@ Noralie, dat is dan wel fijn dat het dan over is! Enne, wie weet nemen jullie dan nu wel n beebje mee terug van vakantie! Dat zou leuk zijn
Ik denk dat nu ook eindelijk mijn menstruatie door breekt, erge krampen, al wat bloedverlies... Met 'frisse' moed naar de volgende ronde
Aaaah balen noralie en dptje!!!! Ik had echt goede moed voor jullie 😔 Wel fijn dat je iig ongi bent voor je vakantie noralie! En idd misschien id het wel raak in de vakantie! 😄 Hier nog op het wachtbankje en heb de hele tijd krampen, rugpijn en misselijk af en toe.. Afwachten dus haha
Noralie, hopelijk is het dan idd over voor de vakantie! Dptje ook op rood helaas.. Succes komende ronde meid! Hier bijna weer eisprong tijd Deze ronde ok niet getempt dus ben echt heeel benieuwd
Hallo meiden, Ben ff wat minder actief aanwezig. Het is soms zo confronterend om hier veel te lezen.. Zit erg in spanning over hoe nu verder en ben daar veel over aan het piekeren.. Ben ook super zenuwachtig voor het gesprek morgen in het z'huis. Weet niet wat ons te wachten staat... Maar blijft afwachten. Dptje en Noralie: zie dat jullie ongi zijn geworden, wat balen en ongi en zo'n lange cyclus Hoop dat jullie cyclus snel beter wordt. Evelientje: wat fijn te lezen dat het goed gaat met je!