Luc zal het niet weten heb niks gegeten of gebruikt wat ik anders niet doe. kan natuurlijk allergische zijn voor hcg haha maar dat neem ik voor lief.. en is erg vroeg,alleen ben ik wel erg gevoelig voor hormonen. Mag hierdoor geen hormonen gebruiken lees pil en spiraal. Ben benieuwd noralie
Dptje: wat balen meis.. kan me voorstellen dat je daar dubbele gevoelens over hebt. Dikke knuffel!! Noralie: zou idd fijn zijn als we af en toe een kijkje in onze buik kunnen nemen.. Wish: wat vervelend van die jeuk..
Haha t zou typische zijn omdat ik overal vrij heftig op reageer.. T zal wel niet maar toch denk je altijd even misschien....
Hee allemaal! Vandaag de tweede verjaardag van mijn zoontje vieren! Hopelijk heeft hij een heerlijke dag Jam: Gezellig! Veel plezier met je nichtje dptje: Lastig dan hé?! Hopelijk ben jij dat nu ook gewoon meid Noralie: Spannend hoor!! Nog een paar dagen, dan kun je een testje wagen! Wish: Hé bah wat vervelend die jeuk! Hoe is het nu?
Me ovulatie test vandaag is weer richting t positieve aan t gaan geen idee waarom ik wilde testen haha... Zien ze er altijd zo uit na eisprong?
@ wish Misschien zwanger??? Mijn ovutestje was op dag 26 ook weer positiever... Heb nu geen ovutestjes meer, maar mijn temp. is trouwens nog verder aan het zakken ook wel vreemd eigenlijk...
Mm vreemd nog steeds aan het zakken? Haha laten we hopen dat het een eventuele zwangerschap is pff het is elke maand weer zo spannend!
Ja echt vreemd van 36.9, nu al op 36.2.Snap d'r niks van. Krijg wel steeds meer last van menstruatiekrampjes. Die krampjes krijg ik normaal gesproken pas 1 dag nadat het bloeden is begonnen. Hopelijk een goed teken! Maar aan mijn temp. te zien heb ik en geen ovulatie gehad en ben ik absoluut niet zwanger whahaha
Heb gelezen dat je een aantal dagen een enorme temperatuurdaling kunt hebben bij een innesteling. Hoop dus dat morgen mijn temp. gaat stijgen dan krijg ik wat meer hoop! Maar voor nu heb ik zoiets van het kán gewoon niet zo zijn dat ik zwanger ben..... Pffff, denk dat ik woensdag ga testen, dan ben ik 3 dagen voor NOD en zou het toch wel duidelijk moeten zijn....
Hoi allemaal, @ Noralie, ik hoop met je mee dat je temperatuur morgen weer stijgt. Hij kan inderdaad even dalen dat had ik ook een beetje. Is hij al een paar dagen aan het dalen of zijn het alleen maar dipjes en stijgt hij de volgende dag weer? @ Wish, van wat ik heb gezien zeggen lichte streepjes op die ovutesten niks. Die had ik ook de hele cyclus door. Er schijnt altijd wel iets van LH in je lichaam te zitten. Dus als je al een positieve test hebt gehad hoef je niet meer te testen hoor, zonde van de testen. @ Blike, gefeliciteerd met je zoontje. Was het een leuk feestje? @ Dptje, hoe gaat het nu met je? Ik snap dat je er soms even helemaal niet vrolijk van wordt als iedereen om je heen zwanger wordt terwijl jij dat ook zo graag wil. Dat is heel begrijpelijk. Ik hoop dat je je weer wat beter voelt nu. @ Wish, jagges jeuk, dat is niet fijn. Gaat het weer wat beter? @ Lucindalice, hoe is het met jou? Nog steeds op de roze wolk? Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en alles was goed gelukkig. Ik ben wel een paar dagen teruggezet. Nu uitgerekend op 9 april. Erg grappig was dat de frummel steeds een beentje omhoog stak. Daar heb ik ook een foto van gekregen.
@evelientje mijn temp is al een aantal dagen aan het dalen eerst 36.9 36.6 36.3 2 dagen 36.2 vandaag Dus de vierde dag op rij dat hij daalt.... Heb sinds vanavond behoorlijke steken bij mijn schaambot. Kleine steekjes blijven, hoop echt zo dat mijn lichaam me niet voor de gek aan het houden is... Zucht wat duurt wachten toch lang
Ik test altijd nog een keer na me ei en de testen geven altijd een hele lichte streep vandaar dat ik het me af vroeg... Mooie echo geniet ervan