@ Dptje, dat is nog maar 1 dag Beetje moe en misselijk hier... Lees wel mee, maar weinig puf om te reageren
Ja klopt... Maar mijn cyclus is zo onvoorspelbaar dat ik denk ik nog een paar dagen wacht... Zonde van al die testen (en geld haha)
Dptje: dat je dat kan:O!! Al een teken van je ongi of wat anders? Ik was ervan overtuigd dat ik nog een test had liggen en die had ik nu willen doen. Nergens te vinden, denk al gebruikt. Dus moet toch nog ff wachten.. vl heeft er een goed gevoel over. M'n borsten lijken groter en zijn erg gevoelig... Toch maar weer ff afwachten
nog niks geen teken van ongi.. normaal heb ik 1 a 2 dagen voordat mijn ongi begint bruin verlies ( sorry voor details). Heb ik nu ook niet gehad. Heb nu ook nog niks geen testdrang... vreemd!
Spannend dptje en JAM, hier nog steeds geen ongi. We wachten weer af... Ga niet meer testen totdat ik meer dan een week overtijd ben!
ik hoop dat het een goed teken is, maar weet het niet.... we zullen zien !! Noralie, balen he!!! hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt! xx
Wat een baaldag vandaag, kan wel janken.... Nog geen ongi. Mijn darmen zijn echt van slag, veel krampen, rommelen enz... Over 10 dagen gaan we op huwelijksreis en ik wil echt niet ongi zijn tijdens de reis.... Maar als ik nu zo'n lange cyclus weer krijg ben ik er heel erg bang voor!
Geen meide Dptje ben benieuwd had er al lang een test tegen aan gegooid haha. Noralie balen hopelijk snel duidelijkheid in de vorm van een positieve test. Hier ook nog geen ongi pff zenuw slopend..
kreeg bericht van vriend dat ik maar eens een test moest gaan halen.. vanaf 12h niet meer naar de wc geweest/gedronken. Zal zo uit werk een test halen en kijken wat eruit komt. Wel spannend !
Hier getest met middag urine maar niks dus het zal wel niks zijn... Wel witte vlokjes in me urine dus verwacht een blaas ontsteking.
Balen he.. Ik ben er echt kapot van deze keer had ik zon goeie hoop. Ik denk dat we terug gaan want ik trek dit niet nog een half jaar.
Ik baal ook enorm. Mijn cyclus wordt steeds langer. Ben er ook wel klaar mee.. elke maand hetzelfde gezeur..
@wish en dptje, dikke knuffel!! Weet precies hoe jullie je voelen... Cyclussen die steeds langer worden en telkens die negatieve testen... blehhh om te janken!!
Thnx het is zo mega frustrerend... Iedereen om mij heen raakt zwanger.. mijn vriendinnen.. ik heb elke maand een teleurstelling... Kan geen eens leuk reageren als iemand verteld dat diegene zwanger is