!

verder weinig te melden, boodschappen binnen helft alleen vergeten omdat het ZOO druk was jezus niet normaal, morgen maar even met schatje terug voor de melk enz.

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@dreumesmam; fijn dat alles wel goed was met jullie beeb:)

@ikkedus; thanks meid:)
    zo deed ik sem met warm weer ook in bed:)

@mamavan3; wat een nacht meid, hopelijk krijg je snel tijd om wat bij te tanken:)

@zafira; oh jeej, hopelijk snel de stenen in je tuin;)

@bb oh bah zo lang wachten bij kapper, saai:p

@wherona; ja zeker wel:)
    ben benieuwd naar foto van je eerste aankoop:D

@all; dikke knuffel; weekend ben ik er heel weinig en maandag ook niet, oma is dan jarig:)

oh meiden voel me zo dom; vergeten de vk te bellen... en stond op me agenda! bah... nu straks 5uur nog proberen anders dinsdag pas:(

en vanmorgen nog test gedaan;gelijk 2 knal strepen:)

heb nergens last van momenteel...

7. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    @ikkedus.. hier ligt aiden gewoon in een rompertje met korte mouwen onder een laken...

Hij heeft zijn kamertje aan de zon kant!. dus wordt behoorlijk warm...
    als het nog warmer wordt dat zetten we zijn ledikantje in onze slaapkamer.. (schaduwkant) want anders vind ik het zielig worden...

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dnise; ja dan kan het echt warm worden had sem ook op zijn baby kamer... toen deed ik alleen smorgens raam open en smiddags godijn dicht en savonds alles weer lekekr open...

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Hey meiden fijn weekend allemaal kruip lekker mm bedje in. Weer een dag dichter bij de nods :) spannend weer.
    Morgen weer verder kletsen dikke knuf

10. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Fijn weekend allemaal!

Ik zit al weer even beneden, meisje heeft zo'n last van jeuk door eczeem echt heel sneu.
    We gaan vandaag hopelijk de kamertjes afmaken, dan kan ik volgende de babykamer inrichten en de kleertjes wassen/ uitzoeken.

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Oeh dreumesmama, dat is aardig vroeg op... arm meisje!:(

Zafira lukt het een beetje met je tuintje en de stenen?

meliss hoe was vannacht je nacht?

1985 hoe gaat het met je mannetje? Heb je wat aan de tips die je gehad hebt?

Wheroon hoe is het met je zwangerschaps kwaaltjes?:)

wolf en jij al kwaaltjes? Voel je jezelf er al geruster bij?

En de rest ook lekker aan het genieten in de zon??

Ik heb een heerlijk rustig gevoel over me heen, door de reading (al hoop ik niet dat het echt 8jaar gaat duren natuurlijk;)) ben ik het gaan bekijken dat het nog niet zover is omdat misschien de tijd er nog niet klaar voor was/is. EN nu mijn ouders het weten heb ik het zelf helemaal geaccepteerd en heb ik een rustig gevoel. Ik voelde me toch echt schuldig bblijkt nu wel naar hun toe omdat hun me altijd geholpen hebben toen ik iets lichamelijks had. Ik vond dat ze dit dan ook moesten weten. Gewoon uit soort van respect.
    Nu ben ik vrolijker, rustiger en er nog wel mee bezig (tempen, MEN wat een mega temp vandaag weer:$) maar anders en fijner. Het scleurt niet meer aan me mee, nee het zit op een hoopje naast me..;)

12. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Mamavan3, jeetje meis, wat ongeloofelijk zwaar! Hele dikke knuf!

Zafira, gelukkig komt BBtje je gezeldschap houden, hier klopte mijn gevoel, geen 2011 beeb voor mij.... op naar ronde 34 in 3 jaar :$
    Wat heerlijk om met dit weer zo lekker met de tuin bezig te zijn!!!

Michele, hopelijk trekt Lars snel bij! jeetje wat vervelend meis. En ook ik sluit me bij de rest aan, je bent een geweldige vrouw en een super moeder! Je mag trots op jezelf zijn meis!

Wherona, jeetje wat ga je verschrikkelijk hard zeg... bijna 14 weken alweer!!!!

Wolfje, begint die zwangerschapsdementie bij jou al zo vroeg hihihihi. Was het nog gelukt om 5 uur of word het toch dinsdag?

Dreumesmama, dikke knuf voor je meissie. Veel plezier vandaag met de kamertjes afmaken. Wat super dat je je weer wat beter voelt, kun je er zelf ook lekker mee bemoeien!

BBtje, wat heerlijk dat je een fijne rust over je heen hebt meis! (zouden onze lichaamstempen met deze buitentemperaturen niet automatisch hoger zijn?)

All, gisteravond in NieuwKuijk (?) naar een revivel band van Queen geweest. Het duurde tot 4 uur vannacht, maar men wat waren ze slecht hahaha... om half 1 zijn we maar vertrokken.

Gister voelde ik hem al aankomen, had vanaf smorgens al buinverlies. Savonds al een beetje bloed en jawel hoor, vanmorgen waren daar de duivels weer... dus op naar ronde 34 (betekend overigens wel dat ik weer op de 29 dagen zit dus das wel fijn). En in mei zijn we alweer 3 jaar bezig...En geen 2011 beebje meer voor mij... ff KUT ochtend dus, en dan moet ik zo ook nog gaan werken. Laten we maar hopen dat het een drukke middag word.

