Aaaah Noralie! Zag het net in je eigen topic dus dacht ff snel hier spieken! Super goed meid! Gefeliciteerd! Ik duim voor een plakbeeb!
Alles zag er goed uit voor het termijn. Hij dacht zelf dat ik 5w.4d. was. 2 daagjes verschil, niks om zorgen over te maken dus. Mooi vruchtzakje gezien met een vruchtje erin. 30 mei tweede echo, dan moet er een mooi kloppend hartje te zien zijn!
Lucindalice: Hoe gaat het nu meid! Gefeliciteerd met je mannetje! Hoe gaat het met jou? Noralie: Fijn dat het zo goed gaat! Op naar een mooi knipperlichtje op 30 mei!
Iig vast positief nieuws Noralie! Blike en luci, hoe gaat het met jullie en de kindjes? Hier gister weer groei-echo gehad.. Kleine schatten ze met geboorte tussen de 3500 en 3700 gram. was nu iets meer dan 2500 gram Zenuwen beginnen nu wel wat op te spelen haha!
Hier gaat alles super! Tess is echt een heerlijke baby en supervrolijk! Geef nog steeds volledig BV, maar ga volgende week afbouwen ivm werk! Nog even fotootje spammen: Dreamer: Schiet bij jou ook al op!!! Heb je al verlof?
Gefeliciteerd lucin!!! Hoe gaat het nu met de kleine en wanneer ben je bevallen?alles ook goed met jou? Aaaah wat een schatje blike!!! Blij dat het zo goed gaat
Wat n plaatje Blike!!! Dat is al n flink gewicht Dreamer! @ Poca, wauw, jij bent ook al ver! @ Noralie, hoe voel jij je? En Wish, hoe gaat het bij jou? Ik ben eind april bevallen, met 37 weken ingeleid, een echte droombevalling gehad en voel me daardoor nu echt supergoed!! Naam etc. via pb als je wilt
aahhhh blike wat een lieverdje... Fijn dat alles goed gaat luci. Nog eventjes dreamer en je mag bevallen... Jij schiet ook al op poca. Hier gaat het super, heb er alle vertrouwen in dat het deze keer goed blijft gaan!! Ook qua kwaaltjes zo anders als de vorige keer, echt heel fijn.
Ben suuuuuupermoe en al 1,5 week snotverkouden.... (lage weer stand schijnt goed te zijn om vruchtje te laten plakken) dus laat mij maar lekker verkouden zijn