Kira gefelicteerd met je verjaardag! en wat ontzettend lief van je vriend!! heb je een beetje een leuke dag gehad? Lucin wat vervelend voor je meisje hopen dat ze snel weer opknapt!! Leuk hoor de efteling ik hou er van haha, maar het lijkt me wel balen dat je zo met je bekken zit..Ik hoop; echt voor je dat het zondag mooi weer wordt! Blike jij ook beterschap met je hoest! NIks is zo vervelend om te moeten slapen met hoest! @hier vandaag lekker gewerkt en net nog even geshopt bij steps! Ze hebben 50% korting en dat in combinatie met mijn vakantiegeld.. heb leuk een paar truitjes en een jasje gekocht! Voor de rest hebben wij pas geleden een nieuwbouw huis gekocht en morgen gaan we fijn op pad voor de tuin!
Nee denk het niet dan luci ... Als je het al eens gehad hebt... In een rolstoel? Wat bedoel je? Hier xfactor aan het kijken .... En we verbouwen idd heel ons huis....... Geweldig...not....hahahah
Hier net lekker geshopt helaas meer voor ml maar woensdag een dagje naar den bosch kan ik altijd lekker shoppen,als ik vrij krijg anders een ander dagje plannen. morgen even werke tot 11 dan shoppen voor zondag we hebben een baby shower georganiseerd! Fijn weekend! Groetjes
@ Lov, ik heb EDS en daardoor/daarnaast flinke bekkenklachten. Op het moment gaat het weer niet zo goed en kan ik maar kleine stukjes lopen. Dus vandaar.... Oe, verbouwen, wij zijn 1 jaar terug begonnen, maar ook nog laaaang niet klaar... Hopelijk is alles snel klaar bij jullie
@ Wish, leuk n babyshower!! Hopelijk lukt het om woensdag vrij te krijgen. Leuk dat je naar Den Bosch gaat, fijne winkelstad vind ik dat Meiden, ik kruip lekker m'n bedje in, welterusten!!!
@ Lov, het is idd niet altijd even leuk, maar er zijn ook dagen dat ik nergens last van heb en me prima voel Ja, verbouwen duurt echt eeeeeeeuwig! En het lijkt ook of er steeds meer bijkomt... @ Blike, goodmorning! En voor de rest natuurlijk ook goedemorgen Pfff, lig nog in bed en heb eigenlijk echt geen zin om op te staan...
goede morgen! Wij gaan zo shoppen voor een pc en daarna nog andere boodschappen e.d Pff denk dat t niks word deze ronde, zere borsten zijn bijna weg.. Alleen nog klein beetje last van mn buik..
@ Love, pffff, das vroeg! @ Liessie, shop ze! 'Jammer' dat je zere borsten weg zijn... Mn kiddies lijken zich gelukkig al stukken beter te voelen! Voel me zelf wel wat duizelig en met vlagen misselijk. Manlief zei meteen:"zwanger"????? Maar dat is echt onmogelijk....
Goedemorgen dames. Lekker geslapen en helemaal uitgerust? @love dat is vroeg, mijn dichter was ookvroeg wakker maar ging nog even op haar kamer spelen en daarna bij mij in bed tv kijken. @lies, dat is jammer maar het kan nog! Blijft zo spannend!
@ Liessie, fijn dat je je pc hebt! @ PJO, gezellig dat je dochter even bij je kroop! Gaaaaaap, het is net half 6 geweest, maar zou nu al kunnen slapen
Grrr, alles getikt en foetsie :'( Liesje88, fijn va nje pc Lov23, das wel vroeg ja! Hier is t meestal 7 uur Luci, waarom zou dat niet kunnen? Nog geen ei gehad? Iemand vroeg naar mn NOD? Die is op 1/2 juni
@ Dreamer, we hebben het zo goed als veilig gedaan, met condooms... Dus zal er niet inzitten vrees ik