kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ooohhh bbtje spannend! nieuwe signalen :D:D:D

ja ze doet t heel goed. merk echt dat ze soms toe is aan rust en alleen zijn. vooral smiddags dan is ze een beetje huilerig. zijn toen maar naar huis gegaan. haar boven in bed gelegd was ze ineens heel bewegelijk. toen weer de pukababy gepakt en ze sliep direct! ben zo blij dat ik dat ding gekocht heb. zn geld nu al helemaal waard.

2. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    t is rustig hier :)
    iedereen lekker van het lange weekend aan het genieten?

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Michelle wat een schrik zeg. Hoe is het nu.met je schoonvader?

Wow wat goed van Hannah en Aiden!

Lekker genoten Wolfje, mooi!

Spannend Zafira, mijn duimen zijn al blauw

Hier rommelige dagen, geklust aan kamertje, ziek meisje en zelf ook doodmoe. Slaap 's nachts maar een uur of 4.

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hallo,

Zo de tuin is eindelijk leeg. Pfff wat een werk zeg in deze hitte. Dacht vandaag weer even ongie te worden. Had erg veel met stenen lopen sjouwen en kreeg toen echt een beetje zeurderige kramp. Maar er is niets te zien dus afwachten maar. Gelukkig weer een dag voorbij.

Ikkedus, lekker toch dat hannah een alleen momentje wil. Even lekker die rust is altijd goed.

Dreumesmama, o 4 uur slaap is wel weinig. Kan je tussendoor nog wat rust pakken of lukt dat ook niet.

All, thanks iedereen voor het duimen. Ik duim zelf ook mee, dus moet goed komen. Daar kan het iig niet aan liggen.
    Ga zo lekker restjes op bbqen, want was nog erg veel over. Daarna nog even spelletje jokeren, douchen en naar bed. Morgen en woe weer werken en dan is het dday, spannend!!!

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    awww knuf voor jou dreumesmama.

dankjewel zijn ook heel trots op hannah en aiden :D:D:D

6. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Helaas meiden,
    Rose verlies gesignaleerd, dus door naar ronde 2.
    Thanks voor al het duimen, helaas niet geholpen:(.

Spreek jullie morgen wel weer, doei doei

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Vandaag was me oma jarig, dus 's middags zijn we er heen geweest... me tantes waren er ook plus alle neven en nichten; eindelijk weer eens compleet:)
    We zaten lekker te borrelen (ik aan de cola), toen me opa voor mij een passoa wilde pakken... ik was ergens anders mee bezig, kreeg dat niet mee, toen zij manlief nee dat mag ze niet:p nou die praatte dus mooi zijn mond voorbij...
    Opa oh echt oh echt, helemaal glunderen... en wou het 's avonds tegen oma zeggen (ik was nog steeds met anderen bezig) manlief kwam na me toe...loop even mee moet nu met je praten... denk wat is dit nu voor gekkigheid:p
    Toen het hele verhaal verteld en maar besloten het tegen iedereen te vertellen:)
    Iedereen was dolenthousist en iedereen feliciteerde ons:) erg leuk allemaal zo!
    Dus nu zijn ze met zijn allen aan het duimen dat het goed mag gaan:)
    Mijn neven en nichten zijn nog met S.em wezen wandelen en hebben hem getrakteerd op een ijsje, zo lief(L)
    Was een heerlijke dag zo, nu even relaxen en op tijd naar bed, ben best moe!
    Knuffels

8. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Dikke knuffel Zafira, kruip maar lekker tegen je mannetje aan vanavond.

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Wolf: jeetje wat vroeg zeg om het al te vertellen.. maar als het goed voelt;) Ik zou het zelf nooit doen, misschien de ouders maar denk dat nog niet eens:)

zafira: NEE!:( Kan het niet van een innesteling zijn meid?

@ALL: vandaag complete nieuwe woonkamer gekocht! Zo mooi! Helemaal verliefd hihi.... we doen al 3 jaar met ikea en nu gewoon "echte" meubels wat bij elkaar past...: kastje, dressoir,tvmeubel, stoelen,eettafel, sallontafel:D:D:D:D Zal ff 2 voorbeeld foto's op hyves zetten vandaag...

Daarna lekker bbqen bij me ouders, lekker rustig aan gedaan, nu ging ik net rondje met de hond. En MEN misselijk.... wij snel naar huis gereden (ik moest rijden) en eenmaal thuis word ik gek van mezelf, ik iriteer me aan me kleding, heb het mega warm en weet met mezelf geen raad:(

heb geen idee waar het door kan komen,, zoveel niet gegeten en alleen maar water gedronken... BAH!

