Hallo dames, Even een snel berichtje. De voet reflex was echt een ontspanning ook echt nodig. Vond het heel bijzonder en hoop dat het me veel rust gaat brengen! Groetjes
Fijn hoor wish, hopelijk heeft het effect! @hier, temp is aan het stijgen van 36.7 naar 36.9 vanmorgen, ga zo nog ff een testje doen en dan weet ik denk ik wel genoeg...
Testje was behoorlijk wat lichter dan gisteren dus mijn eitje is denk ik vannacht gesprongen ofzo... Als mijn temp. doorstijgt morgen dan weet ik het zeker! Deze keer mijn eisprong niet gevoeld trouwens...
Heerlijk weekend hier! Gister genoten van n etentje met vriendinnen en vandaag m'n neefje met vriendin op bezoek gehad en had n Indonesische rijsttafel gemaakt, dus lekker de hele dag in de keuken gestaan Verder flink wat krampjes en m'n temp is nog mooi hoog... Dus begin er n goed gevoel over te krijgen
Ff afwachten dus Noralie. Ik heb dat ook, dat ik de ene maand m'n ei wel voel en de andere maand niet. Heel verwarrend.. Klinkt als een druk gezellig weekend Luc! Lekker rijsttafel, mmm!! Ik ben benieuwd, over 4 dagen NOD. Spannend!! Hoop het zo voor je!!
Thanks Jam! Alleen wil m'n man pas over n week testen ipv 4 dagen... Ik moet dus geduld hebben dus...
Oh Luc, dan moet je zeker geduld hebben. Maar begrijp het wel hoor. Is natuurlijk om teleurstelling te voorkomen..
Ik mag over 3 dagen testen en heb sinds gister wat krampjes...spannend! Al was m'n temp wel 0.2 lager vanochtend en m'n man denkt dat ik niet zwanger ben .. Willen jullie eens naar m'n kaartje (onderschrift) kijken?
Heb je wel echt op dezelfde tijd getempt luci? Ik had gister nl ook 0.2 lager, maar had ook pas later getempt.. Nu vandaag is ie weer keurig 36.9
@ Jam, ik weet het niet , heb wel die buikkrampjes, maar verder voelt het niet zo als de vorige keren en maak me druk om die tempding ... Begin wel testdrang te ontwikkelen en dat had ik niet in de vorige ronde... @ Dreamer, kijk dat geeft hoop , ik heb wel echt op dezelfde tijd getempt, maar ben wel later gaan slapen dan normaal... Toch vrees ik het ergste...