Hey meiden hoe gaat t hier met de dames rond nod? En de dames rond ei? Hier een rare ongi, alvast sorry voor de details, zit nu op dag 3 een de eerste twee dagen enorm veel stolsel en lijkt erop dat het bloeden nu alweer minder word..
@ Wish, haha, dat kan ook, welke heb je gekeken? @ Liessie, dat klinkt inderdaad maf... Pfff, hier ziek op de bank , stond vanochtend op met koorts, flinke koppijn, alles zit dicht in m'n hoofd en ruik en proef niks, vrees weer voor n bijholteontsteking, pfff ik heb echt de weerstand van n platgereden banaan lijkt het... M'n moeder is nu met m'n zoon naar de psz en past vandaag op de kids. Als ze zo terug is kruip ik m'n bedje weer in. Even uitzieken. Gister naar n meubelmaker geweest en wachten nu op het ontwerp en de offerte van n kledingkast, zo leuk! Ze hebben daar ook n binnenhuisarchitect, wellicht dat we die eens laten komen om de benedenverdieping te laten doen.
Even ego... Ik had net rood bij het afvegen ... Ik dacht even dat kan niet, maar het zat er echt!!!!! Net m'n tempkaartje bekeken van m'n zoontje, ook op dag 17 m'n ei en op dag 25 spotting!! Dus precies zoals dit keer Wel bizar, want we hebben condooms gebruikt. Zou het toeval zijn??? Heb ook wel lichte buikkrampjes, maar ongi zo vroeg kan toch niet ? O, ik ben al helemaal aan het hopen dat ik zwanger ben, terwijl het haast niet kan.....
Ik keek,defenitly maybe. Luc hopen op een wonder dus! vanaf 10 dpo kun je testen met een vroege test succes! Lies wat een rare ongi! Groetjes
@ Love, oke dankje! @ Wish, dat zou zeker n wonder zijn! Net bij FF zoontje gezien, dag 17 ei, dag 25, 26 en 28 spotting, dag 29 posi kv2v5 test, wel redelijk vroeg getest toen blijkbaar... O, ik ga alweer allemaal dingen in m'n hoofd halen, want het kan gewoon niet... Misschien m 'toevallig' geknapt adertje?? Merk nu wel dat ik toch wel echt graag wil...
Kan het eventueel ook al m'n ongi zijn? Dag 25 is wel gek toch? Zeker als ik volgens FF m'n ei op 17 had. Misschien kan ik de link van m'n kaartje plakken?
@ Liesje, dankje voor de beterschapswens en het zou inderdaad heel bijzonder zijn. Hoe gaat het met jou nu? Al wat beter? En met de hondjes?
Hoe is het met jullie? Druk aan het testen voor de testers? En wat vervelend voor de meiden die ongi zijn geworden! Ik heb ook wat raars, normaal zit mijn ovulatie tussen dag 11 en 14 en nu heb ik ovutesten gebruikt vanaf dag 11, allemaal negatief en nu geeft fertility friend een kruis op dag 11! Snap er niets van! Zou ik dan als ik had gestest op cd 10 dan wel een positest hebben gehad? En ik zag gisteren wel dat de houdbaarheid van de testen tot maart was....Vreeemd! Nou ja, igg genoeg geklust hihi! Bijna weekend! Ik moet nog een half uur en dan heb ik lekker weekend. Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
@ PJO, dat is zeker raar! Ja wellicht toch op dag 10? FF zit ook wel vaak juist toch? Vaag die ovu-testen! Hier morgen naar opa en oma en n meubelboulevard en dan komen zondag mijn neef en z'n vriendin eten. Maar gezien ik nog steeds met verhoging op bed lig vrees ik dat we af moeten bellen. Net weer n roze flieber bij het afvegen (sorry voor de details )... Hopelijk snel duidelijkheid!
Luci het kan ongi worden...soms is ons lichaam vreemd. Maar even afwachten... Pjo ja dat zou kunnen natuurlijk.....temp is toch best betrouwbaar niet?
@ Lov, denk ook eerder aan ongi....... Helaas... Het kan namelijk ook gewoon bijna niet... Pffff merk toch wel dat ik graag wil Weten jullie welke zwangerschapstesten gevoelig zijn en hoeveel dpo je dan kan testen?