Dreamer: Gingen jullie deze maand al voor het echhie?? zoja, balen meid! Ik ga morgen testen, toch spannend, al verwacht ik niet zwanger te zijn. Helemaal geen symptomen die ik bij mijn zoontje wel had. Naja, we zullen zien morgenochtend!
Goedemorgen dames! Wat balen liesje en dreamer! Op naar de volgende ronde! Duimen dat het komende ronde wel lukt voor jullie en natuurlijk voor ons allemaal! Hoe gaat het verder met jullie? Bedank voor de antwoorden over de vitamines, ik denk dat ik het ook maar alleen bij de mulitvitamines hou. Is ook meer dan genoeg. Gisteren een negatieve ovutest gehad, maar wel geklust omdat we om de dag aan het klussen zijn geweest maar als de test nou vanavond wel posi, is het dan beter om vanavond ook nog te klussen? Hihi, kom ik weer met al mijn vraagjes!
@ Blike, spannend morgen testen! @ PJO, ik weet niet wat beter is, maar zelf zou ik als ik n posi ovu-test heb zeker de kans aangrijpen en nog n keertje extra klussen. (Hoewel om de dag voldoende moet zijn natuurlijk ) @ Multivitamine, ik ga toch weer wat gebruiken... Gebruikte sinds n paar weken niet meer, maar ben alweer ziek , toch weer wat van de kindjes overgenomen. Nu toch maar weer wat weerstand extra mbv die dingen opbouwen...
Hey meiden even in klaag modus hoor.. Auw mn duim verbrand aan n strijkijzer, auw mn buik En dubbel auw in mn rug hielp al helemaal niet dat ook nog een appartement met vloerbedekking moest stofzuigen *klaag modus uit *
Kletsgroep....zwanger worden! ♥ NOD lijstje: -naatasja - 24 jaar - 1e kindjes - 31 mei -Kira88 - 25 jaar - 1e kindje - 2 juni -Beertje123 - 20 jaar - 1e kindje - 4 juni -Blike1987- 26 jaar- 2e kindje - 4 juni -love23 - 29 jaar - 3e kindje - 5juni -Lucindalice - 31 jaar - 3e kindje - 7 juni -Annnp - 22 jaar - 1e kindje - 7 juni -Patricia - 30 jaar - 2e kindje - 14 juni -Pocanhontas- 30 jaar-1e kindje-14 juni -vaya - ? - 2e kindje - 18 - juni -wish01 - 24 - 1e kindje - 19 juni -fatine1991 - 22 - 1e kindje - 23 juni -dreamer - 24 - 2e kindje - 26 juni -liesje88 - 24 jaar - 1e kindje - 28 juni naatasja hoop voor jou dat deze maand jou meer geluk brengt
Pjo om de dag is beter....nu ligt er al iets klaar en als je vanavond een posi test hebt moet je morgen ook sex hebben....dan zou ik liever vanavond overslaan. Of je moet 3 dagen sex willen hebbe.
@ Liessie, arme jij!! Niet fijn en klagen mag hoor @ Lov *zwaai* Zucht.... Te horen gekregen dat we pas eind juli een intake hebben , dat wil zeggen dat de komende 3 rondes nog met condoom moeten Zo zonde van de tijd en de eitjes!!! Stemmetje in mn achterhoofd zegt dat ik er stiekem toch voor moet gaan, verstand zegt wachten....
@ Lov, voordeel als we nu beginnen: eerder n zwangerschap, kleiner leeftijdsverschil kids, wie weet hoe lang het duurt voordat we zwanger raken dus geen tijdsverspilling en ei-verspilling, als ik al in verwachting ben zullen ze het er echt niet uithalen, maar eind juli kan ik wel negatief advies krijgen om zwanger te worden. Nadeel: geen kundig advies van n arts of mn lichaam het aan kan, lastiger om begeleiding bij de zwangerschap passend te krijgen en wellicht geen revalidatietraject in mogen.
@ Lov, niet een heel groot gevaar, maar wel andere vervelende bijkomstigheden. Ik heb het syndroom van Ehlers-Danlos, dat is een erfelijke bindweefselafwijking en mede daardoor heb ik flinke bekken-instabiliteit. Ik ben nog steeds lichamelijk niet hersteld van mn vorige zwangerschappen, daarnaast ook nog niet uitgerevalideerd van 2 knie-operaties en nog wat andere klachten door de EDS. Mijn lichaam is dus vrij zwak. Risico voor mij is nog een stapje achteruit te gaan na nog n zwangerschap en bevalling, risico voor het kind is dat het ook EDS zal krijgen. Geen grote gevaren dus, maar wel even iets om bij stil te staan.
Ja klinkt heftig allemaal......maar wanneer zal je wel hersteld zijn? En na deze eventuele bevalling, we kijken even vooruit ben je dan weer terug bij af als je nu al zo revalideren....? Ik zou dan denken....als je de keuze hebt gemaakt om toch nog een kindje te willen dan ga ik er ook nu voor!
@ Lov, dat vraag ik me ook af, zal ik ooit voldoende herstellen??? En ja ik denk dat ik na een bevalling weer terug bij af ben en weer opnieuw een revalidatie-traject mag gaan doen. Het is natuurlijk wel beter als ik fitter een zwangerschap in ga, voor mezelf maar ook voor zoon en dochter van 2.5 en 1.5 jaar oud. Maar goed, ik denk ook vaak bij mezelf dat er beter een derde kan komen voordat de oudste naar school gaat omdat hij dan nog geen leerplicht heeft, als hij wel al naar de basisschool gaat ben ik natuurlijk verplicht om hem elke dag te halen en brengen, dus hoe eerder een derde hoe beter lijkt me. Ook omdat er tussen zoon en dochter maar 1 jaar zit, anders lijkt me dat nummer 3 er zo 'buiten' valt met het leeftijdsverschil.
H,mm ja hier is er nu een verschil van 2 jaar en als ik nu zwanger mag raken ook bijna 4 jaar. Pas op het is wel zwaar 3 kids thuis...ik vindt het juist wel fijn dat de oudste al eens naar school gaat. Weet je het is zo'n persoonlijke keuze he.... Maat je moet wel ook aan je gezondheid denken
@ Lov, uiteraard is het persoonlijk.... 3 kids lijkt me ook geen makkie hoor, maar we hebben een droom voor een groot gezin, lijkt me zoooo heerlijk Misschien maar 3 rondes wachten en dan horen wat het 'oordeel' gaat zijn. Ik wacht nu toch al... Maar goed, wel al sinds 2005, dus ik vind het wel even genoeg ... Misschien een nieuwe banner maken met aftellen tot de afspraak , hihi...
@ Lov, we zijn er nog niet over uit. Beiden hebben we zoiets van: emotie zegt: "ja!!!" Verstand zegt: "wacht nog even".... Manlief wil sowieso niet dat ik terug aan de pil ga, dat is al wel n besluit.... Ach, we dubben nog maar even verder....