Grrr vanochtend nog geen ei te bekennen.. Klote cyclus weer En we blijven maar gezellig doen.. Ben benieuwd of vriendlief vanavond nog weer wil
goed te horen dat het weer iets beter met je gaat lucin! balen dat je zo misselijk bent alleen emesafene is dat een middel tegen misselijkheid? Hoe gaat het tot nu toe met je bekken? beetje vol te houden? aaah balen dreamer! kan zo frustrerend zijn he! ook omdat het dan weer een langere cyclus wordt gewoon volhouden hoor hihi hier nog steeds geen ongi! wel nog steeds zere borsten en heb de hele dag kramp in mijn buik.. omdat ik kramp in mijn buik heb ben ik de hele tijd bang ongi te worden en ren ook steeds naar de wc haha.. Ik durf ook neit goed te testen omdat hij al zo vaak negatief is geweest en omdat ik dus die krampen heb.. dan wacht ik liever nog iets langer en hou ik langer hoop
Whaaaah Poca... Spannend zeg!! M'n bekken zijn nog wel te doen, ietsje meer last, maar ben nog wel mobiel Helaas vanochtend wel weer n spuugsessie.... Gelukkig voel ik me daarna wel beter, maar toch vind ik het gek, zo kort zwanger en dan spugen door de Emesafene (tegen misselijkheid en spugen) heen...
Poca, zie dat jij twee dagen overtijd bent.. Heb je al getest? Hier leek mn temp vanochtend gestegen te zijn.. Morgen maar weer checken, maar vanavond ff rust.. Heb t idee inmiddels sufgejeweetwelt te zijn
nee nog niet getest haha ik ga straks als ik thuis kom testen want ik voel me gewoon heel raar dus het zou best eens raak kunnen zijn! gelukkig maar lucin dat is belangrijk! heb je misschien last van stress dat je er doorheen aan het spugen bent? Ik kan me voorstellen dat zoiets er misschien ivloed op heeft? IK ben nog nooit zwanger geweest dus heb ook geen idee hoe dat is helaas..
@ Poca, nee geen stress hier. Denk zelf dat het door de EDS komt, spuug sowieso al makkelijk daardoor. Oooo spannend dat je toch gaat testen ben zooooo benieuwd!!
dank je lucin! ik voel me wel goed afgezien van kramp in mijn buik en nogal veel speeksel in mijn mond hahaha voor de rest gelukkig (nog) niet misselijk of moe!
Poca: Gefeliciteerd meid!! En wat een mooie, duidelijke test Luci: Ik spuug ook al vanaf een week of zeven iedere ochtend... Emesafene helpt hier ook bar weinig... Noralie: Je leest het niet meer, maar fijne vakantie Jam: Bah wat een rotuitslag zeg, van dat zaadonderzoek... Maar misschien ook wel fijn dat je er zelf iets aan kan doen om de kwaliteit te verhogen? Hier gaat alles z'n gangetje. Nu ruim 16 weken en begin me nu wat minder moe te voelen. 31 oktober hebben we de 20-weken echo, dan weten we ook het geslacht. Erg spannend!
Luci: Ja, bijna iedere ochtend. maar daarna ga ik wat eten en is het ook direct weer over. Dus er valt goed mee te leven haha. Hopelijk wordt het de komende weken nog iets beter.
Jeetje Blike, dat is al n tijd. Gelukkig lucht het spugen hier ook op. Al hoop ik echt dat het heel snel over is!
Poca: ik zie dat je zwanger bent, GEFELICITEERD!! Wat ben ik blij voor je meis!! Luc: wat balen van de misselijkheid.. hoop dat het snel over is of minder wordt. Blike: alweer 16 weken, wat gaat de tijd snel Spannend de 20 weken echo, ben benieuwd!! Hier: wat stilletjes hier op zp. Ik probeer de kinderwens wat van me af te zetten en het helpt dan hier wat minder aanwezig te zijn. M'n vriend is gister begonnen met lijnen. Ben super trots op hem!! Het was m'n bedoeling met hem mee te doen, maar kan me er niet toe zetten. Nu is het voor mij lichamelijk ook niet echt nodig, ben paar maanden geleden 8 kilo afgevallen waardoor ik nu goed op gewicht ben. Ik probeer hem iig wel te steunen en te helpen waar ik kan. Ik ben wel bang dat ik zo druk bezig ben met het loslaten en er niet mee bezig te zijn, dat ik er uiteindelijk toch nog veel mee bezig zou zijn. Ik lees hier regelmatig mee maar zal minder reageren.
Jaaa ik zie heel mooi nieuws! Poca je bent zwanger! Gefeliciteerd meid. @ Jam, wat goed van je vriend dat hij er meteen werk van maakt. En knap van jou dat je onlangs 8 kilo bent afgevallen. Denk dat je hem hartstikke goed kan steunen, je weet immers precies wat hij moet doorstaan. @ Lucindalice, wat naar dat je zo moet spugen. Die Emesafene neemt naar mijn idee alleen de scherpe kantjes weg van de misselijkheid, maar helemaal verhelpen doet het niet. Heb je wel de zetpillen als je zo blijft spugen? @ Blike, jeetje dat je nog steeds misselijk bent. Ik heb er nog geen 4 weken last van gehad en was het toen al helemaal zat. Ben je ook zo nieuwsgierig naar het geslacht? Ik kan niet wachten tot ik het weet, ik wil shoppen Hier gisteren een zeer geruststellende uitslag gehad van de combinatietest. De kans op down kwam uit op 1:4200, terwijl de berekening enkel op mijn leeftijd 1:300 is. Ook de andere twee uitslagen waren net zo goed. Ik ben zo blij Ook hebben we door de test weer een paar mooie foto's gekregen. Ik ben verliefd
Dank jullie wel allemaal!! Ik zit heerlijk op een roze wolk hihi Fijn vooruitzicht die misselijkheid haha gelukkig nog geen last van tot nu toe.. Jam wat goed dat je vriend al zo goed begonnen is met afvallen!! En inderdaad misschien help loslaten een beetje als is dat natuurlijk heel moeilijk als je iets zo graag wil! Ik had deze maand expres geen ovutesten gebruikt omdat ik iets minder druk wilde en hoppa! Ik hoop zo dat het voor jou ook snel raak mag zijn! Ik gun het je zo ontzettend!! Evelientje wat fijn zeg!! Dat is wel een hele gerustelling natuurlijk!!kun he niet een foto plaatsen?
Hele dikke knuffel Jam! En wat knap van je vriend. Neem de tijd en rust die je nodig hebt! @ Evelientje, ik heb de gewone pillen. Werken zetpillen beter of zijn die zwaarder? Heb je al een voorgevoel wat je kindje voor geslacht heeft?
Goedemorgen! @ Lucin, ik geloof niet dat ze zwaarder zijn, maar als je spuugt dan spuug je het medicijn ook uit. Mijn huisarts schrijft om die reden de zetpillen voor bij overgeven. Het geslacht van de frummel...... Tja mijn voorgevoel wisselt nogal. In het nubtopic heb ik m'n echo geplaatst en daar denken de meesten er een meisje in te zien. Dat zou natuurlijk heel leuk zijn na een zoontje, maar echt een duidelijk voorgevoel heb ik niet. Ik ben wel enorm nieuwsgierig! @ Poca, heerlijk genieten van die roze wolk hoor! Natuurlijk kan ik een foto plaatsen, zal het zo even doen.