Kletsgroep...zwanger worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by PJO1983, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Jammer wish maar begrijpelijk..
    Heel veel succes met alles wat op jullie pad gaat komen meid..

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Mooi Dreamer!!

Jammer Wish, maar ik begrijp je wel hoor. Kom je af en toe nog wel eens spieken?

3. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Begrijpelijk Wish.... kan me voorstellen dat het confronterend is!
    Heel veel succes, dat je maar snel een mooi wondertje in je buik mag hebben!!

4. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Heel begrijpelijk wish!
    Het is inderdaad een zwanger clubje geworden....
    Als ik deze ronde ook nog niet zwanger ben ga ik ook een ander clubje zoeken om mee te kletsen! Misschien willen JAM en dptje dan ook mee... Geloof dat dat de enige zijn die nog niet zwanger zijn samen met mij!

5. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

Oct 25, 2012
    259
    52
    28
    Jammer wish maar ik begrijp je wrl! Ik hoop dat je ons af en toe nog even op de hoogte wil houden 😃 aah nee niet jullie ook nog hoor noralie dptje en jam!! We zijn toch nog niet allemaal zwanger en zon mix is juist leuk!!

Jaaaaa dreamer wat fijn!!!! Ik ven echt heel blij voor je!!! Ben het even vergeten maar is dit is toch niet je eerste kindje of wel?

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Ik ben het wel eens met Poca dat ik het jammer zou vinden als het helemaal uit elkaar valt. Vind het wel gezellig als we n 'vast' clubje blijven en dat iedereen maar gauw op roze mag! :)

7. dptje

dptje Bekend lid

Apr 2, 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Ben voor iedereen erg blij... Heel fijn dat elke maand meer dames op roze gaan.. alleen wel mega confronterend...
    Maar we gaan met frisse moed verder, en deze maand een geklust wanneer we zijn hadden zodat de lading er ook afvalt... Deze maand ook ongeveer niet mee bezig geweest, moet op mijn banner kijken welke dag van de cyclus ik zit hahaha

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Dptje, hopelijk mogen jij, noralie en JAM ons snel volgen hoor!

Ik kan naar mn testjes blijven kijken,.. Kan/durf het niet te geloven.. Toch twee keer een mini beetje bloed gezien maandag en dinsdag geloof ik...

Heb trouwens m'n eerst vk afspraak al gemaakt :) 5 november en krijg dan gelijk een vroege echo :D

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Fijn Dreamer zon vroege echo!

Heerlijk Dptje dat je er niet zo intensief mee bezig bent, hopelijk n goed voorteken

10. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    Jammer Wish, dat je ons gaat verlaten, maar begrijpelijk dat je graag met vrouwen praat die in dezelfde situatie zitten als jij.
    Ik hoop dat je ons wel snel komt vertellen dat je zwanger bent!

Noralie, ik zou het ook jammer vinden als jij de groep verlaat. Ik heb liever dat je aankomende ronde ook op roze mag en mee blijft kletsen :)

Dreamer, leuk dat je al je eerste afspraak hebt gemaakt. En fijn dat je meteen een echo krijgt.

Dptje, goed van je dat je niet zo erg gefocused bent op zwanger worden deze maand. Je hoort vaak goede berichten van vrouwen die dat ook deden!

Poca, heerlijk dat je je goed voelt. Met 6 weken was ik al mega misselijk! Hopen dat het zo blijft.

Lucin, wat fijn dat jullie zo'n goede echo hebben gehad. Echt genieten hè!

Blike, wat lekker dat je nog zo mooi op gewicht bent. Voor mij is elk verloskundigebezoek weer een confrontatie als ik op de weegschaal moet. Er zitten bij mij al 5 kilo aan! :$ En ik eet echt niet veel, snap er niks van :D.

