Ja vrijdag weer een echo, bij de tweede echo was het vorige keer mis. Hopelijk nu een pracht van een hartje en beeb op goed termijn. Verlies geen bloed, dus we hebben goede hoop!!
Das iig positief! Op naar een fijne echo vrijdag! Hier vandaag controle gehad.. Bloeddruk zit nu echt op de grens.. Moest ook urine laten controleren maar dat was nog wel in orde
Fijn Noralie!!!! Ik heb net m'n nacontrole gehad, gek hoor.... Nu ook weer aan het nadenken over anti-conceptie, vind het erg moeilijk wat te kiezen
Jaaa super noralie!! Nu lekker genieten hoor Hier af en toe wat voorwerk naar mijn idee.. Krampjes enzo nemen toe terwijl de drukte van de beeb afneemt...
Doe ik zeker, heb gisteren eindelijk iets durven kopen. Superlief shirtje in maatje 50! Zo word het ineens heel echt!
Fijn Noralie! Spannend Dreamer! Wie weet komt je kindje al heel snel! Ik kan me al bijna niet meer herinneren dat ik zwanger was, lijkt alweer zo lang geleden!
Schetig he al dat kleine spul Noralie! Ohmy ik zie net dat t volgende week 30 graden gaat worden.. Hoop echt dat k tegen die tijd al bevallen ben of dat t nog even duurt maar 30 graden in t zhuis is geen pretje...
@ Dreamer, op welke termijn ben je van Aimee bevallen? Hoop ook voor je dat je niet in de mega-hitte hoeft te bevallen!
Op 38w2d. Ingeleid.. Dus zegt niet zoveel vrees ik Heb woensdag weer controle.. Ben benieuwd, zal nu ook wel gaan afhangen wat m'n bloeddruk enzo doet wat het verdere plan wordt
Pff.. Controle gehad en wat voor een :S Beeb lag ingedaald, das iig positief.. Verder bloeddruk weer normaal (125/87 ofzo) Geef ik aan dat ik de beeb sinds t weekend al minder voel.. Maakte de arts een echo..Zegt ie ja ik zie hem toch echt bewegen. Uhhh ja eikel, maar ik voel t niet zeg ik toch :S Maar had volgens die man geen reden om me zorgen te maken.. Gelukkig was ie vandaag goed actief.. Ben nu echt op t punt dat als ik ook maar 1 dag twijfel ik ga bellen..
Hoi meiden! Hier nog niks geboren helaas.. Heb het echt een beetje gehad nu haha het rommelt nu ook echt al 2 zagen dus laten we hopen dat het eens gaat doorzetten! Fijn noralie dat het er zo goed uit ziet!! heb je er all een beetje vertrouwen in? Dreamer voor jou ook spannend zeg!! De laatste lootjes ook haha laten we hopen op een snelle niet al te pijnlijke bevalling
Balen poca, met deze warmte is bevallen zijn denk ik wel erg prettig! hier nog niet echt veel vertrouwen erin. Over 8 dagen weer echo, als het kindje dan gegroeid is en het hartje klopt nog steeds heb ik denk ik wat meer vertrouwen, voor nu is het nog 3 weken uitzitten tot de 12 en vanaf dan kan ik gaan genieten....
Even ego.. Had vandaag controle.. Maar mijn bloeddruk was ineens 145/100 op de poli. Dus moest door naar verlos afdeling.. Daar opnieuw gemeten en daarna aan ctg en automatische metingen.. Uiteindelijk zakte hij naar 135/92. Kreeg inwendig onderzoek en zit nu op 3cm.. Vrijdag moet ik terug komen en dan doen we het hele riedeltje nog een keer en krijg ik wssnlijk een inleidingsdatum. Gezien mijn klachten over een harde strakke buik continu met vlagen flinke hoofdpijn en minder leven voelen willen ze het niet al te lang meer afwachten.. To be continued..
Hoe voel jij je Noralie? Bijna de termijnecho! Spannend weer.. En hoe gaat het met alle baby's en hun mama's?
Hier gaat het redelijk, nog steeds heel erg onzeker over echt alles. Gelukkig mogen we maandag weer even binnen kijken of alles ook echt goed gaat. Ben nu al zenuwachtig