Hoi, ik doe ook graag mee! Wij gaan voor ons derde kindje, volgende maand moeten we nog 'veilig' doen om medische redenen, maar hopen er vanaf juli voor te kunnen gaan! Ben al wel met de pil gestopt om mn cyclus op gang te laten komen Kan iemand mij op de lijst erbij zetten? Lucindalice....31 jaar....3de kindje....5 juni
@pjo1983 haha fijn een lotgenoot!! Ik heb nog geen lijstje gemaakt maar ik loop wel waar ik kan in de prenatal of de zara, h&m kinderkleding afdelingen.. Haha @lov23 haha nee we kunnen niet veel anders he.. Soms schaam ik me wel eens hoe erg het is.. Haha Wij zijn wat dat betreft wel anders dan de mannen, die zal je niet zo snel in zo'n forum tegen komen!
Oh ik zie nu pas dat er zoveel bij zijn gekomen, gezellig!! Mijn nod: Beertje123-20 jaar-1e kindje - nod 4 juni
NOD Lijstje: -Liesje88 - 24 jaar - 1e kindje - 29 mei -Beertje123 - 20 jaar -1e kindje - 4 juni -Lucindalice - 31 jaar - 3de kindje - 5 juni -Patricia - 30 jaar - 2e kindje - 14 juni even n kort overzicht alvast
@ Liesje, thanks voor het overzichtje! @ Beertje, o spannend! We lopen ongeveer gelijk!! Ik ga nu uit van n cyclus van 29 dagen, al gok ik dat deze wat langer wordt, want heb m'n ei nog niet gespot. Zijn jullie ook bezig met temperaturen en ovu-testen?
@luci ( ik kort je even af ) ik gebruik idd ovutesten..... Heb vandaag een mooie gehad dus hoop mijn ei!
Kletsgroep....zwanger worden! ♥ NOD lijstje: -liesje88 - 24 jaar - 1e kindje - 29 mei -Beertje123 - 20 jaar - 1e kindje - 4 juni -love23 - 29 jaar - 3e kindje - 5juni -Lucindalice - 31 jaar - 3e kindje - 5 juni -Patricia - 30 jaar - 2e kindje - 14 juni zeg maar wat jullie er van vinden
zo en nu ga ik even boodschapjes doen en kijken of de kapper nog plek heeft daarna nog even wat nuttigs doen in huis.. dus see you later ladys
@ Love, afkorten mag O wij lopen dus helemaal gelijk qua cyclus! Hier nog geen ovu-testen, maar als het in ronde 1 niet raak is, dan komen ze ook hier in huis gok ik zo. Temperaturen doe ik al wel om wat inzicht te krijgen. @ Liesje, veel plezier bij de kapper! Daar moet ik ook hoognodig heen
Leuk luci Ik ben ze gaan gebruiken na de mk....om wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus, nu vindt ik ze wel handig
nou ben er al weer.. was om 17:00 wel plek maar das niet zo handig i.v.m eten maken.. dus nu een afspraak gemaakt voor morgen nu moet ik eigenlijk nog bezig in huis.. heb geen zinnnn!!!
@ Liesje, o jammer Vervelend dat je geen zin hebt in het huishouden, komt helaas wel altijd terug... Woensdag is gelukkig mijn 'vrije' dag in het huishouden, dan hoef ik van mezelf niets te doen Kindjes slapen nu lekker, dus heb nu extra rust
Wil me ook graag hier aanmelden. Gezellig!! Wij zitten nu in ronde 5, en hoop zo dat het deze maand raak is!! Liefs