Kletsgroep...zwanger worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door PJO1983, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hoi meiden..

Wish. logisch meis.. Fijn dat je ons op de hoogte houdt :)
    Luci, daar gaan we wel voor toch :D

2. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Leuke maand mei! En niet zoveel jarigen bij ons in de fam :D

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ben dan zelf jarig.. Zou leuk cadeautje zijn haha!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wish:
    Veel geluk meid! Het is je zo gegund!! Fijn dat je ons op de hoogte wil houden, maar snap ook dat je wat afstand wil.... We zullen aan je blijven denken!

Luci:
    Nog geen kruis zie ik, maar je temp is weer een mooi stuk gestegen!

Dat jullie maar allemaal mei-mama's mogen worden :)

Kiespijn:
    ohh dames er komt een verstandskies door en ik heb er nu al heel erg veel last van :S Moet begin September naar de tandarts.... als ik het red om tot zolang te wachten. Maar dat gaat nog een probleem worden want waarschijnlijk gaan ze die niet trekken tijdens de zwangerschap Hoop niet dat ik nog zes maanden met kiespijn hoef rond te lopen!

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Blike, o tandpijn is zo vreselijk!! Hoop dat het afzwakt! Inderdaad tm maart met kiespijn is niks... Beterschap!

Hier inderdaad nog geen kruis op FF, maar m'n temp stijgt wel door, dus hopelijk morgen m'n kruis en fijn de wachtbank op.

Vandaag een spannende dag hier, mijn revalidatie-traject begint, ik ben erg benieuwd, maar ik vind het ook eng. Ik ga 2-3x per week n dag naar het revalidatie-centrum en dat voor 4 maanden. Hopelijk ben ik aan het eind van het jaar n ander mens!

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Spannend Luci!! Succes vandaag :)

7. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Succes vandaag luci!

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Succes luci!

Blike, doorkomen doet vaak zeer maar wil niet zeggen dat je last blijft houden toch?

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Dreamer:
    Nee, daar heb je gelijk in. Maar bij mijn andere verstandskies zaten de wortels erg krom en die moest wel getrokken worden.... Dus hoop inderdaad dat het nu gewoon zeer doet doordat die doorkomt maar dat die lekker mag blijven zitten...

10. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Vreselijk blike, de mijne zijn alle 4 al 5 jaar geleden getrokken. Gelukkig maar want ik had er ook erg veel last van...

Hopelijk valt het mee voor jou!

11. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    @ wish logisch meis! heel veel sterkte en hou ons op de hoogte he! ik hoop op een mooie roze test voor jou!

@blike aaah bah dat is zo vervelend kiespijn! Ik hoop echt dat het weg terkt voor je :(

@lucin je temp stijgt inderdaad heel mooi! ik gok morgen op een kruis! :) en wat spannend dat het vandaag allemaal begint! laat ons even weten hoe het geweest is! :)

@ hier ik had vandaag een posi ovaluatietest in handen! dus ik denk dat mijn cyclus dit x wat langer zal zijn :)

12. JAM1987

JAM1987 Actief lid

1 nov 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blike: wat balen van je kiespijn:( kan me nog goed herinneren hoeveel last ik daarvan had. Hopen dat ze snel doorzetten!!

Luc: ben benieuwd of je morgen een posi test hebt... Zou mooi zijn!! idd een spannende dag voor je!! Zal wel pittig worden de komende 4 maanden. Veel succes met je traject!!

Poca: wel fijn dat je dan vandaag een posi test had, dan weet je waar je aan toe bent;) succes met klussen!!:)

Hier: vandaag een pittige dag op het werk. Had vanmiddag conflict met een clientje in de winkel. Liep zo uit de hand dat ie mij flink heeft gebeten. Pfoe.. Dat was erg schrikken! Ff langs de dokter geweest. Die zei dat ik hier nog wel aantal weken last van zal houden..:( gelukkig was het geen open beet. Nu aan het bijkomen op de bank!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Jam, jeetje wat n verhaal!!

@ Poca, jeej n posi test!!

@ Blike, hoe is je kies?

Bedankt voor de succeswensen dames! De eerste dag was pittig en ik gok de komende tijd ook... Ben (op het moment) een beetje afwezig daardoor, omdat er nog veel geregeld moet worden voor komende week. Maar ik blijf lezen en kletsen hoor :p

O ja, temp weer hetzelfde als gister, maar nog geen kruis :( :( :( Snap het niet? Willen jullie m'n kaartje eens kijken?

14. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Aan je kaartje te zien denk ik dat je ei vandaag of morgen gaat springen :D

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Noralie, zelf denk ik aan de buikpijn en positieve cb digi ovu-test dat hij maandag al is geweest, anders zou ik wel een erg lange cyclus hebben....

16. JAM1987

JAM1987 Actief lid

1 nov 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luc: of hij gaat vandaag of morgen springen of hij is idd maandag gesprongen.. Ff afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen..

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hoop dat ie idd al is geweest luci... Ik ga zondag beginnen met ovutesten, mijn temp. is nog laag dus ei zit er zeker nog niet aan te komen ;)

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Spannend Noralie! Mag je op zoek naar je ei! Nu maar hopen op n snelle stijging :D
    Hopelijk zet FF morgen m'n kruis... Hou jullie op de hoogte!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Jam, ik moet nog even geduld hebben inderdaad.... En zorgen dat ik niet in de 'gek-maak-modus' kom ;)

20. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Whoehoe we zijn over... Vanavond voor het eerst in ons huisje slapen.... Zal morgen alles bijlezen (heb ik nu alle tijd voor hihi)

Hoe gaat het met jullie dames?

Xxxx

Deel Deze Pagina