Echt al wel duidelijk! Heb je het al mensen verteld?? Ik alleen nog maar m'n ouders, vanavond feestje van opa, we vertellen het nog niet aan hen, pas na de 1e echo. Wordt dus iets ruims aantrekken
Op mn werk weten ze het en de oma van mijn vriend weet het.. Verder een collega/vriendin maar verder nog niemand (nouja behalve twee vriendinnengroepjes die ik hier heb leren kennen )
Wij gaan vanavond lekker chinees eten bij vrienden, als toetje nemen we ijs met roze en blauwe muisjes mee!! Zo leuk om het hen ook te gaan vertellen straks...
Dankjewel luci, het was zoooo leuk om te vertellen!! Zo geweldig dat ik alles nu ook ga meemaken wat mijn vriendinnetje vorig jaar heeft meegemaakt! Kleine Noelie krijgt er een vriendje of vriendinnetje bij...
Fijn dat het vertellen zo leuk was Hier gisteravond weer flink misselijk.. Ik ken dit totaal niet van m'n vorige zwangerschap haha dus weet soms niet wat me overkomt.. Het komt nog niet tot spugen, maar voel me soms flink beroerd
Hier gisteren en vandaag wat bloedverlies, maar echt minimaal soort van koperkleur. Ook veel en dikke afscheiding. Geen krampen gelukkig. Verloskundige maakt zich ook geen zorgen. Als het echt veel helder bloed word en heftige krampen krijg moet ik terugbellen. Voor nu niets om zorgen over te maken.... Gelukkig maar!!
Oeii schrikken noralie.. Luci, voel me vandaag best goed gelukkig Alleen inde ochtend echt opstartproblemen maar goed Kan bijna niet wachten tot t 19 november is hihi
Heb je 19 november weer n echo Dreamer? Fijn dat het vandaag beter ging! Ik heb ook nog dagelijks opstartproblemen en blijf erg moe...
Jups, moet dan naar het ziekenhuis.. Krijg de hele rimram, intake, gesprek met arts en klinisch verloskundige en een echo bij het echospreekuur
Leuk das al over 6 dagen...... Nog 2 weken en dan heb ik mijn eerste echo. De weken gaan langzaam voorbij....
Thanks dames Was helemaal flabbergasted haha, win nooit iets Pff ik heb teveel gegeten vanavond.. Resultaat kan je wel raden dan natuurlijk.. Zo maar weer n beker melk nemen..
Leuk dat je een voedingskussen hebt gewonnen, waarmee?? Haha, dat teveel eten ken ik! Net ff gesport, maar dan gaan mijn darmen enorm tekeer....
Oh leuk zeg, ga ik ook maar eens kijken! Hier alweer in week 7 aanbeland... En over 11 daagjes eerste echo... Ohh vind het zo spannend. Ook omdat ik telkens toch een beetje roze verlies.