Kletsgroep...zwanger worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by PJO1983, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

Oct 25, 2012
    259
    52
    28
    Jam hoe is het gegaan? krijg je een andere methode?

2. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is een raadsel waarom het zaadkwaliteit zo slecht is. Vorig jaar mei zijn we begonnen met de MMM. Toen was de zaadkwaliteit goed, 17 miljoen. Bij IUI 1 was het 200, IUI 2 800000, IUI 3 200000. Vl heeft bloedonderzoek laten doen waar we volgende week de uitslag van krijgen. Daarbij moet vl 20 kilo afvallen en 3x per week 1 uur wandelen. Over 3 maanden mogen we terug komen voor opnieuw zaad onderzoek.
    ICSI vinden ze mij niet klaar voor ivm mijn paniek aanvallen. Hoop van harte dat de zaadkwaliteit na het afvallen verbetert, waardoor we niet aan andere behandelingen hoeven te beginnen.

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Sjee Jam, wat raar dan inderdaad..
    en enorm rot ook natuurlijk :(

Hopelijk werkt afvallene r inderdaad aan mij dat de kwaliteit weer beter wordt..

4. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wat raar zeg JAM, hoop dat met de 20 kilo afvallen het zaadkwaliteit idd beter wordt... Heel veel succes!

5. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

Oct 25, 2012
    259
    52
    28
    vreemd jam!! woog je vriend vorig jaar veel lichter dan, dat ze denken dat dat invloed kan hebben? IK vind het echt balen voor je hoor meis! ga je nu nog wel door met iui of even niks?

@hier nog 4 dagen wachten.. pfffff

6. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden! Gaat vast goed komen. Hoop dat ik het de komende maanden ook wat los kan laten omdat ik er nu toch verder geen invloed op heb.

Poca: m'n vriend is niet aangekomen sinds vorig jaar dus daar is niks aan verandert. Maar hij heeft wel overgewicht dus moet voor z'n gezondheid toch afvallen.
    Spannend poca, nog 4 dagen. M'n duimen draaien!!:)

7. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Dames, ik ga voor 10 dagen afscheid van jullie nemen. Morgen om 03.15 u. rijden we naar schiphol voor een heerlijke cruise door de Middellandse zee. Even niet met zwanger worden en baby's bezig zijn... Tot over 10 daagjes...

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Heel veel plezier Noralie! Geniet er lekker van!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Geniet er van Noralie!

Poca, inmiddels nog maar drie daagjes!

@hier, mn ei is in aantocht :p
    Voel het al wat trekken en steken onderin dus ben benieuwd of ik hem weer zo duidelijk voel als vorige maand :p Kreeg vriend gister echt niet zover, dus vanavond op herkansing.. Ei nog niet geweest dus alles kan nog :D Plus we gaan t weekend in dan gaat t al wat makkelijker :p

10. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noralie: hele fijne vakantie, geniet ervan!!:)

Dreamer: zou mooi zijn als je idd je ei zo goed voelt.

11. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

Oct 25, 2012
    259
    52
    28
    noralie hele fijne vakantie!!

dreamer spannend! veel klusplezier hoor! :):)

jaaaaaa nog 3 dagen!!! pff wat gaat dat toch altijd langzaam...

12. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poca: dat gaat idd heel langzaam, slopende dagen!!

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Nog twee daagjes poca!

Hier sinds vandaag vruchtbaar slijm.. Dus weer een later ei als vorige maand.. Aaarghh ;)

14. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

Oct 25, 2012
    259
    52
    28
    Wat is het hier rustig zeg! haha

dreamer spannend dus ja kan in ieder geval weer goed aan de bak! wel balen dat je cyclus weer wat langer uitpakt :(

nog 1 dag en heb nog steeds zere borsten terwijl dat normaal gesproken 3 dagen voor nod al weg is .. ook heb ik geen hoofdpijn terwijl ik dat altijd 1 dag voor nod hebt en daarnaast heb ik witte afscheiding (sorry) dat geeft toch weer moed en hoop..haha

15. dptje

dptje Bekend lid

Apr 2, 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Poca, erg spannend!! Wanneer ga je testen??

Noralie, hele fijne vakantie gewenst meid, en dat je maar een klein wondertje mee terug mag nemen ;)!

Jam; Pffff... dikke knuffel!! xxx

Hoe is het met de rest?

Sorry dat ik hier een aantal dagen niet geweest ben.. Wou er even niet zoveel mee bezig zijn, en mij even richten op andere dingen!

16. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

Oct 25, 2012
    259
    52
    28
    nog steeds geen ongi.. spannend!! heb nog steeds hele zere borsten en had net wel buikkrampen maar is nu weer weg.. ik wacht morgen nog even af hoor hahaha

groot gelijk hoor dptje! je maakt jezelf soms gek he hahaha.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Wat maak jij het spannend Poca!!!!

18. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

Oct 25, 2012
    259
    52
    28
    Ik hou er van om de spanning een beetje op te voeren hihi. ik ben ook bang om te testen voor een teleurstelling dus daarom wacht ik liever nog een dagje ;)

heb alleen nog nooit gehad dat mijn borsten zo lang pijn deden dus krijg toch een beetje hoop hahahaa

19. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

Oct 25, 2012
    259
    52
    28
    hoe gaat het bij jou trouwens lucin? trek je het allemaal een beetje en nog last van symptonen?

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Je hebt groot gelijk dat je morgen pas test Poca! Maar ben wel heel benieuwd!!
    Lief dat je er naar vraagt, vandaag gaat het iets beter met me, had n infectie in m'n mond opgelopen en spuug door de Emesafene heen.... Was vorige week echt niets waard....

Share This Page