Dptje wij zijn al 1.5 jaar bezig loop in het Ziekehuis maar na de hsg een half jaar na huis gestuurd.. Maar ik trek t niet.. Vind het heel moeilijk om te zien dat er meiden zo snel zwanger raken! En zo ben ik helemaal niet ik hun het iedereen.
Hey wish en dptje ik begrijp jullie volkomen! Het is ook niet eerlijk dat sommige mensen zo snel zwanger raken en anderen niet. ook al gun je het iedereen je gunt het jezelf toch het meest! Knuffel van mij hoor!!! Noralie ik blijf duimen voor je hoor!! Ook voor jou jam!!
Nou meiden, heb vanmiddag test gekocht. Ga morgenochtend denk ik testen... Heb wel sinds vanmiddag beetje rozig met plassen en afvegen, maar zet niet door. Kan dit innesteling zijn?
Ja het is ook gewoon niet eerlijk. Mijn vriendinnen zijn allebei nét bevallen, 1tje van haar 1e kindje en de andere al van de 4e!!! Die raakt echt zo snel zwanger, ze hoeft er maar aan te denken en ze is weer zwanger.... Dan baal ik wel hoor, maargoed we moeten eerst het jaar volmaken willen we er naar kunnen laten kijken
Nou als ik het jaar doet volmaken mag ik nog een half jaar! Jam, dat kan innesteling zijn ja (heb ik wel eens ergens gelezen) ik duim voor je Xx
Dptje: ik hoop zo dat het innesteling is.. Vanmiddag was het beetje rozig met afvegen, maar vanavond had ik al een klein bloedklontje. Weet gewoon echt niet wat ik kan verwachten, ongi of zwangerschap. Zo frustrerend!!! Twijfel ook of ik nu morgen wel zal testen of niet. Wat is wijsheid?
Ik zou ook nog even wachten tot nod, kan nog alle kanten op en heb je geen valse hoop (maar ik duim wel heel erg hard voor je )
Nou meiden, ik ben ongesteld geworden..:'( Kan wel janken.. Ik begrijp gewoon niet dat onze lichamen niet doen waar ze voor bedoeld zijn: zich voort planten. Wat is er mis met ons?? Grrrr!!!
Dikke knuffel Jam! Lieve meiden er is vast niets mis met jullie lichamen, hopelijk is het gewoon 'even' opstarten
Dat 'even' opstarten duurt nu al bijna 3 jaar Luc.. Zou lang genoeg moeten zijn lijkt mij. Ben heel benieuwd wat het z'huis volgende week adviseert.
Ahhh JAM wat zuur meisje.. Dikke knuffel! Dptje, jij ben toch "nog maar" vier rondes bezig? (dit bedoel ik niet lullig hoor Maar hier duurde de eerste ook vijf rondes voor mn lichaam goed gereset was)
Ik sluit me aan bij dreamer, vind het te snel om nu al negatief te zijn! ik blijf positief maar trek het niet meer om zo lang te wachten! 8 oktober gaan we daarom na geertgen.