Net getest en de testjes lopen mooi op.... Maar nog lang geen knaller We testen en tempen de komende dagen nog even door...
Had het erger verwacht is geen pretje maar heb een best hoge pijngrens die horror verhalen op internet nooit lezen als je er 1 moet. Nu hopen dat het voor ons een zetje richting een zwangerschap is!
Wish: fijn dat dat dan achter de rug is. Ben blij dat het mee viel. En hopelijk volgt er snel een zwangerschap Noralie: ben benieuwd wanneer je posi ovu test hebt.. Gied teken dat je temp oploopt. Hier: vandaag erg moe, weinig zin. Beetje kutdag.. vandaag 1 jaar geleden dat we een MK hadden en de sterfdag van m'n oma. Dus verdrietige dag voor mij..:'(
Hoi dames.. Jam, hopelijk ben je de dag een beetje doorgekomen meis.. Noralie, ook nog geen eitje dus? Hier vanochtend wel een hele lange draad slijm.. Dus vandaag toch maar aan de klus Temp is nog wel laag, maar kan morgen zo ineens anders zijn natuurlijk Baal wel, wordt dus weer een lange cyclus Ga nu maar om de dag klussen en anders komende maand testjes bestellen
Nee helaas nog geen ei gespot dreamer... vind het wel fijn mijn cyclus zo een beetje te kunnen volgen en hopelijk kan ik een knaller vinden op de ovutesten en met het tempen. Als ik weer een cyclus van 33 dagen heb, komt me ei pas over 4 dagen, dus dan zou ik vanaf donderdag een knaller kunnen hebben.. Maar hoop eigenlijk op weer een cyclus van 31 dagen... We zullen het morgen zien!
Jam, dat zijn van die dagen waarop je je ook enorm kloten mag voelen. Dikke knuffel van mij!! Wish ik hoop ook dat je nu snel zwanger bent . Fijn dat het goed gegaan is.. Gisteren even baby geknuffeld, was erg leuk... Nu wordt de drang alleen maar groter haha
Vandaag een bijzondere dag. Mijn beste vriendinnetje is bevallen om 09.42 u. van een blakend gezonde dochter! Noelie heet ze. Heerlijk om 16.00 u. al geknuffeld met het kleine meisje... Nu hopen dat er over een paar dagen een vriendje of vriendinnetje voor Noelie in de maak is..... Hihi.... Ga van de week nog wel eventjes babyknuffelen.... Ze wonen om de hoek zo heerlijk
Dreamer: ben de dat wel doorgekomen. Maar is gewoon ff een periode dat ik minder in m'n vel zit.. Ik zou idd dan ff om de dag gaan klussen. Wel minder dat je cyclus dan weer lang is. En Noralie al posi test? Dptje: is ook zo.. Leuk he baby knuffelen! begrijp dat de drang wel groter wordt.. Noralie: wat een leuk nieuws!! Gefeliciteerd!! Hier m'n lieve nichtje weer te logeren. Net lekker gebadderd en zo naar bed!
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, maar ik zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen. Ik ben 23 en sinds juli gaan we voor ons eerste kindje. Mijn cyclus is ontzettend onregelmatig en daar baal ik best van, maar hopelijk lukt het binnenkort toch..
@jam, helaas nog steeds een lage temp en geen positieve ovutest. Hopelijk morgen dan! Maar volgens de berekeningen krijg ik pas op dag 20 mei eitje dus nog ff geduld. Wel weer goed geklust vanmorgen dus dat zit er weer in
Hihi, wij gister Noralie, dus mogen morgen weer aan de bak.. Zo blijft t voor m'n vriend ook nog grappig.. Die grapjas begon net al dat ie over n halfjaar eigenlijk pas weer wil.. Heb m ff goed duidelijk gemaakt dat ik het daar niet mee eens was Voor zover je het voor het zeggen hebt wil ik liever niet in de zomer moeten bevallen hihi
@ Noralie, gefeliciteerd!! Hoe spreek je de naam uit? @ Dreamer, niet in de zomer vanwege de hitte? @ Jam, vervelend dat je minder lekker in je vel zit