Ben er bang voor ja.. Vriend heeft er ook last van en vorige week was m'n dochtertje ook al ziek.. Heb ook flinke buikkrampen af en aan gaan.. Hopen maar dat t een positief iets is..
Ah iedereen grieperig! Veel beterschap voor jullie! Hier in de buurt ook veel zieken, het heerst inderdaad.. Voor de rest alles goed met iedereen ? Sorry dat ik niet op iedereen reageer, moet veel werken... Weinig tijd
Hallo dams, ik heb een vraagje. Teminste eigenlijk heb ik gewoon een goed advies nodig! Ik ben 21 en moeder van een zoon die onlangs 1 jaar is geworden! We zijn Harstikke Gelukkig en trots op ons gezin! We willen dol graag een 2e er bij! Dat wilde ik een half jaar geleden al! Nu zitten wij financieel niet zo heel erg goed! Wr hebben het nu al redelijk lang uit gesteld, maar ik kan niet meer tegen de drang! Ik wil zo graag zwanger zijn dat ik stik jaloers ben op zwangere vrouwen of vriendinnen die net een kleine hebbm gehad! Ik droom er over en kan heel de dag negens anders mee aan denken! In onze situatie is het nu niet heel verstandig om dat te doen maar nog langer uitstellen kwelt me gewoon! Ik heb geen idee wat ik moet doen en ben bang voor de reacties uit mijn omgeving! Wat vinden jullie hier van? Je weet nooit wat de toekomst je brengt, maar langer wachten word steeds lastiger voor ons! Ik hoop graag reacties te krijgen
Hoi joella Die keus is natuurlijk aan jullie zelf. Ik zelf persoonlijk had ermee gewacht, mijn mening is dat je je 'zaakjes' op orde moet hebben voordat je eraan begint. Een kind is niet voort even (maar dat weet jezelf ook wel ) en ik persoonlijk vind dat je financieel eerst alles op orde moet hebben voordat je aan kinderen begint. Maar dit is mijn mening Groetjes
Beterschap allemaal zeg! het heerst ook echt momenteel dreamer hoe is het? ik zie nog maar een paar dagen!!! wat is je gevoel erbij? @joel ik zelf zou eerst graag alles op orde willen hebben en ook zeker weten het financieel goed aan te kunnen. Ik snap je drang alleen je bent nog jong en geef het nog even
Hoi meiden.. Poca, mn banner klopt helaas niet Heb wssnlijk pas vorige week maandag ongeveer mn eisprong gehad dus nog iets langer geduld.. Ik voel me raar, heb rond die tijd niet veel meer geklust.. Maar wel sinds eisprong veel kramp gehad en n u ook soms steken..
Hallo dames, Even een bericht van mij. Wij moge starten met iui heel spannend allemaal . Dreamer hopelijk is het positief! Joel , Ik persoonlijk vind dat je alles goed voor elkaar moet hebben voor je aan nummer 2 begint. Ik snap je drang maar je dadelijk elke maand druk maken om je financiële situatie lijkt me veel erger . Succes met je keus. Groetjes
Wat fijn wish dat er schot in de zaak zit nu... Hopelijk brengt de IUI jullie een prachtig kindje, heel veel succes en sterkte gewenst!!
Hier ook veel gesnotter, bah. Het heerst echt ja. @ Wish, wat fijn dat jullie nu met IUI mogen beginnen. Hoop dat jullie wens nu eindelijk uit mag komen! @ Noralie, je kan cervixslijm ook een paar dagen voor je eisprong krijgen. Maar het is wel een teken dat het eraan zit te komen, dus je zit in je vruchtbare dagen.
spannend dreamer!! klinkt wel hoopvol hoor! ik had ook steken en krampen tijdens de eisprong en rond de periode dat ik ongi moest worden en voelde mij ook echt heel raar! ik hoop het echt voor je! wat fijn wish!! heerlijk dat er inderdad schot in de zaak zit! wanneer heb je je eerste afspraak? noralie bij mij was het altijd een paar dagen voor mijn eisprong, in ieder geval zit je nu wel in je vruchtbare dagen inderdaad dus aan de klus! hoe is het met jou evelientje?
Hoi dames! Wish, meis wat fijn dat jullie nu iig verder mogen.. Hopelijk mag het op die manier enorm snel lukken voor jullie! Hier vandaag weer veeeel plassen.. Net een enorme steek bij mn lies, blijf lichte krampjes houden die eigenlijk de naam niet zouden mogen hebben... Zou het ondanks de slechte timing dan toch?! Had net bijna een vroege test gedaan, maar kon me inhouden door mezelf wijs te maken dat t veel te vroeg zou zijn
Spannend Dreamer! Nog maar 2 daagjes! Veel succes Wish! Hier nog steeds aan het spugen door de metaclopramide heen, daarom lees ik wel, maar geen fut voor goede reacties....
@luci, wat ontzettend vervelend van het spugen, hopelijk gaat het over een aantal weken wat beter @dreamer spannend hoor, ben benieuwd of de test positief is en er een mooi juni kindje op komst is... @hier, druk aan de klus en het cervixslijm wordt meer, ben me er even in gaan verdiepen en dit slijm kan tot een week aanhouden, maar als dit slijm er is ben ik zeker vruchtbaar. Dus ik ga hier niet meer tempen en ovutesten maar gewoon mijn cervixslijm in de gaten houden, vind ik net even wat prettiger. Ben echt heel erg blij als ik niet weer een cyclus van meer dan 40 dagen heb, maar ik hoop natuurlijk gewoon op een prachtig juli kindje...
Hi ladies: Dptje: Hoe is het nu met je voet?? Noralie: Gefeliciteerd met je schoonzusje! En dan maar weer dat lange wachtbankje op.... Poca: Hoe is het met jou?? Voel je je wat goed? Dreamer: Jij mag bijna testen?? Wish: Wat fijn dat jullie met IUI mogen beginnen! Hopelijk is het in één keer raak Luci: Spugen begint hier wat beter te worden, maar af en toe gooi ik alles er nog steeds uit. Zit qua kilo's ook nog steeds op -2.