Ik kom vanaaf weer ffies kijken.
    Liefs Miek

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Annemiek :( blegh kan me voorstellen dat je een kut ochtend hebt meid dikke knuffel van mij

Zafira solly ik was jouw vergeten :) schaam en liggen de stenen al in je tuin pfff wel zwaar met dit weer hoor.

BB gaat goed hoor met de zw kwaaltjes ze beginnen steeds minder te worden en hoop dat de vermoeidheid nu ook snel over zal gaan.

Nou heb gisteren de hele avond zitten klooien maar op een of andere manier wilt mijn tel niet meer connecten met de pc dus krijg ik de 12 weken foto er niet op, zal maandag weer een nieuwe maken bij 14 weken maar dan met de fotocamera en hopen dat dat dan wel wilt werken.

Vandaag heerlijk dagje strand met wat meiden dus wordt weer heerlijk genieten. En vanavond op kraamvisite dus druk dagie voor de boeg maar wel gezellig

14. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Als het goed is heb ik mijn ei nu op moederda... zou een leuk eerste moederdagcadeautje zijn!!!

15. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    O Annemiek,:x:(. Ik had het toch nog zo gehoopt. Maar je had zelf het gevoel al toch dat het deze ronde niet was gelukt. O meis ik baal stevig met je mee. Het is gewoon niet eerlijk. Ze zeggen toch altijd 3 maal is scheepsrecht, nou ik hoop echt dat 3 jaar scheepsrecht ook geld!!! Ik gun het je zo!!!!!
    Maar je mag nog wel bij bb en mij blijven zitten hoor.......je moet toch wachten op je ei en waar kan je dat beter doen als bij ons op het bankje in het zonnetje. ;). Dikke dikke dikke knuffel voor jou.

Dreumemsmama, wat leuk verder gaan aan de kamertjes. Ja voor jou duurt het ook niet zolang meer voordat je kleintje eraan komt. Trek je het nog wel met deze warmte?? Doe maar wel lekker rustig aan. O wat vervelend trouwens van die exceem. Bah, en dan met die hitte erbij. Ik kan me voorstellen dat ze er erg veel last van heeft. Zielig voor je meisje.

BBtje, Dat moet een lekker gevoel zijn die rust die je nu hebt. Wat betreft je temp, ik denk ook dat die nu iets hoger is als anders door de warmte buiten. Wat betreft de tuin, alle planten zijn eruit en de helft van de stenen. Dus het begin is er. Alleen staat bij ons de hele middag de zon in de tuin dus dat werkt niet echt prettig. Veeeels te heet. Maar komt goed.

All, manlief en ik hebben besloten om de naam Jaron met een sterretje te laten tatoo eren ( hoe schrijf je dat:() op onze borst ten hoogte van ons hart. We zaten er al weken los van elkaar aan te denken. Word onze eerste tatoo en ws ook laatste:$:D. Maar dit is iets wat we graag willen doen. Denk wel pas na de zomer, want je mag er dacht ik 6 weken niet mee in de zon. En met die hitte wil ik wel in een hempje kunnen lopen. Wat vinden jullie ervan??

16. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wheroon, o leuk naar het strand!!!!!!!!!! Kijk je wel uit in de zon, ivm zwangerschapsmasker.

Annemiek, dat moet gewoon een voorbestemd ei worden!!!!!! Het moet gewoon:cool:.

17. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Supermooi Zafira... krijg er gewoon kippenvel van!

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Meisjes, ik kom vanavond pas weer, want we gaan maar weer aan de slag. Nu is het nog koel, dus even snel beginnen. Groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    even denken of ik het uit me hoofd ga redden:p

zafira&annemiek: over mijn temp die vraag hebben we net voor gelegd in het temptopic waar ik altijd zit:) Maar ik heb de kaartjes van vorig jaar bekeken, (zomer, voorjaar, winter) en daar zie je er geen verschil in. Maar het staat er volgens mij los van. Want ik word de periode voor me ei wel eens heeel warm wakker (afgelopen week) en dan denk ik, nou zal die wel hoger zijn, maar gewoon nog zelfde. Hoe het werkt weet ik niet, maar ik blijf dat tempen zoiets bijzonders vinden! Wie dat toch uitgezocht hheeft, heel apart! Maar ik vind het echt iets wonderlijks bijna, dat een eitje enzo al zoveel met je temp kan doen;):)

Wheroon, mmmm lekker dagje strand! Ben jaloersss!!!:cool:
    Geniet ervan, maar indd kijk uit voor je gezichtje! Mijn nicht had zo een masker, bleh echt niet mooi, en erger: ze is dr niet vanaf gekomen meer:(

annemiek: &^%$#@ wat vreselijk rot. 3jaar bezig (en dan zeur ik over ronde 17 en 1.5 jaar bezig;):)) ik hoop dat het snel weer raak mag zijn en dan van een plakkerdje...! Het komt goed! maar wanneer... dat blijft de vraag. Knuff voor jou!

Een moederdag eitje... dat zou heel bijzonder zijn:D:D

zafira: WOW! dat is een heeel mooi gebaar! Zeker doen, super gaaf!
    Spannend wel! En indd zou het rond de herfst dan doen, want je mag ff niet "bloot" lopen dan. Succes vandaag weer!
    Pff dat is niks met dat warme weer, wij waren vorig jaar in die hitte het huis aan het verbouwen BLEH!! hahaha.....

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    voor de liefhebbbers..... foto van ons tuintje staat in mijn fotoalbum;)

Deel Deze Pagina