Echt heel erg goed van je Denise om alles zo posi te zien tis ook een lekker ventje en uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht. Vk stelde me gerust niets ernstigs aan de hand, het is mijn baarmoeder die ik voel groeien oftewel bandenpijn. Ik heb gister een behoorlijke strandwandeling gemaakt en daardoor kan het allemaal wat gevoeliger zijn dus vandaag moest ik het effe rustig aan doen en dan zou het morgen een stuk minder moeten zijn zo niet dan moest ik weer effe bellen. Maar ben iig wel gerust gesteld.
hoooiiiiii ik wilde even kijken of zafira's bloed weg gebleven was, daaar hoop ik namelijkk op! En even kijken of wheroon al wat meer wist over dr buik en dnise dikke knuffel geven voor de uitslag en jullie zeggen dat ik helaas toch weer h5 naar dokter moet voor me heup en dat ik NU vakantie heb weekje maar ga de zon in en broodje eten...KUS,KUS
Hai hai, Nou gisterenavond brak de h*l los. Echt mega ongie!!! Dus toch door naar ronde 2. Waar ik wel van baal is dat ik niet meer echt van mijn lichaam op aan kan. Ik had echt dezelfde kwaaltjes als bij Jaron. Maargoed we gaan er weer voor en er is toch niks aan te doen. Ben er niet echt verdrietig onder ofzo. Tuurlijk is het jammer, maar je gaat er toch ook vanuit dat het de eerste ronde niet meteen raak is. Cyclus van 31 dagen dus dat is ook wel netjes, kortom buiten dat ik niet zwanger ben...niets om over te klagen. Wheroon, kan idd goed het groeien van je bm zijn. Beetje rot gevoel, maar kan geen kwaad. Gewoon lekker rustig aan doen nu en je zelf een beetje verwennen. BBtje, ik heb geen hyves, kan je een foto hier plaatsen of lukt dat niet. Ben wel benieuwd naar je nieuwe meubels. All, heb niet echt iets te melden, behalve dat ik compleet leegloop, mega buikpijn heb en mijn rug ook niet echt lekker aanvoelt. Oja ik heb mega behoefte aan chocolade en vind dat ik het ook wel verdient heb, dus de paaseitjes zijn niet veilig meer. Michelle, o bah, zijn die kevers echt zo groot. Gadver!!!!! In frankrijk heb je ook van die mega kevers. Loop er echt een stuk voor om want vind die dingen doodeng. Zo ga nu even chocola eten
ik heb ze ook in mijn album gezet hier op zp.. wat balen meid, dat vind ik ook altijd het vervelendste: het is nu al niet leuk om ongi te worden en dan de eerste dag (of 2) ook nog zo'n last ervan en pijn Niet eerlijk! Het is indd erg klote dat je dezelfde kwaaltjes had maar dan toch niet zwanger bent... nu weet je helemaal niet waar je op kunt vertrouwen Knuffel! xxx
Zafira dat is inderdaad wel balen dat je niet echt op je lichaam kan vertrouwen jammer hoor had het echt zo gehoopt. Tis inderdaad geen lekker gevoel maar ja het is wel een goed teken dus dat is alleen maar goed en zal inderdaad lekker rustig aan doen.
ik had van het weekend wel mijn eerste aanval van ik moet het hebben hahaha ik had zo een trek in een waterijsje maar dat hadden we niet in huis, en werd helemaal gek hahahaha ik moest het zou het hebben toen is mijn allerliefste snel naar de shell gegaan en kreeg ik een heerlijk waterijsje. Hij heeft met de boodschappen doen ook twee dozen gehaald hij dacht ook zo effe voldoende in huis voor der hahahah.
@wherona; wat fijn dat je zw broek lekker zit altijd bellen meid, maar hoe jij het beschrijft denk ik aan bandenpijn... @dnise; vervelend van het gehoorverlies meid... knuf voor jullie @bb; s6 met je heup en geniet ondanks dat van je weekje vakantie... @zafira; dikke knuf en geniet vna je paaseitjes @hier; morgen om 10uur MvM, 18mei echo 18.15... 24mei intake... en van me ouders verassing; weekend weg van 20/23mei
hey, wherona wat fijn dat je gerustgesteld bent. idd het groeien van je baarmoeder voel je wel. straks in je zijkanten. lekker he waterijs en wat lief dat je mannetje t ging halen. zafira balen zeg van je ronde 1 weer... op naar ronde 2 met volle moed. fijn dat je zo positief bent.. maar toch is t wederom weer balen.. dnise donderdag beide naar t cb dan haha. 17 mei moet lars naar de kno. mn oudste zoon. ook gesprek voor buisjes. zijn gehoor is aan 1 kant slecht door de hoeveelheid oorontstekingen. ook voor zn amandelen n gesprek hier is het zh in en uit de komende tijd. mijn man moest vandaag weer heen voor zn keelamandelen. daar is ondertussenuitgekomen omdat hij snachts slecht ademhaalt wss slaapapneu heeft. dus word morgen bij de neuroloog onderzocht. hij is constant doodmoe, wss door zn gekke slapen snachts. ik moet 16mei naar de longarts. en lars moet 17mei naar de kno. tussendoor nog vakantie. wij gaan naar marveldrecreatie. heb dr zo'n zin in. maar eerst nog ff druk.
meiden... ik heb me net onder stofzuigen en dweilen toch steken (soort spierpijn ofzo gevoel) in mijn buik... rechterkant van me navel/zij nu ik dit zit te typen is het er nog steeds.... wat heb ik nu weer voor iets vreemds hahaha..
