Bah noralie.. Hier was t na 40 dagen klaar, ik hoop voor jou ook! en komende maand allemaal op roze hoor! Te weinig roze nog in ons groepje
Nog steeds geen rood gezien... Hoop niet dat ik straks richting de 50 ga... Da's dan toch wel een enorme uitschieter. Als we terugkomen van onze vakantie en ik ben nog steeds niet ongi dan ga ik eens met tante doc praten... Misschien dat ik dan iets kan krijgen waardoor mijn ongi weer op gang komt. Maargoed dan praten we over na 6 oktober, hoop natuurlijk dat dat niet nodig is!
Blike: je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen hoor meis! Alleen maar fijn en leuk dat het niet bij iedereen zo gaat Noralie: echt balen voor jou meid.. ik leef met je mee, het is alert genoeg dat het niet meteen lukt maar dan ook nog die onduidelijkheid over je cyclus... Hoe frustrerend!! Dikke knuff
@jam met mij gaat het goed! zit weer op het welbekende wachtbankje haha valt helaas nog weinig te melden @noralie pff balen meis ik hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt! @blike voel je niet schuldig hoor! juist leuk om te lezen haha Dptje ook balen voor jou! ik hoop ook jij snel duidelijkheid hebt! @lucin hoe is het met je? last van symptonen?
Lief dat je het vraagt Poca, het gaat goed, wel misselijk en moe, maar dat hoort er bij natuurlijk. Succes op de wachtbank!
Getest, niet zwanger en niet ongesteld. wordt er nu erg moedeloos van.. denk dat ik volgende week maar even afspraak maak bij de huisarts. Het wordt er niet leuker op zo
Hoi meiden, Hier ook weer een keer een berichtje van mij. Ik volg jullie nog wel steeds, maar deel het gevoel van Blike en vraag me soms af of het niet te confronterend op jullie overkomt als ik gezellig met jullie meeschrijf terwijl ik heel snel zwanger ben geworden en jullie er nog steeds op moeten wachten. Ik gun het jullie ook zo en vind het echt naar om te lezen dat jullie elke keer weer door die teleurstelling heen moeten. Ik hoop echt dat we heel snel met z'n allen kunnen praten over zwanger zijn. Een knuffel voor jullie allemaal! @ Jam, wat ongelovelijk k*t zeg. Ik vind het echt bewonderingswaardig hoe je elke maand toch weer positief kunt zijn. Hopelijk komt het ziekenhuis nu met een manier die gaat werken voor jullie. Je hoort toch veel succesverhalen over icsi. @ Noralie, het zit jou ook niet mee met je cyclus. Hopelijk snel duidelijkheid. @ Poca, succes op het wachtbankje! @ Dptje, voor jou ook nog geen duidelijkheid? Succes met afwachten. @ Wish, hoe is het bij jou? @ Dreamer, jij gaat weer op naar de eisprong, daarna op naar roze @ Blike, Luc, wat fijn dat het goed met jullie en de zwangerschappen gaat Hier gaat het ook lekker. Gisteren nog het hartje mogen horen bij de vk, heerlijk! Verder al langer dan een week niet meer misselijk, alleen nog moe. Ik mag niet klagen dus. Volgende week vrijdag de combinatietest......spannend hoor.
Hè jagges Dptje, weer een negatieve test. Vervelend die lange cyclussen. Had je daar vroeger ook last van?
Fijn Evelientje dat je niet meer misselijk bent! Goed Dptje dat je n afspraak te maken. Ik hoop dat we inderdaad allemaal heel snel een baby in onze buik hebben.
Ja ik zou het anders ook niet meer weten.. Vriendin belde.. heftig nieuws.. opgenomen in ziekenhuis, vermoedelijk buiten baarmoederlijke zwangerschap... Ga er zo heen. Best van geschrokken... Beetje van het padje af....
@dptje, rotnieuws zeg over je vriendin en over de negatieve test en niet ongi. Vroeger, en dan heb ik het echt over 10 jaar geleden had ik ook van die lange cyclussen en dan soms ook 2 weken heel heftig en pijnlijk ongesteld... Huisarts adviseerde toen de pil. Maar dat is nu geen optie Die heftige menstruatie heb ik trouwens niet meer gehad na gebruik van de pil. Na 6 oktober ga ik ook even naar de huisarts om te overleggen wat nu de beste manier is om zwanger te raken zo...
Gaat gelukkig weer wat beter met haar.. het is nog afwachten of het goed zit of niet... Kunnen ze pas over aantal weken zeggen ?! Hier nog geeeeen menstruatie... wordt wel een saai verhaal zo... ben er onwijs klaar mee... gisteren woorden gehad met vriendlief erover.. Hij vind het '' onzin'' dat ik al naar de huisarts ga, aangezien we pas half jaar bezig zijn... grrrrrrrrr
Hoi hoi.. Dptje, onzin zou ik het niet noemen.. Vind het wel erg vroeg en grote kans dat je huisarts dat ook zegt Er staat helaas een jaar tot normaal ontpillen.. Hier ga ik idd weer richting de eisprong.. Ga maar eens proberen het smep-schema aan te houden wat ik ine en ander topic tegen kwam
Thnx luci, ben wel blij dat het niet in onze vakantie is losgebroken... Gelukkig pas over 5 dagen gaan we weg, dus dan is het bijna over als we gaan...