Geen idee Luci! Heb vroeger zo vaak onder de vlekjes gezeten haha! Achja, we wachten het af.. Zolang dochter het nog niet heeft zal het bij mij ook wel loslopen aangezien de opvang binnen brengen en gedag zeggen is en ophalen, vragen hoe t ging en wegwezen haha
Het zal ook wel los lopen, maar het is gewoon wel fijn dat ze even extra checken Ik moest 2x prikken met 4 weken ertussen geloof ik, om te zien of ik het niet had gehad in de tussentijd en mn zoontje is een tijdje niet naar de psz geweest toen. Maar dat kwam ook omdat ik het zelf nog nooit gehad had en was volgens mij pas 17 weken zwanger
Tsja ik kan dr moeilijk niet wegbrengen, gaat m'n werk niet accepteren In t ergste geval moet ik nog vaker prikken en krijg toch elke controle al een echo dus ze kunnen uk al goed volgen hihi
Jaaaa super gaaf! Gefeliciteerd Blike! De eerste baby van dit groepje Alles goed gegaan? Nu lekker genieten!
Ja Luc, het schiet al aardig op! Ik kijk er ook al echt wel naar uit. Hopelijk blijft deze ook niet een week langer zitten, zoals mijn eerste . Hoe gaat het met jou? Schiet ook al op he.
Vorige keer gaf ik het ook op in ronde 4, toen zwanger. Nu pin ik me maar nergens op vast, geeft alleen maar teleurstellingen...