Hee dames!! Sorry, heb jullie, geloof ik een beetje verwaarloosd de laatste week! Zal weer even wat actiever gaan meeschrijven Vandaag 12 weken! Eindelijk mag de hele wereld het weten. Gisteren dan ook deze foto op FB gezet De reacties waren erg leuk! Zooo nu eens even wat pagina's gaan teruglezen!
Wish: Fijn dat je voet-reflex is bevallen! Hé bah.. wat vervelend, die buikpijn! Noralie en Dreamer: Op het wachtbankje zie ik! Dat zijn altijd zulke lange weken hé?! Evelientje: Wanneer heb je je eerste echo?? Dptje: Lekker genieten van je vakantie!! Jam: Fijn dat alles er goed uitzag op de echo! En dat de cyste weg is! Nu maar op naar een mooi eitje! Luci: Spannend meid! Ik duim heel hard voor je!! Wat betreft je tempkaartje, het kan nog alle kanten op... een verschil van 0,2 is echt heel weinig en zegt niets! Helaas nog echt even afwachten! Maar kan me voorstellen dat je testdrang hebt!
Blike: Alweer 12 weken!! Wat gaat dat snel zeg!! En wat een super leuke foto. Ook leuk idee om het zo te doen. Hoe voel je je?
Thanks Wish!! Gefeliciteerd Blike met deze mijlpaal!!! En wat een gave foto op fb!! Leuke manier om te vertellen Lief dat je naar m'n kaartje hebt gekeken, ik zal nog wat geduld moeten hebben (o, wat is dat moeilijk )
Meiden ik heb laten pendelen voor mij. Daar kwam 2x december uit. Heel raar maar kijk daar nu zo naar uit, terwijl het helemaal niet uit hoeft te komen.. Jullie ervaring met pendelen? Positief of negatief..
Jam: Heb nooit laten pendelen. Het is niet echt mijn ding zeg maar! Maar ik hoop gewoon voor je dat je eerder zwanger bent hoor! Voel me redelijk, nog wel moe en misselijk, maar wordt langzaamaan wat beter! Luci: Ja! Kan ik me voorstellen!!
Ja Blike dat hoop ik ook!! Zeker ook omdat we deze cyclus weer IUI doen... Fijn dat je je langzaamaan beter voelt. Hoop dat dat de rest van je zwangerschap zo mag blijven
Gaaf blike en een leuke manier! Jam ik pendel natuurlijk nu even niet teveel energie en geen tijd... Ze hebben al veel voor me gependeld en er staat nog 1 pendel open voor deden maand, ze hebben het nog nooit goed gehad hopelijk die van deze maand.. Ik geloof we natuurlijk in anders doe ik het niet heb het ook redelijk vaak goed. Hou je er niet aan vast ik had in februari 5 pendels voor die maand.. Krijg je hoop maar een enorme klap toen ik natuurlijk ongesteld werd. Succes meide! Groetjes
Jam, ik heb me ook door een paar mensen laten pendelen.. Bij mijn dochter had ik twee mensen op maand juli bevruchting en die klopte.. Waren ook genoeg pendels voor andere maanden die niet klopten
Dan ben ik heel benieuwd of de mijne uitkomen, maar zal me er niet teveel op verheugen. Daarbij komt dat ik eigenlijk ook wel hoop dat het eerder raak is..