Poca: Ja we willen het dit keer wel graag weten, we wisten het bij mijn zoontje niet een dat had ook wel wat. Maar dit keer kunnen we onze nieuwsgierigheid niet bedwingen! Je bent al acht weken, dus ga er maar vanuit dat ze de echo uitwendig doen hoor!
Luci: Zie dat je de 12 weken voorbij bent. Weet iedereen het al? Fijn dat het gaat met je bekken, houden zo! En hopelijk ben je zonder medicijnen niet meer misselijk!
Poca, hoe was je echo? Ofmoet je nog? Ik hoop echt dat ze het bij mij eerst uitwendig willen gaan proberen.. Als het te slecht te zien is dan pas inwendig.. Ik hou niet van gefruts in mn muts
Hee dames, Even een update van mijn. Hier gisteren nog steeds een negatieve lh test en me gevoel daarbij was niet goed ik zat al op dag 15. Ik dus gebeld mocht om 10 voor acht savonds komen. echo gehad en ja hoor een ei van 18 mm. Dus de keus om toch pregnyl te spuiten en dan vanochtend onze eerste iui. Ik heb gekozen om te spuiten en heb vanmorgen om half 10 de 1e iui gehad. Het is nu dus afwachten! Groetjes
Oooh wish wat spannend meid! Er is dus ook een embryo teruggeplaatst? Ik ga keihard voor jullie duimen zeg!
jaaaaaa we hebben een kloppend hartje gezien!! ik ben helemaal in de wolken hahaha voor de rest was er nog weinig uit op te maken en ze deed het bij mij toch inwendig.. maar ja als we op die manier meer zien vind ik het best hoor hahaha wish wat fijn voor je meid!!! spannende dagen dus! ik ga voor je duimen hoor! lucin wat fijn zeg dat het beter met je bekken en misselijkheid gaat!! ik ben echt superblij voor je dat maakt het gelijk wat fijner allemaal he
Oh hihi, was ik even in de war met IVF, sorry Bleghh ik voel me weer weeiig/misselijk en heb t enorm koud.. Verder heb ik een enorm opgeblazen gevoel.. Vreemde is dat k de klachten vaak alleen in de avond heb...
@ Poca, super dat je dat hebt gezien!!! Wat fijn Ja, zeker heerlijk dat ik me nu wat fitter voel, heerlijk aan het genieten van de zwangerschap. Jij nu nog meer op je wolk inmiddels? @ Dreamer, dat hoor je wel vaker hoor dat meiden zich juist in de avond slechter voelen. Hopelijk voel je je snel beter!
Hee dames!! Hier een fantastische echo gehad, met een gezond MEISJE op komst!! Helemaal in de wolken!!
Wat geweldig blike een klein meisje!! Lekker meidenspullen shoppen nu Heel fijn poca dat jullie een kloppend hartje hebben gehoord. Zal vast een hele opluchting zijn! Ik krijg mijn echo nu 4 dagen eerder op 28 nov. omdat het 2 dec. op mijn werk niet ging lukken. Ben ik wel heeel erg blij mee! Denk zelf dan dat ik 8 weken en 5 dagen ben dus dan moet er wel iets te zien zijn hoop ik!
Dan moet er zeker wel iets te zien zijn noralie! Ik krijg nu al de kriebels voor dinsdag haha! Net trouwens heerlijk 1.5 uur met mn meisje mee gaan slapen.. Knapt een mens van op zeg!
Dat snap ik dreamer... Ik tel de dagen ook al af! Vandaag 5 weken zwanger, joepie de eerste week hebben we gehaald
Goedemorgen meiden! Hier sloeg de misselijkheid toe vanochtend..Na mn ontbijtje ging het alweer beter... Heb alleen nu al weer flink gevoelige bekken... Als de echo dinsdag goed is ga ik maar weer een afspraak maken bij de therapeut..
Balen van je bekken dreamer... Had je daar bij je eerste zwangerschap ook last van? Hier is de erge misselijkheid zo goed als weg.... Heb wel de hele dag zo'n weeig gevoel, ook zijn de ongikrampen een stuk minder geworden.... Hopelijk blijft het goed gaan, maar vind het wel raar dat de kwaaltjes minder worden...