Kletsgroep...zwanger worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by PJO1983, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Dreamer :(....

2. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luc, fijn dat je moeder was gekomen. Voel je je vandaag al beter?

Dreamer, blijft afwachten:( Heb je wel het idee dat je ongi er nu aan komt?

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Jam, het is gelukkig wel iets beter, maar lig nog ziek op bed :(
    Zo de kids maar eens aankleden en me op de bank hijsen. Ik word er zo moedeloos van... Ben van januari t/m juni zowat ziek geweest en nu weer buikgriep, blegh!! Hoop dat het meevalt vandaag, maar dat zal wel, voel me beter dan gister :)

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Nee nog steeds niet jam 😒

5. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luc, beterschap en doe rustig aan!! Zorg goed voor jezelf.

Dreamer, wat balen meis:( alsof je lichaam je flink in de zeik neemt.. Kan me goed voorstellen hoe gefrustreerd je bent.

Ik werd vanmorgen chagrijnig wakker en ben moe..:( tot 3 werken en dan lekker weekend.

6. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Oh wat balen dreamer.... Hopelijk zet je ongi door...

Hier heb ik heftige krampen aan de linker kant.... Als mijn ongi begint heb ik daar pas op dag 2 last van en nu nog geen drupje bloed gespot, dus misschien toch een laat ei en innesteling? Ik hoop het!!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Hoop het ook Noralie!

Zo, ik heb alweer n halve dag overleefd, gelukkig niet meer hoeven spugen, helaas nog wel steeds misselijk... Als ik niet zou vloeien zou ik denken dat ik zwanger was. M'n temp neemt ook n loopje met me, maar dat komt vast doordat ik niet zo fit ben....

8. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    Hey meiden,

Het gaat wat minder met jullie hier volgens mij. Weinig positieve berichtjes helaas :(.

@ Lucindalice, wat vervelend dat je ziek bent, beterschap meid!

@ Dreamer, nog steeds onzekerheid. Jeetje dat duurt wel heel lang zeg. Een beetje botte reactie van je huisarts. Die snapt duidelijk niet hoe het voelt om dag in dag uit met onduidelijkheid over je eigen lichaam rond te moeten lopen.

@ Jam, een beetje een off-day vandaag? Dat heb je wel eens hè. Hopelijk voel je je snel weer wat opgewekter.

@ Noralie, wat jammer zeg dat je test negatief was. Maar nog geen ongi, dus misschien inderdaad een laat ei.

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Hoe gaat het met jou Evelientje?

10. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd ff off day Evelientje. Maar hoe gaat het met jou?? Alweer 6 weken:)

11. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    Ik mag niet klagen, ben een beetje misselijk, 's ochtends het meest en gedurende de dag af en toe. Verder gaap ik de hele dag door, maar ben ik in de avond weer zo fit dat ik toch weer laat ga slapen :D Maar ik begin te merken dat de vermoeidheid wel steeds sterker wordt.

Op maandag 20 augustus heb ik de intake bij de vk en dan wordt er ook een afspraak voor een echo gemaakt (duurt nog heel lang voor mijn gevoel).

Ik vind het wel heel spannend en vind het soms lastig om echt te genieten van het zwanger zijn, omdat ik me steeds afvraag of het wel goed gaat. Ben als de dood om bij de echo geen hartje te zien te krijgen.
    Ik heb dat net iets te vaak gelezen op dit forum. Zo'n forum is leuk, maar kan je ook onzeker maken heb ik gemerkt. Of ik ben een aansteller, dat kan ook :D.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Probeer toch te genieten hoor Evelientje :) al is dat soms wel moeilijk als je allemaal slechte dingen hoort, maar dat wil nog niet zeggen dat het bij jou slecht is. Je kwaaltjes zijn alvast n goed teken ;). Het is alweer bijna 20 augustus en ik hoop dat je daarna snel n echo krijgt :)

13. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Hier een drukke week gehad, aankomend weekend zijn we ook nog weg. Zal hierna alles eens gaan bijlezen. Heb nu tot donderdag vrij.
    Vandaag ben ik bij de internist geweest, de waardes van de schildklier zijn perfect. Verwijs brief van de gyn is binnen, ik mag op 29 aug komen.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Super Wondertje dat al je waardes oke waren :) en 29 augustus dus naar de gyn, spannend!!
    Waar ga je heen op je weekendje weg? Veel plezier!

15. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Wij gaan naar de belgische ardennen. Heb er zin in. Nu wachten tot manlief thuis is.

16. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @evelientje: kan me voorstellen dat je af en toe onzeker wordt van dit forum. Je leest allerlei verhalen, waaronder natuurlijk ook negatieve.. Is niet altijd fijn. Probeer toch van je zwangerschap te genieten!:) ondanks die onzekerheid..;)
    20 augustus is sneller als je denkt, nog maar 11 dagen;)!!

@wondertje: fijn dat je waardes goed zijn en dat je nu bij gyn terecht kan!:) Heel veel plezier dit weekend!!:) Geniet ervan.

Net thuis van m'n werk. Had een flink incident met een client dus ben helemaal afgepeigerd..:(

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Heel veel plezier Wondertje, klinkt goed!!

O jam, dat klinkt naar :(, gelukkig is het nu weekend, geniet ze!

18. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Zo vandaag lekker dagje gehad. Heerlijk geshopt voor mezelf gewoon even 2 nieuwe setjes gekocht, was een rib uit mijn lijf maar heb echt mooie kleding nu. Vanmiddag ook zo'n 10 cm van mijn haar af laten knippen en een nieuw kapseltje, dus ik ben klaar voor mijn verjaardag zondag!!

Morgen gaan we op kraambezoek bij ons buurmeisje ze is alweer 3 weekjes oud. Dan kriebelt het nog meer.... Hopelijk toch nog raak.

Krampen duurden maar 15-30 min. verder vandaag niks meer gezien, we wachten gewoon verder....

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Evelientje, meis het komt vast goed!
    Je onthoudt vaker negatieve dan positieve verhalen he ;)

Hier eindelijk ongie! Ga gelijk mn banner ff aanpassen.. Het isvanochtend later doorgebroken dan mag ik vandaag als dag 1 rekenen toch?

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Noralie, heerlijk dat je jezelf vandaag zo verwend hebt :)

@ Dreamer, jeeeej, eindelijk doorgebroken :)
    Op de dat dat je het eerste rood ziet tel je als dag 1, dus het klopt.

Voel mezelf alweer n stuk beter dan vanochtend, dus hopelijk morgen weer helemaal fit :)

Share This Page