Rot he . Hier de auto ook in de garage alleen dan schuld van een ander, die heeft schade gereden bij me en is door gereden. En aangezien ik een sprinter nieuwe auto heb echt heel ziek van.... en asociaal dat ze schade maken en door rijden ..
Succes met de auto dames.... dat is altijd zoooo duur Ik duik zo me bedje in, morgen weer werken, is de dag zo om en dan zaterdag mijn NOD, ik ben zoooo benieuwd naar me testje dan
Spannend Noralie! Hmm mijn temp is nog steeds hoog.. Eeerste dag van mn menstruatie was ie 36.5 maar nu vanochtend weer 36.8 :O Beetje vreemd haha! Wij gaan morgen kijken bij n andere auto.. Inruil is mogelijk dus alles wat we er voor terug krijgen is mooi meegenomen, want we willen absoluut geen twee auto's Onze auto is nu bijna 13 jaar en de auto die we op t oog hebben is ruim drie jaar "jonger" .. Zal me benieuwen morgen
Dreamer en Wish: balen van jullie auto's.. Altijd onverwachts hoge kosten.. Noralie: spannend!! Grlukkig vandaag wel afleiding met je werk Dreamer: ben benieuwd of jullie de auto gaan inruilen..
Kost me gelukkig niets hij is goed verzekerd maar wel zuur dat je een auto van 2 maanden oud moet laten spuiten
Net met middagurine testje gedaan, weer een wat vaag streepje zoals maandag! Ik blijf hoop houden.... zou het dan toch??? Morgen met ochtendurine nog maar weer een testje doen
Spannend noralie!! heb je nog een foto? turen we even mee haha ook spannend bij jou wish! ik hoop dat jullie beide op roze mogen! Hoe is het met de autoinruil gegaan dreamer? Hier merk ik dat mijn ei er weer aan komt!!
Ja weer getest en net zo licht als gisteren, misschien nog wel lichter... Dus denk dat het niet veel goeds is, we blijven testen... Morgen weer een kans!
Noralie, ik duim voor je! Zit hier op dag 34 en voel totaal niks... Geen menstruatie achtige krampen, geen pijnlijke borsten.. wat is wachten toch vervelend... Vriendlief hoopt erg dat het raak is... Ziet zichzelf al helemaal als vader hahaha
Noralie spannend! Hier ook geen duidelijke streep denk dat het niks is anders had er wel een,streep zichtbaar moeten zijn waarschijnlijk morgen of overmorgen nod.. Me vriendin stuurde een apje ze heeft gedroomd dat ik zwanger ben hoop dat ze gelijk heeft! Getest met een plasje van een 1.5 uur dus niet slim haha had alleen t gevoel dat ik moest testen! We wachten af..
Ja je word er niet echt wijzer van, denk dat als ik maandag nog niet ongi ben een CB digital ga doen, weet ik het tenminste zeker...
Helaas, nog steeds geen duidelijkheid! Niet ongi en vanmorgen weer een test gedaan en die was nóg lichter dan gisteren, denk een naderende vmk oid??? Weet het echt niet meer....
Noralie: wat vaag en onduidelijk voor jezelf.. Dptje: spannend, leuk dat je vriend er zo naar uit kijkt. Wish: ik hoop het zo voor je, zou leuk zijn zeker na zo'n droom Hier: TESTDRANG!! Kan niet wachten maar moet zeker nog tot woensdag wachten en liever tot vrijdag...