Hier gaat het lekker, gisteren weer bij de vk geweest. Ik moet een afspraak gaan maken bij de gyn, omdat mijn zoontje dysmatuur was en ik nu extra controles en groeiecho's moet krijgen. Hopelijk stemt de gyn er wel mee in dat de vk de gewone controles blijft doen en dat alleen de groeiecho's bij hem/haar moeten gebeuren. Het lijkt me niet zo leuk om volledig bij een gyn te lopen.
    Wat wel heel leuk is, is dat ik sinds deze week de kleine frummel regelmatig voel. Geweldig gevoel!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Evelientje, wat fijn dat je de kleine voelt! Hoop ook dat je deels bij je Vk mag blijven. Alleen gyn is niet leuk, mis m'n vk's best erg.
    Hier ook al 5kg erbij, maar gaat er straks wel weer af hoor, niet druk maken.

Hier n baaldag, slechte nacht door bekkenpijn, weet geen fijne houding te vinden en ben pas 10 weken zwanger....

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Pff ik ben echt zo onzeker dit keer.. Best vreemd hihi

Luci balen dat je al zoveel last hebt zeg...

13. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    Lucin, voor mijn gevoel wordt het echt zo 'medisch' als je alleen naar de gyn moet. Maar ja, als het moet dan moet het hè.

Gelukkig, ik ben niet de enige snelle aankomer ;) Ik geloof het ook wel dat het er straks weer vlot afgaat, dat was bij mijn zoontje ook zo gelukkig.

Wat vervelend nu al bekkenpijn. Lijkt me echt heel naar, sterkte ermee!

Dreamer, ik ken het gevoel. Ik was bij deze zwangerschap ook vele malen onzekerder dan bij mijn eerste. Gelukkig wordt het wel beter naarmate je postieve berichten ontvangt. Maar de eerste weken zijn gewoon moeilijk. Even doorbijten meid ;).

Ik had gisterenavond trouwens voor het eerst harde buiken in de avond. Best vroeg in de zwangerschap vind ik.

14. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Dankje dames,,blijf af en toe spieken als ik dalijk weer wat rust heb,,en misschien zijn we snel zwanger en kom ik gezellig mee babbelen t is alleen confronterend vandaar.
    jam zie ik ook niet meer hier?

Groetjes

15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Nou vooruit dan, ik blijf meekletsen maar ga wel een ander clubje erbij zoeken waar meerdere meiden kletsen die ook nog niet zwanger zijn...

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Wish, ik snap heel goed dat het confronterend is, hoop dat de IUI snel aanslaat!

@ Noralie, fijn dat je blijft :)
    En prima toch om meerdere clubjes te hebben, ik klets ook in meerdere
    Hoop voor jou ook snel op roze!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Dreamer, wat naar dat je jezelf zo onzeker voelt :(
    Hoop gewoon dat dat komt omdat het de 2de is en je de cyclus al eens hebt door gemaakt en weet wat je te wachten staat.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Evelientje, wat naar harde buiken! Rustig aan doen dus!
    Hier zelfs n stapje verder dan de gyn, high risk poli bij de perinatoloog en voel me soms daardoor n tikkend tijdbommetje omdat ik bij deze termijn al om de week moet. Maar goed, ben wel echt blij dat ik op m'n plek zit hier.

Vandaag een extreem rustig dagje ingepland, maar het helpt nog niet naar mijn idee. Maandag en dinsdag maar eens even overleggen, want 10 weken en dan al zo voelen, beetje gek vind ik....

19. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

Oct 25, 2012
    259
    52
    28
    Fijn dat je blijft noralie!! Ik hoop dat jij ook snel zwanger raakt hoor net als jam,wish en dptje trouwens!!!! Vergeet niet dat ik er ook 8rondes over gedaan heb hè dus ik weet hoe je je voelt hoor!!

Dreamer ga het maar geloven hoor haha ik vond het ook erg onwerkelijk in het begin! Wat zei je vriend eigenlijk??

Wat leuk dat je hem al voelt zeg evelientje!! Wist niet dat dat al bij 15 weken kon haha

Bah vervelend lucin! Klinkt erg pijnlijk :( er wordt iig goed op je gelet en het is voor een goed doel hè!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Poca, het is zeker voor het goede doel :), straks vergeet ik al die kwaaltjes wel weer als de kleine er is :)
    Hoe voel jij je inmiddels? Nog steeds fit?

Share This Page