Noralie: Ohh meid wat verschrikkelijk.... heel veel sterkte Wish: Super!! Gefeliciteerd!! Hé bah, wat cru om deze berichtjes na elkaar te moeten typen eigenlijk!....
Ik zit al met mijn hoofd in de wolken terwijl ik nog moet beginnen met ontpillen haha, erg he!.. eerst strip afmaken en dan ben ik benieuwd hoelang het gaat duren!
Dreamer: Ja, inderdaad al 27 weken Gaat hard!! Ik voel me supergoed eigenlijk! Afgelopen weken zijn wel even pittig geweest omdat mijn man in het buitenland zat en het mega-druk was op mijn werk... Maar gelukkig komt hij vanmiddag weer thuis Hoe is het met de rest van de dames?
Het gaat hier met ups en downs... Lichamelijk gaat het goed, 16 dec. controle echo gehad en mijn baarmoeder was zo goed als schoon, op een heel klein beetje bloed na. Sinds gisteren ook geen bloed meer gezien, dus denk en hoop dat alles er nu uit is! Nu is het afwachten wanneer mijn lichaam zich weer helemaal hersteld heeft en weer nieuwe eitjes gaat maken. Daar wacht ik nu eigenlijk op, ik wil weer door.... Nieuwe kansen voor hopelijk een goede zwangerschap en een plakbeeb...
Zal indd heel dubbel zijn Noralie.. Hopelijk mag je snel een goede zwangerschap met plakbeeb meemaken!
Ben nu echt aan het wachten op mijn ei of mijn ongi, vind het heel erg lang duren! Ik weet heel erg goed dat het 2 maanden kan duren voordat mijn lichaam zich weer gereset heeft, maar ik hoop nog voor het nieuwe jaar mijn eitje te spotten. Maar heb er een heel hard hoofd in
Gebruik je ovu testen Noralie? Lijkt me inderdaad heel killing om na zoiets maar weer moeten afwachten wanneer alles op gang komt.
Nee, gebruik geen ovutesten, maar heb nog geen cervixslijm gezien, dus ook nog geen eitje geweest dus! Ik ga gewoon van een cyclus van meer dan 50 dagen uit, kan het altijd nog meevallen...
Oh wish, weet echt niet wat ik moet zeggen.... Jullie was het zo gegund! Heel veel sterkte meid, een miskraam is echt een van de ergste dingen die je mee kunt maken. Hele dikke knuffel!!
Ik ben een poosje niet actief geweest op het forum en nu zie ik twee droevige berichten. Noralie en Wish, wat vreselijk, het was jullie zo gegund. Bah, waarom moet dat nou gebeuren. Ik wens jullie veel sterkte *knuffel*.