Wat spannend Lov, nu maar hopen dat ze ook al wat kunnen zien, want dat is wel heeel vroeg volgens mij, zal voor je duimen!
zo love dat is echt heel vroeg.. wel fijn dat ze zo goed er bovenop zitten lijkt me wel fijn dat ze je goed in de gaten willen houden
Ja veel zien..... Ben dan bijna 5 weken.... Of het op de juiste plek zit dat kunnen ze dan zien. En daar gaat het zich dan ook om.
Ja ik weet nu gewoon dat er nog geen hartje te zien is....hopelijk mag ik de weer erna weer.....stel je voor moet ik dam lang wachten hahah
Heb even een paar dagen niet mee gelezen vanwege drukte maar daar ben ik weer! @Love, gefeliciteerd!!!!!! Wat onwijs leuk, en fijn dat je volgende week al een eerste echo krijgt om te kijken of het allemaal goed is! En voor de meiden die ongesteld zijn geworden, balen maar posi op naar de volgende ronde! Ik zit cd 17, 6dpo dus duurt nog even voordat ik ongi word of kan testen. Dus blijft spannend. We hebben een druk weekend gehad, veel in de tuin bezig geweest, nu nog graszoden en stapstenen en alles is klaar! Jeej! Hoe was jullie weekend! fijne dag meiden!
Kletsgroep....zwanger worden! ♥ NOD lijstje: -naatasja - 24 jaar - 1e kindjes - 31 mei -dreamer - 24 - 2e kindje - 1 juni -Kira88 - 25 jaar - 1e kindje - 2 juni -Beertje123 - 20 jaar - 1e kindje - 4 juni -Blike1987- 26 jaar- 2e kindje - 4 juni -Annnp - 22 jaar - 1e kindje - 7 juni -Patricia - 30 jaar - 2e kindje - 14 juni -Pocanhontas- 30 jaar-1e kindje-14 juni -vaya - ? - 2e kindje - 18 - juni -wish01 - 24 - 1e kindje - 19 juni -fatine1991 - 22 - 1e kindje - 23 juni -liesje88 - 24 jaar - 1e kindje - 28 juni -Lucindalice - 31 jaar - 3e kindje - ? ♥Zwanger♥ -love23 - 29 jaar - 3e kindje -
Dank je liesje voor het ...op zwanger zetten..... Hoe is het nu bij jou? Heb je wel echt goed bloedverlies?
@love alleen de eerste twee dagen veel stolsels gehad verder niet veel bloed.. En normaal heb ik alleen de eerste dag stolsels met heel veel bloed.. Dit waren meer stolsels dan bloed. En lijkt nu helemaal niks meer te zijn
Kletsgroep....zwanger worden! ♥ NOD lijstje: -naatasja - 24 jaar - 1e kindjes - 31 mei -dreamer - 24 - 2e kindje - 1 juni -Kira88 - 25 jaar - 1e kindje - 2 juni -Beertje123 - 20 jaar - 1e kindje - 4 juni -Blike1987- 26 jaar- 2e kindje - 4 juni -Annnp - 22 jaar - 1e kindje - 7 juni -PJO1983 - 30 jaar - 2e kindje - 13 juni -Pocanhontas- 30 jaar-1e kindje-14 juni -vaya - ? - 2e kindje - 18 - juni -wish01 - 24 - 1e kindje - 19 juni -fatine1991 - 22 - 1e kindje - 23 juni -liesje88 - 24 jaar - 1e kindje - 28 juni -Lucindalice - 31 jaar - 3e kindje - ? ♥Zwanger♥ -love23 - 29 jaar - 3e kindje -jongen/meisje/? klopt zo weer allemaal?
nu niet meer.. en zoals net zei de eerste twee dagen heel veel stolsels, meer stolsels dan bloed en dag 3 bijna geen bloed, tampon was lange niet vol in hele ochtend (normaal gesproken te vol), dag 4 leek t al de laatste dag.. gister dacht ik niks meer totdat in tuin bezig ging toen kreeg ik ineens beetje spotting en gisteravond na sex beetje bruinverlies en nu lijkt t wel of alleen beetje bruinverlies heb gehad tijdens t ramenlappen. want daarvoor had ik niks en had riem omgedaan en dat was niet zo comfortabel.. (sorry voor alle smerige details haha)
Hmmm klinkt toch gewoon als een ongi....gek he hoe een lichaam kan doen soms....heerlijk om vrouw te zijn
ja daarom snap ik t ook niet.. dacht daarom eerst ook dat gwoon ongi was.. tot ik ineens wat steken in mn buik kreeg (gisteravond toen gewoon in bed lag en niks deed ook ineens) en dan vanochtend ineens weer n iets hogere temp.. *zucht* stom lijf
nee. maar de dagen die nu heb getempt de eerste twee dagen wel op dezelfde tijd (10 uur) 36.9 en 36.5 en vanmorgen een uur eerder en was t 36.7 terwijl je dan zou denken dat t ook 36.5 zou zijn of lager. maar moet ik wel zeggen dat erbij nooit heel veel verschil in zat of een uur later of eerder tempte.. hoogstens n tiende of niks
Ja maar bij tempen is dat juist wel heel erg belangrijk dat je op vaste tijden tempt. Dus dan moet je ook niet vreemd opkijken als je verschil ziet