Wat gek zeg Noralie! @ Wish, jeetje spannend! In mn album staat een positieve ovu-test op de zwangerschap Gefeliciteerd Blike!!! Hoe is de dag geweest? Mooie echo Evelientje!!
Evelien, mooie echo! Noralie, volgens mij daalt je temp maar 1a2 dagen om daarna weer te stijgen, dus aan je temp zou ik idd ook zeggen dat er een ongie nadert Hopelijk gaat ie toch nog mooi omhoog... Ik had vd week ook 1 dag 36.4/36.5 in de ochtend... Daarna weer gewoon 36.9..
Blike: nog gefeliciteerd met je zoontje, hebben jullie wen fijne dag gehad? Evelientje: wat een mooie echo! wat zullen jullie blij zijn, geniet er samen van!!
Jeeee, vandaag mijn temp met 0,3 gestegen.... Hopelijk stijgt ie morgen nog even door, dan ben ik weer blij
Dank jullie wel meiden! Noralie, dat klinkt goed! Ik hoop dat hij mooi hoog blijft. Ik moet zeggen dat hij bij mij ook wel fluctueerde. Pas na de positieve test bleef m'n temperatuur hoog. Wish, na je ovulatie kan er inderdaad een streepje te zien blijven. Dreamer, jouw temp. klinkt ook goed. Hopelijk blijft hij hoog.
Gistermiddag is m'n neefje geboren! Sinds vrijdag tot vanmorgen was m'n nichtje bij ons logeren, super gezellig. Gisteravond en vanmorgen op kraambezoek. Was een druk maar goed weekend!! Hoe was jullie weekend?
Jam gefeliciteerd! Blike, jij nog gefeli met je zoontje! Hier vanmiddag geslaagd voor nog twee rolgordijnen.. Hebben er nu dus vier waarvan er twee ophangen.. Vloer komt mn oom vd week hopelijk ff mee helpen en dan zijn we een heeeel eind
Noralie: ja alles is goed gegaan. Ze zag erg tegen de bevalling op, maar ging super snel en viel achteraf volgens mij wel mee Zeker genieten van m'n neefje!! Altijd leuk!!
Jam, gefeliciteerd!!! gelukkig is alles goed gegaan! Voel me weer beter nadat ik te horen kreeg dat mijn vriendin zwanger is, ben nu weer reeel en mijn tijd komt nog wel. Afgelopen paar dagen wel krampen gehad? Wat dat nou weer is.. Verder totaal geen zere borsten, terwijl ik die afgelopen maand wel had tegen de tijd dat ik ongesteld moest worden.. denk dus dat deze maand niks is en denk zelf ook niet dat ik ei sprong gehad heb...
@ Dptje, fijn dat je er nu weer reëel tegenaan kunt kijken. Misschien juist n goed teken dat het nu anders is met die krampen en afwezigheid van zere borsten!
Hmm zou kunnen maar mijn mijn gevoel zegt van niet.. we wachten nog een paar dagen af.. anders volgende week naar eens testen.
Ik kon het weer eens niet laten om te testen, en.... een licht streepje Temp is ook weer gestegen, ik ga nog niet te hard juichen maar dit ziet er wel goed uit....
gefeliciteerd Jam!!! Spannend Dptje!! wie weet is dit inderdaad juist een goed teken!!nog even geduld hebben dus haha oeeee spannend noralie!!! foto????