BBtje, innestelling?!?!?!?!?!?! Het zou kunnen zo aan je nod datum te zien. Spannend!! Michelle, Marveld is leuk voor kids. Wij zijn er een paar jaar gekleden geweest. Wel balen van al die zh bezoeken. Dnise, oi meid dat was dan toch even schrikken van de uitslag. Bah zeg. Maar kan dus allemaal nog goed komen met buisjes eventueel. Wolf, drukke en leuke dagen dus in het vooruitzicht. Geniet er maar lekker van. Wheroon, haha dus de vriezer ligt nu vol met ijs!!! Moet je net zien dat je morgen mega zin hebt in een kaassoufle. hihi. Geeft niks hoor, lekker aan toe geven!! All, broertje is begonnen met tegelen. Ze zijn echt super mooi!!!! Gisteren alvast nieuwe stoelen gekocht en de tafel is besteld. Kan echt niet wachten tot het helemaal af is, maar dat zal nog wel een flink aantal dagen duren, want het is echt veel werk. Buikpijn is momenteel echt verschrikkelijk, had al een paralolletje genomen, maar nu toch maar een ibuprofen erachteraan. Kan nu toch geen kwaad, dus dacht doen!! Dat helpt tenminste.
zafira iboprufen kan nu geen kwaad, wel vervelend voor je je zon last van je ongi heb, had juist goede hoop voor je dat t raak was. En lekker hoor dat je broer help met de zwaare tegels bb ff afwachten wat je temp morgen doet als die weer een mooie stijging gemaakt heeft of daling en daarna weer stijgt weet je dat vandaag de innesteling was.(achteraf gezien) dnise ondanks je er toch op voorbereid was )tot zover je dat kan zijn' komt de klap toch ff hard aan maar gelukkig kan het met een simpele ingreep opgelost worden. all skyler kruipt sinds vandaag! hij is zo snel, vind het eigenlijk niet meer leuk zo snel gaat het, me manneke is net 4 maanden . Ook heeft hij voor het eerst noodgedwongen uit een beker gedrongen maar hij vond het leuk! En het ging super goed! Hij dronk eruit of die niet anders gewent was, jeetje zeg pfff waar blijft de babytijd....
zafira, altijd fijn iets te zien opknappen... gaat alleen dan vaak wel te langzaam voor wat je zelf wilt... innesteling...tjah we zulle het dan pas 3mei weten... het is weg al even, maar nu heb ik weer soort bijna kramp in mijn rechter been... hele been voelt raar/... dus denjk dat mijn lijf gewoon beetje raar aan het doen is aleve voor menstruatie werkt bij mij erg goed!
ja idd die aleve ken ik ook wel. ja vorig jaar zijn we ook in marveld geweest was erg leuk. dus van 6 mei tm 13 mei. ben ik foetsie. al ben ik voort via mn foon bereikaar op t forum haha.
@bb; jij maakt het altijd weer spannend, maar me duimen draaien @zafira; idd leuke dagen in het vooruitizicht, maar hoop zo dat me test morgen duidelijk is, ik mee kan doen met MvM en er 18mei wat te zien is op de echo fijn dat alles zo mooi word, ben benieuwd naar het resultaat enne bij mij werkte aleve feminax ook altijd erg goed! proberen waard toch? @mamavan3; skyler kruipt lees ik dat goed jeej wat wil dat ventje snel groot worden maar wel zo leuk om te zien, sem heeft dat overgeslagen @all; knuffel
jee net 4 maanden en dan al kruipen inderdaad wel erg snel zeg kan me voorstellen dat je het toch net effe iets te snel vindt gaan. Zafira leuk he verbouwen vooral het eindresultaat, ik gebruikte ook altijd aleve feminax echt superspul, maar hoop dat je het vandaag niet meer nodig zult hebben. Michelle lekker hoor een weekje op vakantie heerlijk genieten en even lekker tot rust komen. BB heb je dat niet vaker gehad, kan me namelijk wel herinneren dat je het al eens eerder had geroepen dat je een spierpijn gevoel had. Hopelijk iets positiefs dit keer. Nou vandaag gaat het in ieder geval momenteel weer wat beter heb minder last van bandenpijn, was ook wel uitgeteld gisteravond zeg. Wou de bank niet meer af lag veel te lekker, maar ja zo nu en dan moet je weleens naar het toilet he. Nog maar een paar dagen en dan mogen we weer naar de vk, toch wel weer spannend. en volgende week is de laatste week van MvM, moet wel eerlijk zeggen dat ik het niet ga missen want ben het toch wel een beetje zat hoor de geur werd ook steeds meer moeilijker te overwinnen, maar goed ik heb in ieder geval een aantal mensen kunnen helpen.
Nee, dit heb ik niet eerder gehad, iig niet die plek. Heb wel eens een raar gevoel in onderbuik... dat doet me indd niks meer want al vaker gehad.. maar ik weet niet wt het was, het is niet meer geweest nu heb ik alleen al lagere temp & hele ochtend al ongi rugpijn Erg vroeg moet nog 6dgn maar komt goed fijn dat het al weer minder is vandaag! Hopelijk heb je er niet te veel/vaak last van lieverd! xxx
mamavan3! ik las het op je hyves!!... snelle jelle hoor! dat kereltje van jou! @all joepieeeeeeeeeeeeeeeeee Aiden is vandaag 3 maanden pfff gaat zooo snel! meneertje ligt nu lekker in de box geluidjes te maken zo schattig!
vreemd nu al een temp daling en ongi rugpijn tsja wat is last meid tuurlijk het is geen lekker gevoel maar het is wel een goed teken dat het allemaal goed aan het groeien is. vriend gaat het vandaag/morgen vertellen aan de rest van de collega's ik kan het ook niet meer verbergen die buik van me .