Kletsgroep...zwanger worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door PJO1983, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wat enorm balen JAM.... Hele dikke knuffel!!
    Is IVF of ICSI niks voor jullie?

Jij al meer zekerheid dptje?

Hier nog steeds die duiveltjes niet gesignaleerd...
    Heb nu wel lekker vakantie 3,5 week dus ik hoop dat ik het eventjes deze ronde los kan laten en lekker van onze vakantie kan genieten...

2. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Wel 4 rondes waarvan mijn cyclus telkens verschillend is en ik er geen hout meer van snap. Dat vind ik het vervelendste

3. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Hier niks veranderd.. geen menstruatie.. geen duidelijkheid

4. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik leef met je mee dptje...

5. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Noralie, bij jou al meer duidelijkheid ? Thnx.. baal onwijs.. vooral omdat ik het idee heb dat mijn menstruatie nog lang niet gaat komen... Voel normaal 'meer' als ik ongesteld moet worden

6. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    aaaah nee JAM!! wat balen voor je zeg!!! ik had het echt zo gehoopt voor jou! :(

Noralie weet je al meer? je had wel spannende testen! heb je nog een x getest of wacht je nog even?

dptje ik snap je onzekerheid! pff lijkt me zo irritant als je niet weet wanneer je ongesteld moet worden en dat je het ook nog niet aan ziet komen! Heb je nog wel een x getest?

7. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb niet nogmaals getest. Normaal als ik ongesteld meot worden krijg ik 1a2 dagen van tevoren bruinverlies (sorry voor details). Heb nu af en toe wat krampen maar bruinverlies nog niet?! Snap er echt niks van. Heb met mezelf afgesproken dat als ik niet ongesteld wordt aangekomende dagen ik vrijdag test ( 5 dagen tussen de testen zitten, mocht er wat zitten dan moet de HCG dan wel hoger zijn).. afwachten dus...

8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    5 dagen overtijd vandaag!! dag 39 al... nog steeds niks. Behalve dan dat ik last heb van steken in mijn rechterlies....
    Ik ga denk ik morgen nog een testje wagen, dan MOET het duidelijker zijn en anders wachten we gewoon af op mijn ongi, maar begin behoorlijk ongeduldig te raken. :(

9. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    wish, hoe is het bij jou?

10. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Noralie, we zitten in hetzelfde schuitje.. ik doe gezellig met je mee ;)

11. JAM1987

JAM1987 Actief lid

1 nov 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @noralie: ik denk zelf idd dat het z'huis ICSI gaat adviseren, maar wacht het gesprek volgende week af. Ben heel benieuwd wat onze opties nu zijn..

@noralie en dptje: wat balen dat jullie lijven niet mee werken..:( die onduidelijkheid is frustrerend!!!

@poca: hoe gaat het met jou?

12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Nou gezellig dptje, kan me wel wat leukers bedenken. :(
    een knaltest namelijk ;)
    Maar wel fijn dat we onze frustraties hier kwijt kunnen...

13. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    heel fijn dat je je frustraties heir kwijt kunt..
    nou ik hoef geen eens een knaltest, als er maar wel een streep staat dan ben ik al tevreden :p

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wat een spanning zeg dames! Hoop het zo voor jullie!

15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik ben een keer 6 dagen overtijd geweest. Morgen dus weer 6 dagen overtijd maar hoop dat ik morgen gewoon een duidelijke streep zie staan!! ;)

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Dptje, ik snap dat die wisselende cycli vervelend zijn, maar ook dat had ik.. Met een flinke uitschieter... Je ziet t nu ook aan mn handtekening ;)

Noralie, ook jij nog niks wijzer dus.. Maak je je er niet te druk om? houdt t ook alleen maar tegen he..

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Nee hoor maak me er niet al te druk om, zou alleen wel heel graag vandaag ongi willen worden, want dan ben ik dat niet op onze vakantie, maar ach als het wat langer gaat duren dan bedenken we daar wel weer wat op!

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hoi meiden!

Het is weer even geleden dat ik geschreven heb... Excuses! Het lukt me telkens niet om echt tijd te vinden. Probeer wel regelmatig even bij te lezen.

Noralie:
    hé gadver, wat een rotcyclus dit keer zeg :( Hopelijk krijg je snel zekerheid door!!

Jam:
    Wat is het toch oneerlijk hé? :(
    Dikke knuffel meid!!!

Dptje:
    Jij ook al die onzekerheid! grrrr

Wish:
    Jij ook een dikke knuffel meid!!

Vind het soms wel moeilijk om die verhalen van jullie te lezen... Voel me dan een soort van schuldig dat het bij mij bij beide kindjes zo snel is gelukt en dat het bij sommige meiden zo lang op zich laat wachten (want komen zal het!!)
    Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen, kan me zoo goed voorstellen dat dit jullie grootste wens is en het lijkt me echt verschrikkelijk om steeds maar de teleurstelling te moeten meemaken... hé bah! Zit dit gewoon met tranen in mijn ogen te typen! Het is gewoon niet eerlijk!! Dit is dan ook precies de reden dat ik mee ben gaan doen aan Moeders Voor Moeders!
    Wil jullie lieve dames even een hart onder de riem steken! Dikke digi knuffel van mij!!

19. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Dreamer je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen.. vind het ook mooi om de positieve verhalen te lezen,geeft mij op een of andere manier toch weer moed.
    Jij bent alweer 14 weken! Wat gaat dat snel :D. Voel je je goed?

Verder niet veel te melden. Nog geen duidelijkheid.. grrr...

20. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Net toch maar een kv test gedaan. Helaas heel erg negatief!! Geen streepje te bekennen, wat een rotcyclus dit keer zeg.... Dag 40 al :(

Deel Deze Pagina