Ah op die manier Volgens een pendel wordt t hier "pas" in juli Maar hoop echt op deze of volgende maand... Ivm de vermoedelijke geboortedag die dan wel dicht op de verjaardag van de oudste komt te liggen...
hee allemaal! Zoo heerlijk dagje gehad vandaag. Viel hier nog mee met de regen. Begon vanavond pas. We zijn vanavond heerlijk met z'n drietjes wezen eten bij een pannenkoekenrestaurant! Supergezellig en zoontje vond het ook fantastisch, heeft zijn ogen uit gekeken Voor morgen ook niet veel op het programma, even op visite bij schoonzusje en vriendlief gaat morgenochtend op de racefiets weg. Lov23: haha, dat is het nadeel als ze samen slapen! Maar wel gezellig voor de dames Liesje: Wanneer ga je een testje wagen? Lucindalice: Fijn dat je kindjes weer wat fitter zijn! Dreamer: oeh, schiet bij jou ook al op! spannend!!
@ Dreamer, ik duim met je mee!! @ Blike, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in het pannekoekenrestaurant! Geniet lekker van je rustige dagje morgen!
@dreamer ik had gevraagd of je ook op t nod lijstje wil daarvoor wil ik graag je leeftijd, nod en nod weten en of t je eerste kindje is of nr 2 of meer @blike ik ga pas testen na nod dacht aan vrijdag als dan nog niet ongi ben.. Heb paar keer voor nod getest en dan zo'n witte test vond ik niet zo fijn dan word ik liever gewoon ongi
@ Liessie, dat lijkt me ook echt niets zon witte test, dan zou ik ook gewoon liever ongi worden.... Wat een droevig weer is het weer als je naar buiten kijkt
Wij zitten nu in de auto, toch op weg naar de Efteling. Hopelijk houden we het droog.... Rolstoel is niet mee (vind ik altijd te confronterend), dus ik strijk wel neer met n warme chocomel in de stoomcarrousel en m'n oudste kan zich daar uren vermaken, dus komt wel goed. Iedereen n fijne dag vandaag!
Zo goede morgen.. Ik behoud ik weer tot t land van de levenden haha Lekker croissantje in de oven staan @Luci ik hoop dat t niet gaat regenen en veel plezier vandaag
Zo hoef me de komende dagen niet te vervelen.. Hebben 1 van de honden van sm hier te logeren of voor altijd nog geen idee.. Want ze had ruzie met r vriend en die had gezegd honden dr uit of ik.. Denk dat hij beetje gestoord werd van die honden ze waren super druk samen. Dus hebben wij gezegd nemen wij wel 1 over.. Die we nu al aan het heropvoeden zijn, omdat ie bij mn sm alles mocht
@ Liessie, wat nobel dat jullie een hond over hebben genomen! Hopelijk krijgt hij n fijn plekje bij jullie. Dames hoe was jullie dagje? Ik ben erg moe en lichamelijk helemaal op van de Efteling, maar het was n fijne dag. Vooral m'n zoontje heeft genoten en als ik zie hoe leuk m'n kindjes het hebben, dan ben ik ook dolgelukkig!
Ja we willen ook niet dat ze dan bij een compleet vreemde komen, wij weten wel ongeveer wat de moeilijkheden zijn met die hond Mja nu hebben we dus 3 honden terwijl ik altijd gezegd heb 2 is de max..
Het is n jack russel x Bull terriër.. Dus niet echt n makkelijke combi helemaal niet doordat ie altijd verwent is bij sm En een teefje hebben hier twee reutjes, maar ze is gesteriliseerd Ze is ongeveer 8 volgens mij
@lucin fijn dat je een leuke dag hebt gehad!! Efteling is altijd vermoeiend hihi maar voor jou natuurlijk dubbel zo vermoeiend vanwege je bekken! Is dat gekomen door je eerdere zwangerschappen of heb je er al langer last van? Ik ga volgende week met vriendinnen naar de efteling! Kan niet wachten hihi Wat goed dat jij de hond hebt overgenomen liesje!! Ik hoop dat het inderdaad allemaal goed samen gaat Hier zit ik te wachten op mijn ei! Volgens mij app zijn de vructbare dagen begonnen en ik begin morgen maar weer eens met een ovutest... altijd spannend! Gebruiken jullie ook ovaluatietesten of tempen of kijken jullie eerst hoe het gaat lopen?
@ Liessie, klinkt idd als n pittige combi! Maar nu heb je 3 honden als ik het goed lees? Dat is flink! Ik vind het hier al vaak zwaar met 2.... @ Pocahontas, ik had voor de zwangerschappen al lichtjes soms wat klachten, maar na de 2de bevalling zijn de klachten verergerd. Leuk dat je volgende week met je vriendinnen naar de Efteling gaat! Spannend dat je ei er aan komt! Ik temp, maar als we er over n tijdje gericht voor gaan, dan denk ik dat ik ook ovu-testen wil gaan gebruiken.
@ Liessie, als je er zelf maar niet teveel last mee krijgt... Hopelijk vinden alle beestjes snel hun plekje en wordt de JackBull keurig heropgevoed
Wat ben ik blij dat de zon schijnt vandaag! Word er helemaal vrolijk van . Is misschien maar goed ook, want heb echt de energie van n platgereden banaan vandaag... Heb lekker mn iphone uitgezet en de huistelefoon op stil zodat ik echt lekker rust heb. Zo maar even met de kindjes en hondjes naar buiten en daarna op mn gemakje wat in het huis proberen te doen. Ik heb verder nog n FF-vraagje, hoeveel dagen voor je ongi wordt zakt je temperatuur? En volgens FF heb ik mn ei 21 mei gehad, wat is dan mn nod?