Helaas meiden, ik heb een missed abortion gehad afgelopen week. Hartje is gestopt met kloppen. Nu de beslissing of ik de natuur zijn gang laat gaan of dat ik gecuretteerd wil worden. Lastige beslissing nog..
@ Noralie, ook hier wil ik je een hele dikke knuffel geven. Echt ontzettend heftig dat je dit mee moet maken . Heel veel sterkte toegewenst. Ook met het maken van de moeilijke keuze.
Ahhh nee meis toch... Vreselijk Had zo gehoopt op goed nieuws.. Sterkte komende tijd en sterkte met het maken van een beslissing..
Na 4 dagen kan ik mij nu wat beter relativeren en heb een keuze gemaakt dat ik naar de gynaecoloog wil om verder te kijken hoe mijn baarmoeder schoon te krijgen. Morgen via de verloskundige een afspraak maken, dan kan ik het daarna een plekje gaan geven en mijn lichaam laten ontzwangeren, die hormonen zijn nu echt geen pretje!
@ Noralie, 'fijn' dat je een keuze hebt kunnen maken. Wellicht dat dat toch wat rust brengt. Ik snap heel goed dat je nu echt gek wordt van die hormonen Nogmaals heel veel sterkte!
"Fijn" dat je een beslissing hebt kunnen maken Noralie! Hopelijk ontzwanger je daarna redelijk snel en kan je weer naar de toekomst gaan kijken... Bah, wat gaat het toch eigenlijk relatief vaak mis...
Ik kan morgen om 9.00 u. al terecht in het ziekenhuis. Heel fijn. Het rommelt wel al wat, wat lichte krampjes afgewisseld met pijnlijke en wat bloedverlies, maar het zet tot nu toe nog niet door. Morgen bespreken met de gynaecoloog hoe nu verder...
hoi meiden! Sorry ik ben even een tijdje afwezig geweest vanwege een vakantie! maar met mij alles heel goed! mooie echo's gehad en het hartje horen kloppen! Noralie wat verschrikkelijk voor je!!! Ik hoop inderdaad dat je snel ''ontzwangerd'' en dat je alles daarna een mooi plekje kunt geven! het gaat idnerdaad relatief nog vaak mis he! Wel fijn dat je een beslissing hebt kunnen maken hoor en ik wens je ook heel veel sterkte toe! dikke knuffel!! Hoe gaat het met de rest?
Haai poca, heerlijk vakantie Ik moet nog drie weekjes werken en dan ben ik een weekje vrij Heerlijk zo de laatste en eerste dagen van het jaar
Hey meiden, Ben gisteren naar de gynaecoloog geweest en heb cytotec tabletten meegekregen. Gisteren om 12.30 ingebracht en om 15.00 u. begon het te rommelen. 16.00 u. kreeg ik heftige krampen tot 18.00 u. 20.00 u. is ons kindje "geboren" heb het zelf kunnen opvangen en was echt een stuk groter dan ik dacht. We hebben er bewust afscheid van genomen. Heb nog wat lichte krampen na gehad, maar vannacht goed kunnen slapen. Het bloeden is ook bijna gestopt, dus denk en hoop dat alles eruit is. Volgende week donderdag moet ik weer op controle. Maar ben heeeel erg blij dat het zo snel gegaan is!
Wat naar toch allemaal noralie "gelukkig" is het allemaal best snel gegaan na de cytotec.. Nogmaals een knuffel en sterkte! Hier gelukkig weer positief nieuws.. Goede termijnecho gehad! Drie dagen verder gezet dus nu 11w1d
Wish, van harte gefeliciteerd meid!! Ik hoop op een prachtig mooi wondertje voor jullie in augustus!!