Dilemma, Gisteren avond laat gemeenschap gehad denk half 11 ongeveer. Denk dat me ovulatie test vandaag nog gaat knallen en meestal spring me eitje dan snel. Heb een eitje die langzaam groeit en ineens heel snel. Mijn man zit momenteel in ossendrecht voor zijn werk tot vrijdag en dat 4 weken lang. Omdat ze ook avond programma hebbe is het.moeilijk in even na huis te komen. Zou ik zwanger kunnen raken deze maand...?
Hee noralie,nee lijkt niet positief en vooral niet al hij nu weer donker word. Zal zo nog even naar je temp kaartje kijken. Succes groetjes
Temp je ook op dezelfde tijden elke dag? je hebt een paar uitschieters maar dan zakt je temp weer na je ei moet de temp hoog blijven en dalen tegen de menstruatie of juist niet hopelijk!
Nee gek he? Ik temp iedere dag op dezelfde tijd en hij wordt idd weer donkerder. pffff heb wel een heel laat ei zo....
Meiden! Ben vanmorgen naar het z'huis geweest. Echo ging goed, eiblaasje is 22 mm. Bijna klaar om te springen Moest ter plekke een LH test doen, terwijl die bij mij nooit werken. Was ook negatief. Moet nu om 18.00 uur pregnyl prikken en woensdagochtend wordt ok geïnsemineerd. Vindt het toch wel weer erg spannend!
Noralie: aan je testen te zien heb je nog geen ei gehad.. Vaag! Wish: nog een x getest? In principe kan je volgens mij wel zwanger raken door de gemeenschap van gisteren. Want sperma kan 48-72 uur blijven leven, dacht ik..
Mijn follikel komt meestal niet boven de 20 en springt dan, waarom pas woensdag een inseminatie? Weet niet precies hoe dat werkt..
Ik hoop het natuurlijk! Ga Heeeeel hard duime. Ja heb net weer getest even wachten tot hij droog is..
Ik heb na de echo een LH test gedaan, die was negatief. Nu om 18.00 uur pregnyl geprikt. Na die prik duurt het ongeveer 40 uur voor m'n ei springt. Dat is dus woensdagochtend. Vandaar dat ik dan pas geïnsemineerd wordt.
Wish: zijn geen van drieën echt knaltesten, maar als dat normaal is bij jou kan het kloppen. Heb zelf niet echt positieve ervaring met LH testen, test altijd negatief.
Wish: Ik weet het niet... Ligt er maar helemaal aan wanneer je eitje springt. Als het vandaag of morgen springt heb je een goede kans... maar hoe later je eitje springt hoe meer die kans afneemt vrees ik Ik vind eigenlijk de testen alledrie nog niet positief... Ik had bij ZK altijd echt knallers. Maar weet niet hoe dit normaal bij jou is? Noralie: Volgens mij moet je eitje gewoon nog komen hoor! Jam: Spannend hoor!!