10. Zeepaardje

bb; tja was onze bedoeig ook niet, maar ja ml verlulde zich, tja dan ga ik niet meer liegen...
    wat fijn lekker geshopt:)

Zafira; dikke knuffel meid!

dreumesmama; hopelijk slaap je vannacht wat meer...

michele; jeej meid wat schrikken van je s.vader... heel veel sterkte meid!

ikkedus; oh meid bah dat is echt niet fijn...kun je wel rustig slapen dan? knuf

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ikkedus: leuke afbeelding heb je!:D:D:D:D

12. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden,,, zafira roze gespot jakkes!!! misschien is het nog niks... hoop het zo:(..

bb heb je nieuwe meubels gezien die je op t oog hebt. ze zijn prachtig!!

ikkedus wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet.. heerlijk die tijden!

wolf wat leuk dat iedereen zo goed en leuk reageerde. heerlijk gevoel is dat he!!

dreumesmama. niet gek dat je zo moe bent als je maar 4 uurtjes slaapt op n nacht. en dan overdag nog eens je meisje bij je hebt.. das gewoon erg druk en erg vermoeiend.

dnise ook jullie aiden zo heerlijk geslapen gaat goed hier met de doorslapers.

ik schrok vanmorgen ook. elize had 22u de fles gehad en werd 8.45 pas wakker. normaal 23u fles en 7u weer. en overdag slaapt ze ook als n roosje. ze is zo lekker vrolijk n heerlijk kind is het.

mijn schoonvader ligt nu weer in het ziekenhuis en krijgt morgen van allerlei onderzoeken. daaruit moet gaan komen of hij ook daadwerkelijk die herseninfarct gehad heeft. dus heeft nog heel wat voeten in de aarde.

de brand was in de tempelhofstraat. hij heeft totaal 3 huizen meegenomen en dus in 4 huize flinke schade.. t was echt n ramp bahbah. de kinderen hadden het dr nog steeds over vandaag. tis best ingrijpend.

die meikevers zafira zitten in de struiken en grassen bij mijn schoonouders thuis.. ze zijn echt vreselijk groot. ze doen niks blijkbaar. maar als ze in huis vliegen is t een echt rotgeluid en hebben een ongelofelijke harde schaal om zich heen dus tikt overal tegenaan. werd dr zelf helemaal onpasselijk van.

nu hier best wel moe. vandaag visites gehad en meeeters. morgen weer werken, 2 ochtenden deze week de rest ff niks enkeld afspraken.. donderdag moet elize weer naar t cb... dr spuitjes. nog 1,5wk dan gaan we op vakantie!!!

heb gisteren voor ons beide de samsung galaxy besteld. ben t nu beu met t oude rottoestel. kan geeneens mn mail fatsoenlijk checken op dat ding. laat staan op t forum komen als ik niet thuis ben. dus hopelijk snel bezorgt..

13. Zeepaardje

michele; bah kevers... ben er geen fan van:(
    en wat goed dat je meid het ook zo goed doet:)

waar gaan jullie heen op vakantie?

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Wolf leuk he die reacties en ach wat maakt het uit dat iedereen het al weet lekker van genieten

Michelle lekker hoor op vakantie, hopelijk zijn jullie een beetje over de schrik heen.

Zafira :( en heeft het doorgezet hoop van niet.

BB leuk die meubels

Dreumesmama hopelijk vannacht wel meer kunnen slapen?

All vandaag voor het eerst een zw spijkerbroek aan en het zit heerlijk, kan het nu ook niet meer verbergen voor de rest van mijn collega's dus zal niet lang meer duren.

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    voordat ik de vk ga bellen stel ik deze vraag eerst aan jullie (misschien stel ik me wel aan)

ik heb sinds vanochten best wel last van mijn onderbuik, het lijkt alsof het mijn blaas is die zeer doet, meerendeels bij opstaan dan voel ik wat steken. Is dit normaal of is het toch verstandig om de vk te bellen?

16. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hey michelle! ook donderdag naar t cb :D

ik ook!! voor zijn 2e prikjes! ben benieuwd

vamorgen bij het sophia kinderziekenhuis geweest voor de uitslag van z'n gehoortest....
    Hij heeft bij alle 2 zijn oortjes gehoorverlies... rechts wat meer dan links... ze kon zijn trommelvlies niet zien omdat blijkbaar zijn gehoorgang in een bocht uitloopt ipv recht...
    Nou moet hij met 7 maanden terug komen en dan wordt de test nogmaals uitgevoerd... en als het dan nog slechter is gaan ze kijken of ze kunnen meten hoeveel vocht hij in zijn gehoorgang heeft en wordt aan de hand daar van een definitieve beslissing genomen om wel of geen buisjes te plaatsen tijdens zijn gehemelte operatie....
    Dus al met al was dit te verwachten maar het gehoor is toch nog ietsjes slechter als we zelf dachten :(

nu lekker het zonnetje in!!!
    fijne dag liefjes en tot vanavond!!!...

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    altijd bellen wheroon

zafira neeee!!! *duimt voor innesteling*

18. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    dnise aaawwww....:(:(:( was even slikken zeker. maar wat blijven jullie toch geweldig positief. petje af en een dikke knuf voor jullie. gniet van het zonnetje.

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Dnise wat naar meid helemaal omdat jullie het niet zo erg hadden verwacht, pff jochie staat een hoop te wachten zeg niet leuk.

Ikkedus oke ik ga zo mijn vk bellen.

20. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    ja dat het toch slechter was als we dachten was wel even slikken... maar we willen heel graag positief blijven...
    (dat wil niet zeggen dat ik mijn dippen niet heb hoor)
    maar als ik dan dat lekkere kind wakker gaat maken en ik krijg gelijk een dikke glimlach :D ja dan kan je toch niet anders dan positief blijven!... hij heeft geen pijn en is een heerlijk tevreden en vrolijk mannetje... dus dat maakt zoveel goed!....

En wheroon??? wat zei de vk???????

Deel Deze Pagina