Blike: wat fijn om te horen dat de echo goed is gegaan!! Ben ik blij om!! Geniet er lekker van samen!!
Oh meiden!! Begin nu echt wel testdrang te krijgen.. Vanaf morgen kan ik mijn ongi verwachten. Heb absoluut geen symptomen voor ongi of zwangerschap.. Hoop van harte dat het deze cyclus eindelijk gelukt is!! Wacht toch maar ff dit weekend af met testen. Wil ook niet weer teleurgesteld worden met een witte test
Jam: haha dan heb je aan mij een hele slechte... ik begon al zes dagen voor NOD te testen Maar knap dat je kan wachten!
Nou heb iets te vroeg gejuicht gisteren. De krampen zijn weer aanwezig en hoe... Ook is de rode zee begonnen, Zit nu op dag 4 dus hoop dat het met 3-4 dagen over is.... Wat een baaldag vandaag
Jam, ik hoop met je mee dat het deze maand raak is Spannend! Noralie, jammer dat het toch heeft doorgezet . Hier mega beroerd en moe. Zo'n lange werkdag trek ik gewoon momenteel even niet..... bah.
Haha Blike, 6 dagen voor NOD!! Nee ik heb al teveel testen verspild afgelopen jaren. Kost me veel moeite, helemaal nu ik een test heb liggen, maar wacht toch maar
blike wat fijn dat je echo goed is gegaan!! geeft toch veel gerustelling denk ik!! @ jam oooh spannend meid!!! ik hoop het echt zo erg voor je he!! @noralie he balen meid hopen maar dat het het snel voorbij is en je weer flink aan de klus kunt! @evelientje aah knuf!vanavond gewoon lekker vroeg onder de wol @jam ja ik snap dat wel hoor! ik doe meestal ook pas testen op mijn nod of soms zelfs een dag erna.. ben ook altijd bang voor een witte test en zo blijf je toch hoop houden he.. haha
Hoi meiden! Blike, fijn een goede echo Jam, kan me voorstellen dat het moeite kost om je in te houden, zeker als je al een test in huis hebt Evelientje, lastig he die lange dagen op het werk.. Noralie, toch wel doorgezet dus, helaas.. Hier weer niet veel te melden.. Morgen baby knuffelen bij een vriendin
Leuk leuk dreamer!! Kan niet wachten tot m'n neefje geboren is zodat ik lekker van hem kan genieten..
Mijn vriendin is zojuist bevallen van een jongentje.. wat een knapperd... Maar wat had ik zo graag samen nog even zwanger willen zijn... Zo weer genoeg geklaagd haha
@luc: ze is 3 september uitgerekend dus nog 3 weekjes. Maar de eerste was 9 dagen te laat Vandaag dagje in de sauna, lekker ontspannen! Baal wel als een stekker, want heb het idee dat ik ongi ga worden.. Ben er zo klaar mee.. Zit er ff doorheen.. Heb echt geen zin om weer z'huis in en uit te gaan voor behandelingen, maar ben het wachten spuugzat!!