Haha Dreamer, ik ken het gevoel Toch nog maar even wachten...... wil nog even genieten van m'n kleintje zonder zwangerschapsmisselijkheid
Noralie, tijd vliegt joh! Hier vandaag cb geweest.. Man man man.. Kind is gewoon alweer 8.1 kilo en 66.5 cm
Die groeit lekker Dreamer! Hier ook een reusje Met 7 maanden 72,5 cm en 8280 gram. En dan te bedenken dat hij bij z'n geboorte maar 40 cm en 2790 gram was.... Het gaat zo hard. Spannend hè Noralie. Kijk je er al naar uit je meisje te ontmoeten?
Ja ik ben wel benieuwd eveline, maar ze mag echt nog wel 4 weekjes blijven zitten, vind het wel gezellig met z'n tweetjes en de schopjes
Dreamer: Wauw doet hij goed!!! Dat weegt Tess nog niet eens.... die is nu negen maanden. maar dat is ook maar een sprietje
Haha, ik heb ook echt wel een bollie dit keer Mijn oudste woog een kilo of 8 met 11 maanden geloof ik
Noralie, ik zie dat je bent bevallen! Gefeliciteerd met de geboorte van Féline, leuke naam ook! Alles goed gegaan?
Ben inderdaad bevallen van een prachtige dochter. Alles gaat supergoed met ons. Vandaag zat ze alweer boven haar geboortegewicht. Ook met haar hartje gaat het heel goed. Donderdag moeten we weer op controle in het ziekenhuis. Ze wordt goed in de gaten gehouden, wel erg fijn! Hierbij een fotootje van ons wonder:
Het gaat prima met haar. Ze doet het heel erg goed is al 250 gram gegroeid. We zien nog niet aan haar dat haar hartje het niet goed doet, dus superfijn! Woensdag is ze alweer 4 weken, het gaat veelste hard!!
Wat heerlijk dat ze het zo goed doet. Ik verbaas me er ook steeds over hoe snel het gaat, mijn humpie is alweer bijna 10 maanden, maar hij wordt steeds leuker
Hoe is het met jullie? Féline alweer 2 maanden. Wat gaat de tijd hard zeg!! Maar het is enorm genieten!
wat een gezelligheid hier! ik klets graag mee.. ik ben moeder van een zoontje Jesse ( bijna 7 maanden) en we willen graag gaan voor een 2e! wie nog meer 2 kleintjes dicht op elkaar?
Ik kletste mee vanaf juli 2013, inmiddels een dochter gekregen. Voorlopig wordt ik niet meer zwanger haha! Hier absoluut geen 2 heel dicht op elkaar. Maar veel succes muusje.