Het is inderdaad vervelend, ik had er alleen wel rekening mee gehouden. Omdat ik 18-12 nog een pos. zw-test had en de test 23-12 pas negatief was, was mijn cyclus natuurlijk toen nog niet op gang gekomen. Omdat ik een gemiddelde cyclus van 36 dagen heb, ging ik uit van een cyclus van meer dan 50 dagen, dat zou natuurlijk kunnen kloppen. Zit nu op 42, dus dan zou ik nog ruim een week hebben tot mijn ongi. Geduld, geduld, pfff lastig hoor!
@ Noralie, ik begrijp het , het is gewoon frustrerend.... Je wil gewoon weer verder! Heb je het verlies van jullie kleintje wel al n plek kunnen geven?
Het verlies heb ik wel al een plek kunnen geven, ons kleintje is nu op een plek waar het beter is, wie weet wat het kindje had als het wel was blijven groeien, of als het in een later stadium mis was gegaan. Het is goed zo... Alleen heb ik wel veel moeite ermee dat we al 8 maanden bezig zijn met onze kinderwens en het afwachten is wanneer onze wens uit gaat komen. Ook pijnlijk is het als er weer een zwangerschap wordt bekendgemaakt, mijn vriendin is 3 maanden na de geboorte van hun dochter alweer zwanger geraakt, zij zou een maand na mij zijn uitgerekend, wat zo leuk was geweest samen zwanger, maar ons is het helaas nog niet gegund.
Knuffel Noralie! Het is ook zo naar als je dan met n lege buik zit Hopelijk dient jullie kleintje zich snel aan
We hebben er alle vertrouwen in, eerst maar op mijn ongi wachten. Vandaag komen de ovutesten binnen eens kijken wat die gaan zeggen...
Dat is een maand geleden. . Dan heeft je ei 4 weken op zich laten wachten. . Vroeg het me af omdat je vaak zien dat de cyclus erna je goed vruchtbaar bent dus wellicht reageert die op nieuw hcg.. maar je hebt ook slijm verlies las ik toch?? Dus hopelijk morgen een knaller en over 2 weken een positieve test en een plak beebje. Succes meid.
Nee al een paar dagen geen slijmverlies meer, nu net weer gelig/wittig slijm. Past niet echt bij een eisprong, maar misschien gaat dat cervixslijm nog komen. Omdat mijn eitje nog niet gesprongen is.