@ Lov, wow, dag 20 zelfs! Misschien idd eens neerplaatsen in het tempkaartjetopic. Misschien is m'n cyclus gewoon nog eens niet op gang zelfs...
@ love, ik ben nog n mindere spert vrees ik Begin er steeds meer in te geloven dat ik nog geen echte cyclus heb... En toch nog stiekem n beetje hoop...
Hee allemaal, Jeetje, heb heel wat terug te lezen!! Vanmorgen weer een testje gedaan, negatief helaas. En zag vanmorgen héél licht wat roze op het wc papiertje, dus denk dat mijn ongi eraan komt. Laat het maar snel doorbreken dan gaan we vol goede moed naar ronde twee Kira: Hoe is het bij jou? Babyboom: Ja, kijk ik ook altijd! Leuk programma!! Pocahontas: Jij op het wachtbankje dus... Lucindalice: Ik denk inderdaad dat je je ei ook eerder hebt gehad, rond dag 15.. Maar het blijft lastig! Wat zeggen ze bij de temperatuurkaartjes topic? Liesje: Lastig, zo'n pittig hondje, maar zo te horen kunnen jullie er goed mee om gaan!
@ Blike baaaalen dat je ongi aan het doorzetten is En ook nog zon witte test Nu vol goede moed de volgende ronde in Heb 3 reacties gehad in het tempkaartjetopic-topic en ze vonden het er hoopvol uitzien met n mooie doorstijgende temperatuur, dus tja, ik snap er niet zo veel meer van... In ieder geval bedankt dat je ook even mee wilden kijken. Hier geen rare dingen meer gehad bij het afvegen, dus het blijft afwachten....
Ik haak vanaf hier weer in meiden... Luci, beterschap! Liessie, dan heeft ie idd veel leiding nodig.. Komt vast goed?
Ja ik denk dat t wel goed komt, zal veel tijd en geduld voor nodig zijn. Maar vanochtend was die ook behoorlijk vervelend en toen ook weer de tijd genomen en gaf hij zich uiteindelijk over wat een hele grote stap is Hier bijna niet ongi meer, alleen nog bruin. En vanochtend een temp van 36.9?? maar ga er vanuit dat t komt die de verkoudheid, nog even een paar dagen tempen een dan zal t vast morgen al wel lager zijn
@ Blike & Dreamer, dankjewel! @ Liessie, o jij ook niet helemaal fit dus , hopelijk is de verkoudheid snel over! Wel fijn dat je ongi bijna over is en goed dat het hondje vorderingen maakt! @ Lov, ja dat hoop ik, alleen jammer dat het niet zo druk is in die topics en je daar maar weinig reacties krijgt. Hoe is het met jou? Krijg je al testdrang? Vanochtend dacht ik even dat het voor mij over was, weer wat oud bruin bij het afvegen, dus in n innestelingsbloeding geloof ik niet echt meer, denk eerder toch n ongi met een flink korte LF omdat m'n cyclus nog niet op gang is. Ongi wil alleen niet doorzetten en net was het wc-papiertje weer schoon, raar lichaam heb ik....
vanmorgen had ik een witte test...maar ben een beetje vroeg dus hou nog wel iets van hoop hahaha... Jammer dat het er minder druk is dan....
@ Love, jammer zon witte test, dat is nooit leuk , maar gelukkig zit je nog ver voor je NOD en kan het nog alle kanten op!! Ik duim in ieder geval!
Hee dames hier vandaag flink aan de klus in de tuin haha althans de mannen. En hij is bijna klaar de voortuin. Vanmorgen een flinke veeg slijm sorry. Dus hopelijk komt me ei deze maand wat vroeger. Vanavond feestje van ml gezellig. Groetjes
Zooo ik zit weer rustig.. Vanochtend t hele huis schoongemaakt.. Vanmiddag ff buiten geweest en nu is mn lampje op