Kletsgroep...zwanger worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by PJO1983, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kruidvat is gewoon hoed hoor...ik zou nu wel even afwachten want as je ongi wordt ben je dat ook snel.

Eigenlijk heb je veilig gevreeën toch? Dus het zou echt een wonder zijn.....dat is het altijd maa je snapt me...... Dus ik zou even rustig blijven nu en afwachten meissie...

2. kira88

kira88 Actief lid

May 7, 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Lucinda, maar ik zou als ik jou was toch nog even een paar dagen wachten met testen.. :)

Hier is nog steeds geen druppel bloed te ontdekken. Wel nog steeds een rommelige buik, kan moeilijk naar de wc, dat heb ik eigenlijk al jaren, maar het ging de laatste tijd een stuk makkelijker, dus het valt erg op dat het nu moeilijker gaat..

Ook een beetje last van spiertjes lijkt wel, in mijn liezen en had net een steek links onderin mijn buik..

Zal het allemaal wel in mijn hoofd halen hahaha. Heb gisteren negatief getest. Morgenochtend weer testen :)

Geen bloed geeft moed!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannende Kira!

4. kira88

kira88 Actief lid

May 7, 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zeker spannend!
    Als ik positief test, is het gelijk de eerste ronde raak namelijk. Dus ik verwacht gewoon dat ik ongi ga worden ;)

5. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

Oct 25, 2012
    259
    52
    28
    ojeetje wat spannend lucin!! wonders bestaan he!! kijk maar even of het door zet want het kan inderdaad ook je ongi zijn :( ik zou inderdaad de testen van kruidvat gebruiken die worden hier ook het meest gebruikt en zijn vaak ook betrouwbaar. vanaf 10dpo zou je moeten kunnen testen!

Kira is dit je eerste ronde na de pil of heb je al eerdere cyclussen gehad? Je staat wel op 2 dagen over tijd.. spannend!!!

Ik had vanochtend weer getest met ovutesten en de streep was nog veel lichter dan gisteren.. ik denk toch echt dat mijn ei eergisteren is geweest hoor haha nu maar weer afwachten!

6. kira88

kira88 Actief lid

May 7, 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pocahontas, ik ben begin oktober met de pil gestopt en we klussen sinds begin mei zonder rubbers, dus dit was de eerste echte ronde :)
    En heb sinds het stoppen met de pil 6 cyclussen gehad :) Dus heb gelukkig niet zo'n drama ontpil fase gehad waarbij de menstruatie heel erg lang op zich laat wachten :)

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,148
    0
    0
    Drenhte
    Als mn ongi zo doorgaat ben ik denk morgen al niet meer ongi..

De loge begint t oude gedrag te vertonen dus nu extra opletten en goed streng zijn.

Kira spannend!!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Love ik wacht ook nog even af. In principe steeds veilig idd, moet eerlijk toegeven dat hij er wel eens zonder condoom in is geweest, dus de kans is echt heel mini...
    Bandenpijn zondag tm dinsdag en nu die fliebers maken het gewoon zo spannend, maar het kan gewoon haast niet.

@ Pocahontas, zondag 10dpo...testte bij m'n zoontje 12dpo voor het eerst positief op 10 had ik sensitest gedaan op 11 cb digital, beide negatief, kv 12dpo wel positief :)
    Jij dus je ei gevonden :D

@ Kira, wow, jij maakt het echt heel spannend!! Je symptomen klinken goed.

@ Liessie, wel fijn n korte ongi!
    Hmmm, niet fijn dat de logee weer terugvalt :(, wat voor raars doet hij?

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,148
    0
    0
    Drenhte
    @luci hij wil zn zijn doordrijven, en als je er dan wat van wil zeggen dan begint ie behoorlijk te grommen en te blaffen en ik weet uut ervaring dat ie kan gaan bijteb

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het zou natuurlijk kunnen luci.......dus afwachten

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Nou, ik denk dat het ongi wordt, tis nu echt dik roze-bruin (sorry voor de details), echt bizar toch op dag 25? Had hem pas op dag 31 verwacht...gezien m'n ei op dag 17...

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Liessie, vervelend zeg... Klinkt inderdaad alsof hij veel leiding nodig heeft. Succes!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat is vroeg luci.....!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Lov, ik begrijp er echt niets van! Weet iemand of je je temp-kaartje via je Iphone kan plaatsen?

15. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Aah bale luci weet je zeker dat je ei op dag 17 was?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geen idee luci...

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Wish, volgens FF met temperaturen wel... Eerst gaf hij op 15 en daarna op 17...
    Daarom zou ik graag een link naar m'n tempkaartje plaatsen, maar ik weet niet hoe dat moet..

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Probeer nu n link te plaatsen... Ben even wat aan het rommelen... Sorry!

My Ovulation Chart

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Volgens mij doet hij het nu?

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmmmm ja ik heb niet superveel verstand ervan maar je temp is laag begonnen en opeens omhoog gegaan....niet echt een dip?

Share This Page