Zon zon!! @luci je temp kan n dag van te voren zakken maar kan ook op nod zelf zijn is per vrouw en per cyclus verschillend
@ Liessie, oke dankje! Dan zal hij nog wel even hoog blijven dus... En weet je ook wanneer mijn nod is als ik mn ei 21 mei had?
Als je een normale lf hebt (fase na je ei) dan 14 dagen na je ei.. Dus dan word je op dag 15 na ei ongi Maar ik heb bijv een lf van 15 en een enkele keer 16.. Dus word 16 of 17 dagen na ei ongi
Dankje Liessie, dan denk ik dat ik deze ronde een cyclus van 28 dagen heb of toch 29 en dan is mn lf 15. Nog iets minder dan n weekje en dan zullen we het wel zien Begin wel n beetje genoeg te krijgen van het tempen, merk ook dat ik er de wekker niet meer voor zet in het weekend, veel te vroeg! Wellicht als ik de volgende keer rond mn ei zit dat ik het dan wel doe, want ergens is het ook wel fijn om n beetje inzicht te krijgen in mn lijf en cyclus
Ik gebruik ovulatie testen, tempe is goedkoper maar niet haalbaar met me wisselende werk. Hoe is het dames?fijn weekend gehad? Wie bijna nod? Groetjes
Ik tempte ook niet elke dag op de zelfde tijd hoor.. Had zoiets van als maar die voor t opstaan en op zich zat er niet zo heel veel verschil in
Dag lady's! Wat fijn dat er zoiets bestaat! nou ik moet ergens even mijn verhaal kwijt. ik ben een jongedame van 22 jaar en mijn biologische klokje is ernstig begonnen met tikken. Begin er gewoon gek van te worden, overal waar ik kom zie ik baby's en kinderwagens en nou ja alles wat er mee te maken heeft. Het ergste nog is dat ik nu de opleiding tot kraamverzorgster doe dus ik heb bijna elke dag met die kleine zachte mensjes te maken. ik was tot vandaag 4 dagen overtijd, met allerlei symptomen van zwangerschap: erg knorrig, misselijk, hoofdpijn, vermoeid, trek in eten die ik nooit at, pijn aan mijn borsten die ook zwaarder lijken te worden. en had al 3 tests gedaan die allemaal negatief uitkwamen.:x vandaag heb ik bloedverlies gehad. Toen ik vandaag afveegde en zag dat de wc papier helder rood was kon ik wel janken, ik hoop zo erg dat ik toch zwanger ben. Wanneer ik mijn menstruatie had bloedde ik altijd heel veel, ik moest altijd van die super maxi tampons gebruiken of anders van die extra dikke maandverband en dan twee tegelijkertijd en zelfs dan gebeurde het wel eens dat ik lekte. Nu loop ik rond met een inlegkruisje. Het bloed wat ik verlies is donkerrood/bruin en slijmerig. Nu heb ik een aantal keer even zitten janken omdat ik toch zo had gehoopt dat ik zwanger was en nu omdat ik bloedverlies heb, heb ik toch het idee dat mijn "droom" gecrasht wordt.
liesje gezellig eenn hond.. Al is de reden minder.. Mijn nod is 1 juni Ik ben 24 jaar en we gaan voor een tweede kindje Luci, balen dat je nog zo snel last hebt van je bekken zeg Verwarrend soms he dat tempen.. Ik heb het niet goed bijgehouden maar kijk wel steeds of mn temp hoger blijft haha! Ben rond mn ei begonnen met tempen Fatine, vaak is helder rood bloed wel een teken dat je ongi er aan komt.. Zeker als de testen nog negatief zijn. In elk geval welkom hier! @hier, vanmorgen na het plassen met afvegen ineens een sliert slijm met wat kleine bloedpuntjes er in?! Geen ongi klachten verder en volgens mijn biologische klok app zou gister/vandaag de innestelling kunnen beginnen.. Spannendddd
Hallo fatine, Dat is vaak een teken van ongi Ik snap dat ongesteld worden vervelend is als je graag zwanger wil worden. Ook ik vind het balen en vele andere met mijn. Maar probeer er wat positiever in te staan je droom valt niet ineens in duigen. Ik ben ook alweer 8 rondes verder en tuurlijk even down als ik ongi word maar ik geloof dat positiviteit beter is dus dat probeer ik dan maar, fris de volgende ronde in. Succes komende ronde. Groetjes
Ook spannend wish! Zit trouwens ook helemaal onder de puistjes bij mn nek en rug.. Bij mn eerste kindje was fdat ook n zwanger teken maar ook vaak genoeg een ongie teken...
@dreamer ik zal je morgen even aan de nod lijst toevoegen is makkelijker met de laptop @fatine welkom @hier Blegh snotterig en beetje grieperig
Dankjewel lady's!! en ja jullie hebben gelijk het is momenteel gewoon een down gevoel maar misschien is het de volgende ronde wel raak! dankjulliewel voor jullie aanmoedigende woorden ^^
Goeiemorgen! Vandaag zes dagen voor NOD, zou heel dapper gaan testen vandaag.... maar ik durf niet... en wacht toch nog maar even twee daagjes af. Bovendien heb ik het gevoel dat ik niet zwanger ben deze maand. Liesje: Lief dat jullie die hond hebben overgenomen! bijzondere kruising haha Fatine: Welkom! En helaas niet gelukt deze ronde, op naar de volgende! Dreamer: spannend hoor!! Lucindalice: Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in de efteling!